mám CBR 600F, rok 1997, a potřeboval bych poradit s technickým problémem.
V lednu byla na předsezonním servisu a dávaly se nový svíčky, hejblátka v karbecu, karbec komplet vyčištěn, nový vzduchový filtr, olej, olejový filtr, rozvodový řetěz, napínák řetězu a byly seřízený ventily.
Před měsícem jsem s motorkou jel, při cestě lehounce, skoro neznatelně, škubala, ve vyšších rychlostech cukala víc a na dálnici pak zdechla úplně. Takže na odtahovce opět do servisu a byly zjištěný vypálený kontakty u benzínový pumpy. Jinak dle kontroly vše v pohodě, zapalování, pumpa frčí, dobíjení.. Prostě vše se tváří ok.
Po výměně kontaktů u pumpy motorka startuje krásně, volnoběh drží, do otáček jde hezky, cca do 100km/h se chová normálně, ale ve vyšších rychlostech opět cuká, nejdřív lehce a ve vyšších rychlostech víc a víc. Cca od 180km/h je to pocit jako kdyby do ní půl vteřiny benzín šel a půl vteřiny ne.
Někdo tipy, rady kde pátrat a čím by to mohlo být?
Případně pokud je tu šikovnej mechanik z Prahy a okolí, tak není problém s motorkou přijet..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F | Mxbike | 6 | 8.3.2024 v 17:48 Mxbike |
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F | GaučMaster | 7 | 6.3.2024 v 03:41 kokoška. |
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F | tomg | 15 | 15.2.2024 v 08:32 mta |
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F | aFazol | 10 | 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR |
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F | juri23 | 22 | 2.2.2024 v 16:16 juri23 |