globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa nebo KTM
Přátelé jedné stopy! Můj kámoš se konečně rozhodl prodat XJR a koupit cenduro. Rozhoduje se mezi Ktm 1290 a Afrikou adv.sports. Nešlo by lehce zrecenzovat jmenované stroje? Díky!
Nemyslím, že by měl hodně zkušeností s cendurama ale vyježděnej je, to jo..

Naposledy editováno 24.09.2018 18:10:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa nebo KTM

17.9.2018 v 22:20 | Nahoru | #1
[quote=T.E.CH]Pak ještě dodatek k DSG v autě ......DSG nemá vlastnost, že můžeš řadit ty a zároveň to řadí samo, když dosáhneš určitých otáček, nebo omezovače, nahoru t.j vyšší rychlost. Tam si podřadíš ručně dejme tomu ze 4 na 3 , přidáš plyn a musíš čtyřku dát ručně, jinak jedeš v omezovači....to u DCT ne. Tam podřadíš ručně, dáš plnej plyn a DCT nahoře dle zvoleného režimu vždy zařadí vyšší rychlost sama.Takže to nemusíš hlídat, když jedeš "kudlu" nebo chceš rychle akcelerovat.

To dělá i dsg ale musíš řadit padlem ne pákou, jedeš příklad na 4 v D módu, padlem dáš 3 pokud dosáhnes červeného tak odradi na 4,pokud ne tak drží 3nějakou dobu v akci -pozna když zvolnis a pak přepne zase do D, ale nevím jak ty první dsg, já mám auto 12tku ty starší do 08 uměli třeba lounch control, to novsi už to nemá

(reakce na) Africa nebo KTM

18.9.2018 v 06:31 | Nahoru | #2

foxdive píše: To dělá i dsg ale musíš řadit padlem ne pákou, jedeš příklad na 4 v D módu, padlem dáš 3 pokud dosáhnes červeného tak odradi na 4,pokud ne tak drží 3nějakou dobu v akci -pozna když zvolnis a pak přepne zase do D, ale nevím jak ty první dsg, já mám auto 12tku ty starší do 08 uměli třeba lounch control, to novsi už to nemá


Ono to asi myslel tak, že když by dsg normálně odřadila na vyšší kvalit ve 2500 otáčkách, to neudělá, pokud podřadím pádlem. Musím pak buď počkat cca 20 vteřin, než se zase přepne do D modu a nebo podržet + pádlo, aby se D aktivoval.

JohnnyS08 píše: 69šakal> co máš na mysli pod pojmem "normální ofík". Pokud nějaký polňačky/šotoliny, tak mě osobně chybí spojka i tam. Nejhorší jsou brzdný drifty - tam je to vymáčknutí spojky podle mě nezastupitelný. Na afře jsem to zkoušel, nebyla moje a nechtěl jsem jí rozložit, tak jsem toho po pár nepodařenejch pokusech nechal. Nikdy se mi nepovedlo dosat do takovýho smyku, jak bych si představoval. Možná, že s přádným cvikem bych tomu přišel na kloub, nevím... Akcelerační smyky jsou to samý - dávkovat to jen motorem mi přijde takový moc tvrdý - asi by si na to šlo zvyknout, ale líznutí spojky funguje lépe. Ale abych jen nehaněl, na silnici podle mě DCT funguje moc hezky.


Skoro bych i řekl, že když vypneš abs a zašlápneš zadní brzdu, tak to samo spojku rozpojí, aby nechcípnul motor...? Nebo ne?

Naposledy editováno 18.09.2018 06:33:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports smrzak 0 26.5.2024 v 18:53 smrzak
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Výška jezdce pro KTM 1290 SAR KTM 1290 Super Adventure R Drak-09 3 5.4.2024 v 08:11 slabak2
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno


TOPlist