To sice jo, ale to nastavení je taky pro neopotřebenej motor a karburátor, za nějakých ideálních podmínek. Kalifornii co má kilo na krku taky neseřizuju podle hodnot v manuálu. odpojím si svíčku, seřídím si každý válec zvlášť aby utáhl i ten druhej válec a pak oba dohromady. vždycky jenom přes bohatost a doraz šoupátka. blbý je že si nemůžeš napojit podtlaky, ale tím, že ti každej válec sám pojede na stejné otáčky, tak to bude synchroní, i když by třeba podtlak ukázal, že to není. Konrétně u guzzi je to vidlicový dvouválec V 90° nezapaluje rovnoměrně po 360/720 ti stupních , ale po 270° resp. 450°.Motor se točí po směru hodinových ručiček, pokud se díváme ze předu, tudíž jako první jde pravý válec, bráno po směru jízdy. Ten zapálí a po 90 ti je ve výfuku druhý válec po 360ti je ve výfuku první válec a po 450ti jde levý do komprese a pálí. Jsme na nule. 360-90 je 270 a pálí znovu první válec. Z toho plyne, že ten slabší je levý válec a tomu musíme šoupátko pootevřít poněkud vice, pak je to sametovější. Funguje to i u vstřikování, kde se hraje s bypassem.