Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46
Naposledy editováno 12.12.2018 12:36:31
vilemx píše: DrDNA01> Moc ti nerozumím. Vezmu multimetr nebo Voltmetrm který budu montovat. Zapnu klíček a rozsvítím světla. Změřím napětí na baterce mezi + - mínus kontakty batery. Potom změřím napětí na patici svítícího vlákna žárovky, tady mezi kostrou a sklopeným nebo dálkvým (které zrovna svítí). no a tady mi displej ukazuje o těch pár desetinek méně, než je na baterce, protože proud musí protéct přes tři metry kabelu, čtyři piny pojistek a jeden kontakt na relátku a většinou i ve spínačce = tahle cesta znamená nějaký odpor, proto naměřím o fous méně než přímo na baterce.
A co zadni zarovka, parkovacka a kdovico jeste, co je zrovna zarazeny paralelne k te zarovce. To je prece cely blbost. To bys musel mit izolovanou vetev jen te zarovky, aby to fungovalo.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |