Naposledy editováno 27.02.2022 12:29:46
DrDNA01 píše: Prd tomu rozumim, ale jsem presvedceny, ze nemas pravdu.
Prd tomu rozumíš, ale jseš přesvědčenej blbě.
DrDNA01 píše: Pokud mi rozsviceni zarovek shodi napeti baterky treba z 12,4V na 12V (mekky zdroj), tak 55W zarovce potece proud 4,6A. Jeji odpor bude teda neco kolem 2,6 ohmu. Pokud s takovou zarovnkou zapojis paralelne voltmeter, tak by mel ukazat neco kolem 2,6V.
(Samozrejme mekost baterky jen odhaduju a nezapocitavam ztraty ani treba na meraku, nebo teplem zvyseny odpory konektoru..)
Zaver: Proste si myslim, ze merit paralelne k zarovce je blbost. Zatim mi nikdo nerekl kloudny duvod.
Pokud ti odporem 2,6 Ohmů teče 4,6A, naměříš přesně 11,96 V. On ten ohmův zákon funguje v obou směrech
Nicméně měřením na žárovce zjistí celkový úbytek napětí, nic mu to neřekne kde ten úbytek vzniká, jestli mezi žárovkou a plusem baterky nebo mezi žárovkou a kostrou. K tomu poslouží ta měření, která jsem naznačoval v minulém příspěvku. Možné příčiny bych hledal na spojích - konektory, ukostření motoru je častý problém, ale může to být klidně i zkorodovaný vodič kam se porušenou izolací dostala voda a sůl, často to bývá neodborně provedený pájený spoj, kdy "odborník" použije agresívní pájecí kapalinu nebo pastu, která obsahuje kyseliny, navzlíná mezi licnami do kabelu a ten se po čase promění na zelenej zoxidovanej sajrajt..
ynzha píše: Pokud ti odporem 2,6 Ohmů teče 4,6A, naměříš přesně 11,96 V. On ten ohmův zákon funguje v obou směrech
Nicméně měřením na žárovce zjistí celkový úbytek napětí, nic mu to neřekne kde ten úbytek vzniká, jestli mezi žárovkou a plusem baterky nebo mezi žárovkou a kostrou. K tomu poslouží ta měření, která jsem naznačoval v minulém příspěvku. Možné příčiny bych hledal na spojích - konektory, ukostření motoru je častý problém, ale může to být klidně i zkorodovaný vodič kam se porušenou izolací dostala voda a sůl, často to bývá neodborně provedený pájený spoj, kdy "odborník" použije agresívní pájecí kapalinu nebo pastu, která obsahuje kyseliny, navzlíná mezi licnami do kabelu a ten se po čase promění na zelenej zoxidovanej sajrajt..
Aha a zadni zarovka a obrysovka se nepocita, jo. Tady nekdo predbehnul sam sebe. Hlavne, ze se poplacas po ramene.
Edit: Hmm asi jsem to prekombinoval. Mea culpa..:)
Naposledy editováno 12.12.2018 14:49:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 3 | 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík |
Jak správně utáhnout hadici chladíc... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 11 | 18.2.2024 v 10:42 FJRPEPA |
Repas př tlumičů rada Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 8 | 12.12.2023 v 18:53 OldCrow |
Křivé trubky př tlumičů Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 5 | 23.11.2023 v 11:40 pps2 |
pouzdra vidlice ALL balls 38-6090 -... Honda NTV 650 Deauville | OldCrow | 2 | 4.11.2023 v 08:25 krokoš |