globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Čaute...
potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 23.1.2019 v 22:09 | Nahoru | #1

mischa638 píše: petr.machy> Dle mě je to postupnou změnou komprese na jednotlivých válcích. Když seřizuješ klapky ať to děláš jakýmkoli testrem tak to seřizuješ na základě podtlaku v sání. A ten je dán tlakem ve válci. Jak se ti opotřebením mění v každém válci tlak, tím se mění i podtlak v sání.


Tak to snad ne ...
Karburátor se skládá z několika samostatných systémů, které mají společný začátek někde v nádrži a společný konec v difuzoru. Samotný karburátor se mechanicky opotřebovává například na škrticí klapce, na šoupátku, nebo i na jehle. Zanesení jednoho systému různými úsadami nebo nečistotami se může kompenzovat jinde, to ale bude fungovat jen v některých režimech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi

31.1.2019 v 20:39 | Nahoru | #2

Kohlstein píše: Tak to snad ne ...
Karburátor se skládá z několika samostatných systémů, které mají společný začátek někde v nádrži a společný konec v difuzoru. Samotný karburátor se mechanicky opotřebovává například na škrticí klapce, na šoupátku, nebo i na jehle. Zanesení jednoho systému různými úsadami nebo nečistotami se může kompenzovat jinde, to ale bude fungovat jen v některých režimech.


Samozřejmě že je to dané i opotřebením např. škrtící klapky jak píšeš, ale i komprese má na to taky vliv. Zkus třeba u motorky s podtlakovým čerpadlem vytáhnout svíčky. Odpoj čerpadlo od karburátorů a startuj, jestli z něho poteče benzín?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ZX6R 05-06 vzdochovy neco pod spojkou Kawasaki ZX-6R Ninja kosta636 9 20.5.2024 v 12:49 JiriBN
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie


TOPlist