Naposledy editováno 11.02.2019 18:06:58
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozvodového řetězu - nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna rozvodového řetězu - nejede
spíše tipuju problém v montáži-nevím,jaké značení má hornet,ale většinou jsou na kolech nějaké tečky/rysky proti sobě,nebo proti rovině......... a někdy se stane,že to přesně na ty tečky nesedí,vychází to o půl zubu jinde....,no a když se rozhodneš na špatnou stranu,tak je to prostě o zub jinde a jede to na hovno.
Naposledy editováno 11.02.2019 21:26:05
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozvodového řetězu - nejede
pokud ten retez nechces..klidne mi ho posli. Adresu ti dam po SZ.. nejaky zakaznik bude rad, ze ma retez zadarmo. dekuji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna rozvodového řetězu - nejede
RUTAN píše: v motořetězech ti řekli pravdu - to opravdu není možné, pokud máš správný řetěz. pravděpodobně ti profík řetěz nasadil, skočilo mu to o zub..dva..tři? (no problem, když si nepohlídáš polohu po vypnutí napínákem) a pak když dal původní, tak to trefil správně.
Nebo tam narval ten dementní hondí šroubovací šponovák na sílu, a po zahřátí se to tak našponuje, že se prostě neroztočí motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna rozvodového řetězu - nejede
FiZzeR píše: Nebo tam narval ten dementní hondí šroubovací šponovák na sílu, a po zahřátí se to tak našponuje, že se prostě neroztočí motor
to si myslim ze to spis rupne
gugo píše: to si myslim ze to spis rupne
Nemyslím úplně vytaženej, ale když se mu odaretuje dřív než ho přišroubuje, tak o kousek povyleze. On je tam dost naprd přístup.
Ale to by asi poznal, ten motor by kňučel jak osmsetpětka v blátě
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozvodového řetězu - nejede
Dobrý večer pánové,
jak tak koukám tato konverzace se pěkně rozvíjí, musím se přiznat, že ten expert na ty rozvody jsem byl já nejsem expert přes motorky, ale auta jsou můj denní chleba. Tento článek je rada kdyby se to někomu stalo a nevěděl si rady a měl všechno co ovlivňuje zapalování zkontrolováno tak ať se nebij tak silně do hlavy a kladl si otázku proč, popíšu závadu.
Motocykl po výměně rozvodového řetězu byl protočen a zkontrolovány rysky klasicky na jistotu, napínák jak ho někdo tady připomněl byl vypnut a těleso dotaženo a napínák po sléze sám se dopnu jak jsem ho uvolnil a pak byl motor protočený všechny tři rysky ok in, ex zarovnáno s hranou hlavy válců a první válec ve střihu,samozřejmě ryska kliky seděla s víkem ať se někdo nechytá, že jsem to dělal podle základního nastavení většiny motoru.
Ventilové vůle jsem kontroloval týden zpět a byly v toleranci.
Po výměně rozvodového řetězu motor jsem nastartoval se sytičem a odvzdušnil chladící soustavu, zahřáty motocykl jsem vypnul zkontroloval jsem hladinu jestli není potřeba dolít a znovu jsem chtěl nastartovat a ejhle vznikl mi daný problém, přesně to co jste tady zmiňovali jsem znovu zkontroloval a rozvody seděly sice zbytečná práce, ale stalo se mi a ne jednou.
Znovu jsem nahodil víko cívky a zkouším startovat na auto baterii, podotýkám komprese je dobrá a rozdíly mezi válci žádná,tlak benzínu ok divné bylo že ani nezabublá vyndám svíčku a žádná jiskra a závada je zde.
Omicky změřím jak snímač kliky tak vačky a vše jak má být konektory nevymačkaní a žádná oxidace poskládám a ejhle na brnk chytla na první šup.
Přirovnal jsem to el. závadě, po opětovném zahřátí se vše opakovalo jak přes kopírák, zjistil jsem, že když teplota klesla pod 46 stupňů tak házela jiskru opětovně jsem změřil snímače kliky a vačky jestli po zahřátí nemají "studeňák" vše ok. V této situaci jsem byl ve slepé uličce přizval jsem kamarády co motorky pitvajií denně a ti rozhodili sítě bo sami tomu nevěřili, nápady byly že to dělá HISS že motorka stojí a cívka se rozpojí díky teplu co nahřívá ten kroužek a nemá kontakt, to by svítil immo na palubovce no nic, očistit všechny kostry i když byly krásné udělal jsem to, konektory porozpojoval vyzkoušel jestli nejsou vymačkané a zkompletoval motorka se tvářila stejně... PROČ NEJDE JISKRA... Teplotní čidlo odpojeno a beze změny ano bylo mi poraděno vymontovat a nechat studené, žádná změna a celý den v p....i.
Kdyby to kluci neviděli tak mi neuvěří no co si budeme vykládat já bych taky nevěřil, hledal jsem chvíli na netu a přiložím tento odkaz a jedině z tohohle důvodu jsem se rozhodl opětovně vyměnit rozvody zpět.
Namontoval jsem ho a majestro od Horňajse byl u toho zahřát do ukápnutí motoru a chytá na šup.
Toto co jsem popsal a pochytil je jen rada kdyby se někdo dostal do podobné situace, vycházím z faktu, že taky bych tomu nevěřil kdyby u toho nebyl a šokoval jsem ostatní co u toho byli, vzniká otázka a stále je aktuální rozvody i kdyby byly o x zubů přeskočené a nepotká se to tak bude házet jiskru bude to blafat, škubat,tupé to bude, ale nebude to dělat můj popis závady.
(dodám zkoušeli jsme startovat jak s odpojeným snímačem vačky a kliky ne současně díky synchonizaci samozřejmě za tepla jak to nechytalo) info publikujte majiteli tohoto účtu stejně mě s tím zahltí a poperte se s tím jak chcete. Jen vyhledám ten odkaz mého zoufalství co mě napovědělo, víc nebudu tuto závadu rozvíjet, protože nikdo tady nedal věc co si myslí má, ale mám to přebrané z aut, takže nejsem si jistý jestli to má takový systém což je možné bo je to stříkačka.
Jak tak oukám odkaz je od machrů od MOTORKÁŘŮ https://www.motorka.../?t=125917&pgr=1
Více na: https://www.motorkari.cz/tema/?t=209205
Copyright © Motorkari.cz
klidne se na nakou souvislost prijit muze, ale at u motorky nebo u auta, nez reklamovat dil, kterej nema se zapalovanim nic spolecneho, chtelo by to diagnostikovat zavadu tak jak se i na ucnaku na automechanika uci - vzit osciloskop a projit celej system. odpojovani a zapojovani cidel je takovej ... jak bych to rekl, docela neodbornej postup....
fizzer: rekl bych ze ten pickup nahore na vackach je u retezoveho kola po kterem bezi retez, to cidlo bude naky "nacnuty" a s novym retezem kterej bude mit neco malinko rozdilne uz ten senzor nenadetekuje co ma a neprobehne synchronizace v ECU...
Naposledy editováno 12.02.2019 22:55:27
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozvodového řetězu - nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna rozvodového řetězu - nejede
https://www.motorkari.cz/tema/?t=195964
Zahada rozvodu u horneta 900
Naposledy editováno 12.03.2019 10:14:20
https://www.motorkari.cz/tema/?t=195964
Na tohle se jukni, to je muj pripad a to te uklidni proste to nejde
1 reakcí na tento příspěvek Výměna rozvodového řetězu - nejede
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivový filtr Honda CB 900F Hornet | Jirka7366 | 9 | 14.6.2024 v 18:06 Jirka7366 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |