globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Thermo bob, neboli bipass termostatu
Zdravím kawáci, mám dotaz a nejspíš i podnět k zamyšlení..
Když jedu vyšší rychlostí bez zátěže, po chvíli masivní chladiče celkem drasticky ochladí zahřátou vodu vracející se k válci. Za mě mi přijde špatně, aby se k válci valila voda co má + - 40 *C, když vezmu v úvahu rozdíl teplot dole u kráterů a u hlavy, odkud vychází kolem + - 100 *C. Narazil jsem pak na produkt jménem Thermo bob, určený pro klr650, kde se hadicí se spojkami vřelá voda částečně přepouští před vodní pumpu, tim se zvyšuje teplota vody hnané k válci, jsou tam popsané i výhody instalace produktu, ovšem na e-bayi je za 140$ a to se mi vážně nechce dávat.
Máte někdo zkušenost, nebo nějaké názory, zkuste si najít na googlu: watt-man.com. díky za názory a reakce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Thermo bob, neboli bipass termostatu

13.9.2018 v 00:17 | Nahoru | #1
Kratzmar1> hele to mas stejny jako uvnitr v motoru, tam taky dokud je zavrenej termostat prece nikam "nevyvre" - ona ani nema kam vyvrit, maximalne narusta s teplotou tlak ale mezitim uz se termostat otevira.. a motor je vetsi zdroj tepla nez ten vymenik jinak samozrejme uplne nepredpokladam ze by se mi ten termostat zaviral za provozu, zvlast s takovou upravou kde potece voda teplejsi nez normalne.. viz minula stranka neni to auto, je to miniaturni ctyrvalec co toci k 15k s litrovym vykonem >100kW/l... .. s tou teplotou na budiku, no jasne smicha ale poslat to treba nedejboze 1:1 si myslim ze by to litalo expanzkou.. preci jen je ten system nejak dimenzovanej a sahat je do toho potreba opatrne,.. ono i blbejch +5°C na vstupu do motoru fakt neni malo...

E: ach ta znamenka..

Naposledy editováno 13.09.2018 00:20:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Thermo bob, neboli bipass termostatu

13.9.2018 v 21:33 | Nahoru | #2
kerut>

no jasne smicha ale poslat to treba nedejboze 1:1 si myslim ze by to litalo expanzkou

Výměník na oleji bývá ,,normálně'' pro udržení nějaké maximální teploty oleje při maximálním výkonu motoru a na to je navržená nějaká jeho velikost a s tou se počítá při dimenzování jak čerpadla tak chladiče.To jak to chceš ty,neznám na žádném motoru,když už se má regulovat výkon účinnosti výměníku tak se reguluje termostatem průtok oleje výměníkem,nikdy se neškrtí chladící kapalina.

Naposledy editováno 21.09.2018 10:31:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 9.5.2024 v 15:19 Anti
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 KubAiS 6 19.2.2024 v 21:27 KubAiS
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 KubAiS 8 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 Husa123 24 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 LegitPasha 4 3.12.2023 v 19:58 slabak2


TOPlist