globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburace Kawasaki GPZ 500S
Zdar Hoši, dotaz. Mám Kawasaki GPZ 500S 1998. Letos jela na výbornou ale začátkem září začala cukat a táhnout jenom na levý válec (směrem jízdy), po zastavení jsem zjistil že mi z přepadu teče čurek benzínu . Došlo mi, že se něco zaseklo v plovákové komoře, tak jsem tomu dal čočku aby si to sedlo . Chvíli to jelo, pak ten samý problém. Cukavou jízdou jsem dojel domů na jeden válec s tekoucím benálem ze spodku. Rozebral karburátory a zjistil že plovák pravého karburátoru byl zaseklej o jehlový ventil (což se divím, protože se nemá moc jak zaseknout protože je z převážné většiny guma) . Všechno jsem uvolnil sešteloval a namontoval zpět na motorku. Dlouho nechtěla naskočit a když už, tak kolísala na otáčkách. Když jsem se jel projet, tak byl opět stejný problém. Po vyndání karburátorů jsem zjistil že jsem ztratil krytku podtlaku . Z druhé strany jde na podtlakový kohout paliva. Je mi jasné že to bude mít vliv na otáčky ale co ten tekoucí benzín? Může to nějak ovlivnit přeplňování plovákové komory? Mám nohu v sádře, tak se mi nechce skákat v garáži a měnit polovinu karbců, když to nemůžu vyzkoušet.

Díky za rady

2 reakcí na tento příspěvek Karburace Kawasaki GPZ 500S

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2018 v 23:29 | Nahoru | #1
ta kratka benzin v plovakovce neovlivni... ale solidne to rozhodi chod.

Pokud se ti preplavuje plovakovka tak jsou mozne tri veci. Z toho jedna je zavisla na konstrukci a nema ji kazda motorka.

Nejcastejsi pricina je vymackanej ventil. Pokud tomu tak je, tak pro overeni na chvili pomuze kdyz tu spicku maznes vazelinkou, pak to chvilicku nepotece a pokud to po chvili zase tect zacne ,tak vis, ze to je ten ventil na 100%

druha pricina bejva spatne tesneni v desle pro tento ventil. bud je sedlo poskozene a nebo taky sedlo byva z jineho materialu a je vsazene do telakarburatoru a tesnene gumovym krouzkem, ktery mohl prestat tesnit. Takze ikdyz by ventil tesnil a i tak to protejkalo tak to potece prave okolo toho sedla.

treti vec je , ze mas plovak deravej a mas v nem benzin. KDyz to rozeberes tak benzin vyschne a pak to zas chvilicku funguje, ale po case se plovak zase nacuca a je tim padem tezssi a dochazi k preplavovani komory palivem. V kovovem plovaku, ktery je pajeny bejva vetsinou dirka nekde ve spoji... u plastovych plovaku dirka nebejva ,ale plast je jakoby poezni a ani to neni moc okem viditelne,ale benzin se pres to dostane.
Nejsnadnejsi jak to zjistit je vzit oba plovaky a zvazit je a nejake citlive vaze (treba digitalni kuchynska vaha na potraviny). Pokud plovaky ktere byly cerstve vytahnute z karburatoru vazi stejne a presto se jeden preplavuje, ta pak bude chyba jinde, pokud je ten co se preplavuje tezssi tak pak je to jasne.

Pokud se ti plovak nejak sekl, je mozne ze to bude obecne chtit seridit hladinu, mozna jiz mas vse v poradku a bude stacit to jen sestelovat... ale to po netu samozrejme nezjistim :D
Tak at se dari...
Jo a jedna se o benzin, takze propadna tesneni nekupuj NBR, ale VITON
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 Včera v 16:52 krokoš
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1


TOPlist