Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..
Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02
2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM
T.E.CH píše: No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.
je evidentni, ze jsi plny vykon zrejme nikdy nevyuzival pri vyjezdech ze zatacek, pri predjizdeni ve dvou s nalozenou masinou do kopce a pod. obcas by si clovek opravdu ukroutil heft, jak psal Dolph. takze tve tvrzeni o tom, ze se to vyuziva pri jizde rovne je blbost. ok, TOBE to nevyhovuje, nevyuzijes to, tak tu porad dokola prestan presvedcovat lidi o tvem nazoru. neni svetoborny, smir se s tim.Naposledy editováno 25.09.2018 09:53:10
T.E.CH píše: No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.
většinou máš možnost mapy Race -prima reakce motoru, nebo Street kdy ten výkon je stejný akorát reakce není tak zběsila takže to není třeba ucukane v konstante, ctyrvalce sou hodnejsi než dvouvalce to je jasné, ale když si přece koupím motorku tak se s ní pár dní seznamuju zjistím jak se chová a pak podle mě už není problém využívat její potenciál ať už na rovině nebo v zatáčkách a v dnešní době trakce, zatacecim ABS atp si myslím že se dá všechno ukocirovat, zas na druhou stranu taková aprilia rsv bez antihopu a pomocníků dokáže dobře ztrestatTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R | Drak-09 | 3 | 5.4.2024 v 08:11 slabak2 |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 20 | 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno |