Na mé KLR 650 mám zpřevodování 15/43. Na silnici to jede až překvapivě pěkně. Ale .. Na mojich oblíbených polních cestách se toto zpřevodování ukazuje jako nevhodný, motorka se v menších rychlostech děsně podtáčí, na dvojku to mlátí, na jedničku to zase není ono, spojkuju na tom jak divej, nejde to odspoda.
Chce to změnu. Rád bych se ale vyhnul výměně celé řetězovky, protože je tam celkem zánovní. Otázka zní, jak z toho ? Koupit jiné, o zub menší přední kolečko ? Vyměnit zadní rozetu za např o 3 zuby větší (nebude ale krátký řetěz?).
Předem díky za rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 | Sasori23 | 13 | 20.7.2022 v 10:17 Anti |
Kawasaki KLR 650 C9 2003 Náhon tach... Kawasaki KLR 650 | ASUSmean | 5 | 11.11.2021 v 19:49 KAWAHAB |