1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 při plném plynu kolísají otáčky
Musí být trochu šejdrem, ne rovnoběžně a to proto, aby spolehlivě a dostatečně uvolnily jehlový ventil.
Kamoši zkůšajů přisávání falešného vzduchu startovacím sprejem, kerý se fůkne za chodu motoru okolo podezřelého místa a pokud v tom okamžiku lze pozorovat změnu v běhu motoru, dá se říct, že zádrhel može byt tam.
Když to jakž takž jede při plně zašroubovaném šroubku bohatosti směsi, tak tam jde - ano - buď moc vzduchu (na volnoběh) a nebo málo paliva. Kukl bych se taky na průchodnost všeckých kanálků v těle karburátoru.
Když se do něho na jedném konci fůkne, musí na tem správném konci z něho fučet.
Ještě jeden v praxi ověřený fígl - těsnění na příruby karburátorů, keré sů z takového hitlerkovu, sů velice háklivé na deformaci přírub, páč aby se zvýšila těsnost spoje, tak se to řeší mocnějším dotažením upevňovacích šroubků.
Aby tento spoj těsnil, vyrábím těsnění ne z papíru, ale z kůže.
Ta je pružná furt, těsní aj při nepatrném přítlaku a navíc, pokud zvolíme přiměřenou sílu materiálu, vyrovná aj poměně silné deformace - nerovnosti příruby.
No a jako bonus je její vyšší odolnost při demontážích - takže vydrží nesrovnatelně víc, než papír...
Naposledy editováno 20.12.2018 16:17:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zadřená Babetta 210 ,vybrus vs nový... Babetta 210 | pitbikeros | 15 | 12.5.2024 v 08:34 pitbikeros |
potřebuji pomoct s babettu 210 Babetta 210 | pitbikeros | 24 | 12.5.2024 v 07:58 pitbikeros |
Potrebujem pomôcť s dielami Babetta 210 | Krtekslopatku | 5 | 12.5.2024 v 06:28 krokoš |
Lakování Babetty 210 Babetta 210 | Mira- | 21 | 11.5.2024 v 08:33 Krleš70 |
Zapalování Babbeta Babetta 210 | Mira- | 3 | 4.5.2024 v 12:27 krokoš |