Poradite co a proč?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor vs Stříkačka
mischa638 píše: Až na jednu: Ditech a to je ta největší pomsta mechanika
No a taky dieselový Enfield Nebo má předkomůrku? Fakt nevím.
Ostatní: Srovnávat reakci na plyn u starých karburátorovek a nových stříkaček je trošku nefér. Ty kaburátorovky byly stavěné na benevolentnější emise. Stříkčka se dá taky naladit, aby byla ostřejší nebo méně cukala, ale nevyjede tak z výroby, protože by neprošla homologací.
Taky ta subjektivní porovnání jsou zavádějící, protože se srovnávají různé typy motorek a netušíme, s jakými úpravami. Stačí dát otevřený výfuk a vyhodit přívěru a rázem to ve spodních otáčkách netáhne, protože chybí ve výfuku přetlak. A v takovém případě to není vina karburátoru ani vstřikování, ale kutila.
Každopádně ladit stříkačku a karbec je nebe a dudy. Jak píše Redguy, u karbeců má občas i drobná změna nečekané důsledky a laborování s tryskami, jehlami, šroubky a hladinami je podstatně pracnější, než úprava mapy.