globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

25.9.2018 v 09:40 | Nahoru | #1
No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

25.9.2018 v 09:52 | Nahoru | #2

T.E.CH píše: No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.

je evidentni, ze jsi plny vykon zrejme nikdy nevyuzival pri vyjezdech ze zatacek, pri predjizdeni ve dvou s nalozenou masinou do kopce a pod. obcas by si clovek opravdu ukroutil heft, jak psal Dolph. takze tve tvrzeni o tom, ze se to vyuziva pri jizde rovne je blbost. ok, TOBE to nevyhovuje, nevyuzijes to, tak tu porad dokola prestan presvedcovat lidi o tvem nazoru. neni svetoborny, smir se s tim.

Naposledy editováno 25.09.2018 09:53:10

(reakce na) Africa nebo KTM

25.9.2018 v 10:28 | Nahoru | #3

T.E.CH píše: No zkoušel jsem třeba Multistrádu( i jiné silné motky) a na dvojáka a trojáka plnej knedlík je to mazec. Jasně že rovně. To fakt většina nezkousne....a i ten dotyčný povětšinou jezdí na snížený výkon. Ne snad ani kvůli výkonu, ale jezdí se s tím mnohem lépe. Pokud jede ve dvou tak si nepomlátí přilby, necuká to tolik...prostě lépe naladěné... Prostě jsou situace, kdy velký výkon je nepřijemný. Je ale jasný, že je zase pár lidí, kteří to využíjí a po té zlobivostí dychtí a užívají si to.

většinou máš možnost mapy Race -prima reakce motoru, nebo Street kdy ten výkon je stejný akorát reakce není tak zběsila takže to není třeba ucukane v konstante, ctyrvalce sou hodnejsi než dvouvalce to je jasné, ale když si přece koupím motorku tak se s ní pár dní seznamuju zjistím jak se chová a pak podle mě už není problém využívat její potenciál ať už na rovině nebo v zatáčkách a v dnešní době trakce, zatacecim ABS atp si myslím že se dá všechno ukocirovat, zas na druhou stranu taková aprilia rsv bez antihopu a pomocníků dokáže dobře ztrestat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno


TOPlist