globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 17:12 | Nahoru | #1

foxdive píše: Mě 1190 taky topí ale jen na litka, páčku brzdy si přece můžeš nastavit, brzdím dvěma nebo jedním, ABS- za jízdy můžeš hodit mapu do režimu off tam by se to mělo samo nastavit na větší prokluz a ABS jenom předek si myslím, do terénu režim komfort ideál. Je to spíš silniční moto do terénu bude R o dost lepší
S tou neklidnosti je to hodně o rukách, jak tahas za řídítka při akceleraci
Edit :pokud bych chtěl cestovat cestou necestou tak beru verzi R nebo Afriku, ikdyz tady psali že větších nadmořských výškách nechtěla jet což je zvlášťni



1290 topila fakt strašně, páčka brzdy byla nastavená tak daleko od řidítka jak to jen šlo, ale stálo to bylo málo. Měl jsem tam režim off road na ABS se nedalo sáhnout dokud motorka nestála. Je možné že bez toho že by se to někde ukázalo se ABS nějak omezilo ... prodejce mě říkal, že ABS je bud vypnuté nebo zapnuté nic mezi ...kecal? Asi jo jenže R nepůjčují a přeci jen většinou budeš s takhle velkou a těžkou motorkou jezdit na silnici tak mě to Sko dává větší smysl.

Hodně lidí/snad všichni si stěžují na tancování motorky nad 150 km/h s kufry a nedej bože ještě s batuzkem a také často praská přední plexi

(reakce na) Africa nebo KTM

20.9.2018 v 21:06 | Nahoru | #2
[quote=Firecracker]1290 topila fakt strašně, páčka brzdy byla nastavená tak daleko od řidítka jak to jen šlo, ale stálo to bylo málo. Měl jsem tam režim off road na ABS se nedalo sáhnout dokud motorka nestála. Je možné že bez toho že by se to někde ukázalo se ABS nějak omezilo ... prodejce mě říkal, že ABS je bud vypnuté nebo zapnuté nic mezi ...kecal? Asi jo jenže R nepůjčují a přeci jen většinou budeš s takhle velkou a těžkou motorkou jezdit na silnici tak mě to Sko dává větší smysl.

Hodně lidí/snad všichni si stěžují na tancování motorky nad 150 km/h s kufry a nedej bože ještě s batuzkem a také často praská přední plexi[/quote
Praveze po osazení spolujezdcem je to klidnější, jel jsem s horním kufrem, batoh za mnou a 238 na tachometru a v pohodě, vůbec jsem z toho neměl špatný pocit, sám sem to zkoušel a přes 250 v sede už to bylo zvláštní, max tacho 268, plexi praská protože ho máme všichni ve vrchní pozici a líta se s tím občas tak rychle praská to u šroubků ale jak komu, na 1290 je to plexi ještě větší takže se není čemu divit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent


TOPlist