potřeboval bych poradit, jestli někdo nebude vědět...
Mám tu Kawu Ninju 600 z 99´ roku, karbecy a manuál uvádí povolit šroubky bohatosti o jednu otáčku od utažení.
Když jsem rozebral karbecy, byly všechny čtyři šr. bohatosti povoleny o 3 - 3,5 otáčky...???
Jinak vše je origo, jak filtr sání, trysky i výfuk...
A dostáváme se k otázce...: Není v manuálu chyba? Nebylo by to poprvé ... Nepatří tam, že se mají šroubky povolit o 2,5 až 3 otáčky? Nebo o kolik?
Jestli ne, proč to někdo takle nastavil...,
Nemáte někdo stejnou motorku? Nepamatujete si někdo nastavení...? díky
Edit dole
Naposledy editováno 05.01.2019 09:45:41
Na kolik otáček měla nastavený volnoběh nevím, ale nezdálo se mi, že by byly nějak vysoké, pravda, byla zima...
Na Hondě jsem měl 1,5 - 2 ot. co si pamatuji, takže ta 1. otáčka by snad seděla...
Jen mě zarazilo, že někdo nastavil všechny čtyři na 3 otáčky...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Takže otáčky trysky byly nastaveny na 2-2,5otáčky .Hlavně podotkl že tyto otáčky se mění dle dalších parametrů: otevřený výfuk , filtr vzduchu.
Za pul roku se to zase ucpalo tak jsem to rozhodil dle rad umyl karbece zašrouboval trysky podle starých otáček a moto zase předlo jak kotě. A příčina cukani byla ta že se ucpávala volno. tryska, přesněji ta dírka v karbecu. Vyřešil to origo výfuk.
Naposledy editováno 05.01.2019 08:41:37
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Hlavní trysky jsou stejné, jak se píše v manuálu.
Otáčky při ubrání padaly normálně, jen při přidání se to zakuckalo...
Díval jsem se na ten třetí manuál shora:
https://www.motorkar...saki%20ZX-6R%20Ninja
Na padesáté straně je jedna otáčka: Pilot screw 1.0 turns out
barman píše: Rok zpátky jsem rešil také karbece , odvezl jsem to mechošovi . Když jsem si moto přebíral vytáhl jsem z něho pár info pro případ že bych si to příště udělal sám.
Takže otáčky trysky byly nastaveny na 2-2,5otáčky .Hlavně podotkl že tyto otáčky se mění dle dalších parametrů: otevřený výfuk , filtr vzduchu.
Za pul roku se to zase ucpalo tak jsem to rozhodil dle rad umyl karbece zašrouboval trysky podle starých otáček a moto zase předlo jak kotě. A příčina cukani byla ta že se ucpávala volno. tryska, přesněji ta dírka v karbecu. Vyřešil to origo výfuk.
Nějak jsem nepobral jak jsi to pak nastavil? na ty 2-2,5 otáčky...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Gumik píše: V mém manuálu se tedy píše 3 otáčky.
Který manuál máš stažený? je jich tam víc...
A vypadá přesně tak, jak sem vložil "Kohlstein" v příspěvku č. 5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
petr.machy píše: Ačkoliv není moc možností, jak to v tomto počasí otestovat, ale neodpustím si otázku co to nastavit podle manualu, vyčistit a zkusit jak to pojede? Třeba jen nějakej filuta do toho vnesl kus svého génia a myslel si, že to takhle líp pojede. Ono to nejspíš nějak funguje, ale nejspíš to asi hodně žere.
No, ono to asi nakonec tak dopadne, že to tu budu mít až do jara...
V techničáku píšou jen datum první registrace, tak modelový rok zjistím snad jedině z VIN...?
Ale podle natryskování mi to pasuje na tu jednu otáčku....
Když jsem vyndával "piloty" tak na jednom byla v sedle podložka a na ní teprv gumička, takže obráceně... Takže to moh někdo nastavit na 3 otáčky podle jiného modelu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
assassin píše: Osobne si myslim, ze to origo nastaveni uz moc nefunguje, kdyz jde uz o 20let stare motorky s desitkama tisic km na hrbu. Ja davam lambdu do vyfuku a tocim se sroubkama tak aby to ukazovalo naky cislo co se mi libi :) da se dneska poridit za par supu a to ladeni je o dost jednodussi..
Kolik to dneska stojí? Kde se to kupuje? Jaké číslo se ti líbí?
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Kohlstein píše: Kolik to dneska stojí? Kde se to kupuje? Jaké číslo se ti líbí?
ja pouzivam starsi logger od 14point7.com
ted u nich vyjde nejlevneji asi spartan2 - kontroler s LSU 4.9 bosch - 125usd z toho ti leze linearni vystup a ten si uz bud zpracujes po svem, nebo nejakej univerzalni budik (treba u nich 50usd)
ale da se toho najit spousta, jen to ted uz nesleduju, takze nemam prehled. (znackovy = drazsi se daji sehnat od vsech vyrobcu co se toci kolem FI - dynojet, innovate atd)
vetsinou to pouzivam se samodomo odsavackou do koncovky (okopiroval jsem "pasivni" konstrukci od innovate)
u karburatoru vetsinou nastavuju AFR 13,5 - 14. zalezi co to pak dela pri mirne otevrenem plynu, nastavit volnobeh na stechiometrickou smes a pak aby to jelo AFR 13 se v praxi nepodari, takze volim kompromis s bohatejsim volnobehem.
u vstrikovani 14-14,5, ale taky zalezi, jak to pak vypada ve vyssich otackach/zatizeni. zas nema smysl nad tim nejak extra badat, nastavis to ve 20ti stupnich uplne tip top a zmeris to o tyden pozdeji s 10C a je to jinde... ty korekce v jednotkach taky nejsou uplne presny.
Naposledy editováno 21.01.2019 10:31:05
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Podle rozměrů trysek v manuálech to vypadá na verzi s jednou otáčkou povolení šr. bohatosti, ty co mají mít 3 otáčky, mají jiné trysky...
Membrány byly zablemcané silikonem...
Vnitřní karbecy mají větší trysky, než vnější, takže trochu bohatší směs, a také jiné jehly, podle čísel v manuálu, takže jehly někdo přeházel...
Tipuji, že tenčí jehly patří do vnitřních a tlustší do vnějších karbeců, teď jsou pomíchané, kam to někomu pasovalo....
Kuwa, že já se na to nevyse.u...
Jo a ještě jsou malé ventilové vůle, takže ...
(reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
V manuálu jsou různé velikosti Main Air Jet - tento vzdušník ani kanálek nesmí být přicpané
Stejně tak vzdušník pro volnoběžný okruh. Pokud se přicpe, tak se volnoběžným kanálkem nasává málo vzduchu a kvůli malému ejektorovému účinku i málo benzínu. Pak je možné, že někdo korigoval nedostatek této směsi povolením pilotního šroubku o dvě otáčky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX6R Ninja -bohatost směsi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |