globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru
6.5.2018 v 18:57
Zdravím. Můžu poprosit někoho aby mi vysvětlil danou situaci?
Monster 900 s přetryskovanými karburátory a otevřeným výfukem.
Od této sezóny meřím teplotu oleje před chladičem.
Killery nemám origo(nebyly u moto) ale nějaké od Číňana.
Jezdím většinou s ucpávkama a teplota se pohybuje max do 110st.
Při poslední projížďce jsem killery vytáhnul a teplota je o 10-15st. níž.
Chápu to zprávně že s ucpávkou se válce dost nevypláchnou a proto je teplota oleje vyšší?
Čekal jsem spíš opačný průběh teploty...


1 reakcí na tento příspěvek Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru

11.5.2018 v 01:50 | Nahoru | #1
kdyz to zaklapnes tak tam prave zadny velky mnozstvi vzduchu nema odkud proudit - je zavrena klapka = zadna rychlost = membranou zavreny soupatko = jehlou zavrena hlavni tryska a vzduch tam jde jen tim volnobeznym okruhem(vzdusnikem pres volnobeznou trysku).. je tam sice celkove podtlak ale statickej, protoze je tam malo vzduchu, a pokud je to prilis chudy chce to proste bohatsi volnobeznej okruh BTW kdyz jsem psal o tom vetsim podtlaku myslel jsem samozrejme dynamickej podtlak v otevrenym kanale, ne statickej pod zavrenou klapkou.. tam to pak tryska nestiha

kazdopadne pokud to jede, asi nema smysl to moc dal pitvat.. teploty budou ovlivnenim spis teplotnim polem kolem motoru nez smesi.. ale asi to stejne nebude moc pouzitelny protoze predpokaldam ze bez tlumicich vlozek to bude delat docela kraval..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru

11.5.2018 v 20:23 | Nahoru | #2
kerut>

kdyz to zaklapnes tak tam prave zadny velky mnozstvi vzduchu nema odkud proudit

Z volnoběžného okruhu nevytéká palivo ale emulze (palivo namíchané se vzduchem).Vzduch se přisává přes vzdušník do kanálu napojeného na volnoběžnou trysku. Protože je vzduch lehčí,nasává se ho přes vzdušník zvyšujícím podtlakem více než paliva( některé karburátory používají jehlu která reguluje palivo a zvlášť vzduch do emulzní trubice)dochází k ochuzení při zaklapnutí a tak se pár chytrých hlav spojilo a vznikla regulace vzdušníku coasting enricher system

ty skutecne "bohaty" dokonce v tyhle fazi i parkrat blafnou do vejfuku (WRC napr.)

WRC a karburátor? A i kdyby, tak tam je to obohacení účelové...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist