globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

2 reakcí na tento příspěvek Africa nebo KTM

17.9.2018 v 20:38 | Nahoru | #1
Pak ještě dodatek k DSG v autě ......DSG nemá vlastnost, že můžeš řadit ty a zároveň to řadí samo, když dosáhneš určitých otáček, nebo omezovače, nahoru t.j vyšší rychlost. Tam si podřadíš ručně dejme tomu ze 4 na 3 , přidáš plyn a musíš čtyřku dát ručně, jinak jedeš v omezovači....to u DCT ne. Tam podřadíš ručně, dáš plnej plyn a DCT nahoře dle zvoleného režimu vždy zařadí vyšší rychlost sama.Takže to nemusíš hlídat, když jedeš "kudlu" nebo chceš rychle akcelerovat.

Když dáš manuál, tak řadíš nahoru i dolů sám dle potřeby, stejně jako nohou s dodatkem, že pokud by jsi to hodně podtočil, tak si podřadí sama, aby motor "nechcípl" a ty ses nevyválel.

Jinak řazení opravdu rychlé a padá to tam jak Němcido krytu. To nohou nedáš ani omylem. A jak se tady někdo ptal, není problém řadit, musí se to ale umět i v náklonu v zatáčce.

Je jasné, že když si to někdo půjčí a motorka není jeho, bojí se, neumí s tím, tak to odsoudí. Ani mu to nemám za zlé.....

Pak ještě pokud jedeš jenom na automat, tak pokud před zatáčkou zabrzdíš abys snížil rychlost, tak to funguje tak, takže logicky se motorka lehce zhoupne,( holt AT je měkká¨) po zhoupnutí a snížení rychlosti motorka sama logicky podřadí a zhoupne se podruhé. To mě moc nevyhovovalo, krom normalní svižné kochací jízdy. Jde si na to ale zvyknout a není to problém, prostě je to tak. Já jsem to "vypiloval" tak, že už jsem schopen odhadnout co za rychlost budu do zatáčky potřebovat, takže dejme tomu jedu kilo dvacet a blížím po rovině do zatáčky mám tam 4, cvaknu za tři, hned za dvě, odbrzdím vše motorem, vůbec nebrzdím a na dvojku projedu zatáčku, pak zas plnej knedlík a ona zase sama řadí nahoru. Jinými slovy, tu spravnpu rychlost si tam vrznu s "předstihem" sám. Pokud to neodhadnu a třeba jedu zatáčku na trojku a už to je pocitově podtočené, ač určitě by to šlo projet i na tu trojku, tak cvaknu na dvojku, dokončím s lehkým plynem zatačku a pak zas plnej. Funguje to fakt perfektně, jen se to člověk musí naučit. Někdy si zařadí i sama v zatáčce, ale fakt to vůbec nic neudělá. Většinou to jsou hooodně utažené zatáčky na jedničku, tak tam vrznme dvojku. Strach že to něco udělá fakt mít nemusítě , ačkoli i já byl zprvu překvapen, jak brzo tam tu dvojku dává.

Naposledy editováno 17.09.2018 20:44:47

(reakce na) Africa nebo KTM

17.9.2018 v 20:45 | Nahoru | #2

T.E.CH píše: Pak ještě dodatek k DSG v autě nemá vlastnost, že můžeš řadit a zároveň to řadí, když dosáhneš určitých otáček, nebo omezovače nahoru vyšší rychlost. Tam si podřadíš ručně dejme tomu ze 4 na 3 , přidáš plyn a musíš čtyřku dát ručně, jinak jedeš v omezovači....to u DCT ne. Tam podřadíš ručně, dáš plnej plyn a DCT nahoře dle zvoleného režimu vždy zařadí vyšší rychlost sama.Takže to nemusíš hlídat, když jedeš "kudlu" nebvo chceš rychle akcelerovat.

Když dáš manuál, tak řadíš nahoru i dolů sám dle potřeby, stejně jako nohou s dodatkem, že pokud by jsi to hodně podtočil, tak si podřadí sama, aby motor "nechcípl" a ty ses nevyválel.

Jinak řazení opravdu rychlé a padá to tam jak Němcido krytu. To nohou nedáš ani omylem. A jak se tady někdo ptal, není problém řadit, musí se to ale umět i v náklonu v zatáčce.

Je jasné, že když si to někdo půjčí a motorka není jeho, bojí se, neumí s tím, tak to odsoudí. Ani mu to nemám za zlé.....

Pak ještě pokud jedeš jenom na automat, tak pokud před zatáčkou zabrzdíš abys snížil rychlost, tak to funguje tak, takže logicky se motorka lehce zhoupne,( holt AT je měkká¨) po zhoupnutí a snížení rychlosti motorka sama logicky podřadí a zhoupne se podruhé. To mě moc nevyhovovalo, krom normalní svižné kochací jízdy. Jde si na to ale zvyknout a není to problém, prostě je to tak. Já jsem to "vypiloval" tak, že už jsem schopen odhadnout co za rychlost budu do zatáčky potřebovat, takže dejme tomu jedu kilo dvacet a blížím po rovině do zatáčky mám tam 4, cvaknu za tři, hned za dvě, odbrzdím vše motorem, vůbec nebrzdím a na dvojku projedu zatáčku, pak zas plnej knedlík a ona zase sama řadí nahoru. Jinými slovy, tu spravnpu rychlost si tam vrznu s "předstihem" sám. Pokud to neodhadnu a třeba jedu zatáčku na trojku a už to je pocitově podtočené, ač určitě by to šlo projet i na tu trojku, tak cvaknu na dvojku, dokončím s lehkým plynem zatačku a pak zas plnej. Funguje to fakt perfektně, jen se to člověk musí naučit. Někdy si zařadí i sama v zatáčce, ale fakt to vůbec nic neudělá. Většinou to jsou hooodně utažené zatáčky na jedničku, tak tam vrznme dvojku. Strach že to něco udělá fakt mít nemusítě , ačkoli i já byl zprvu překvapen, jak brzo tam tu dvojku dává.



Jen pro doplnění,..páč nemáš spojku, je dobrý si sichrovat průjezd zadní brzdou. při průjezdu neubíráš (kvůli těžiští) a přidusíš jí lehce brzdou, - to když jseš dlouhej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

17.9.2018 v 22:20 | Nahoru | #3
[quote=T.E.CH]Pak ještě dodatek k DSG v autě ......DSG nemá vlastnost, že můžeš řadit ty a zároveň to řadí samo, když dosáhneš určitých otáček, nebo omezovače, nahoru t.j vyšší rychlost. Tam si podřadíš ručně dejme tomu ze 4 na 3 , přidáš plyn a musíš čtyřku dát ručně, jinak jedeš v omezovači....to u DCT ne. Tam podřadíš ručně, dáš plnej plyn a DCT nahoře dle zvoleného režimu vždy zařadí vyšší rychlost sama.Takže to nemusíš hlídat, když jedeš "kudlu" nebo chceš rychle akcelerovat.

To dělá i dsg ale musíš řadit padlem ne pákou, jedeš příklad na 4 v D módu, padlem dáš 3 pokud dosáhnes červeného tak odradi na 4,pokud ne tak drží 3nějakou dobu v akci -pozna když zvolnis a pak přepne zase do D, ale nevím jak ty první dsg, já mám auto 12tku ty starší do 08 uměli třeba lounch control, to novsi už to nemá
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno


TOPlist