podmínky
- abych mohl jet za malým na polních cestách atd.
- abych se mohl sám projet
- abych mohl na cross trať, neříkám že tam budu jezdit nějak pravidelně, ale prostě abych si to mohl projet, tchán je správce jedné tratě tak možnosti mám.
- aby to nestálo kotel
- abych se v tom nemusel vrtat furt, samozřejmě když jednou za 2 roky udělám u 2T válec a píst, tak s tím nemám problém.
- nemám moc času, tak určitě nebudu jezdit furt, muj vozový park mě zaměstnává víc jak dost.
- strašně bych si chtěl zkusit takový rallye styl, třeba jet někam 50-100km po polní cestě, dát si tam svačinu a jet zpátky, nevím jeslti bych na to fyzicky měl, atd.
- chtěl bych něco co fakt "pojede" prostě u čeho za týden neřeknu že to je slaby, třeba VFR800 byla hrozně fajn, ale uvítal bych víc výkonu
- idealně aby to bylo na papírech
Kandidáti
- KTM EXC 200-300 - líbí se mi že to je lehký, agilní, zvuk 2T, jednoduchý na servis, na druhou stranu je to ostrá motorka, furt tomu prý něco je a je prý hodně tvrdá pro hobíka, že mě rozmlátí, dost bud asi i žrát, takže jet na tom někam 100km po polní cestě, nevím nevím, ale zase by se to dalo řešit tím že si vezmu olej a zajedu na benzínku, když to bude mít TP. + designove pro mě nejhezčí motorky :D
- nějaké jiné enduro dle doporučení
- Suzuki DR-Z 400s, na tu jsem dostal doporučení právě od tchána, na netu to taky dost chváli, že hodně vydrží atd, ale prosti té KTM bude hodně těžká, a asi to moc nepojede, ale asi zase idealní na to jet někam dál terénem, a asi bude i hodně usporná.
- nebo si prostě koupit todle
https://www.epitbike...LyEtevhoCiSEQAvD_BwE
nějaká sranda na tom bude, je to nový, a když mě to omrzí tak si mužu připlatit a jít do EXC, DR-Z atd který jsou za 2-3 násobek ceny.
děkuji všem za rady.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
Na druhou stranu 250 více potřebuje spojkovat, takže je spíš pro jezdce kterého baví s motorkou aktivněji pracovat, tak 300 je trochu víc do kladiva kde otočíš plynem a motor to pobere. U 250 prakticky nehrozí bloknuti kola, u 300 už jo.
Při technickém ježdění mi u 250 nikdy nechyběl výkon, když mi něco nevyšlo tak jen skrz špatnou práci s řazením a spojkou (mám 100 kg).
Oboje má hodně do sebe, určitě bych nezatracoval ani jedno. Teď bych si třeba zase raději vzal 250 :) připadá mi, že díky menší váze mě míň utahala než 300. Takové horské kolo s motorem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr endura pro začátečníka
PetrXX píše: ...... raději vzal 250 :) připadá mi, žedíky menší váze mě míň utahala než 300.....
Dá se s tebou i částečně souhlasit... jen tady jsi vedle, 250 má u KTM, HUSQ, BETA aj. v podstatě na gram stejnou váhu i hmotu kliky jako 300...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Montáž zapalování Čína Pitbike | trewis | 4 | Včera v 19:24 trewis |
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Pitbike 125 dušení a střílení Čína Pitbike | Rider372 | 9 | 10.5.2024 v 14:10 Slávek-TDM |
Nejede z nízkých otáček karburátor Suzuki DR-Z400S | Fic6 | 11 | 26.4.2024 v 07:24 Fic6 |
pitbike 125 zvýšení vykonu Čína Pitbike | pitbikeros | 1 | 14.4.2024 v 14:47 karavanista |