Monster 900 s přetryskovanými karburátory a otevřeným výfukem.
Od této sezóny meřím teplotu oleje před chladičem.
Killery nemám origo(nebyly u moto) ale nějaké od Číňana.
Jezdím většinou s ucpávkama a teplota se pohybuje max do 110st.
Při poslední projížďce jsem killery vytáhnul a teplota je o 10-15st. níž.
Chápu to zprávně že s ucpávkou se válce dost nevypláchnou a proto je teplota oleje vyšší?
Čekal jsem spíš opačný průběh teploty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vliv otevřené koncovky a killeru na teplotu motoru
kdyz to zaklapnes tak tam prave zadny velky mnozstvi vzduchu nema odkud proudit
Z volnoběžného okruhu nevytéká palivo ale emulze (palivo namíchané se vzduchem).Vzduch se přisává přes vzdušník do kanálu napojeného na volnoběžnou trysku. Protože je vzduch lehčí,nasává se ho přes vzdušník zvyšujícím podtlakem více než paliva( některé karburátory používají jehlu která reguluje palivo a zvlášť vzduch do emulzní trubice)dochází k ochuzení při zaklapnutí a tak se pár chytrých hlav spojilo a vznikla regulace vzdušníku coasting enricher systemty skutecne "bohaty" dokonce v tyhle fazi i parkrat blafnou do vejfuku (WRC napr.)
WRC a karburátor? A i kdyby, tak tam je to obohacení účelové...Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |