globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr Choppra
zduřte fšici , chtěl bych se zeptat na výběr prvního choppra , předem říkám že na motorkách jezdím od mala a poslední 4 roky na Yamaha FZS 600 Fazer , vím není to žádný trhač asfaltu ale pro jednoho "mlaďocha" na začátek dostačující , jenže v poslední době už více méně sám nejezdím a našel sem si "batůžek" a taky jsme v poslední době celkem dost přibrali a jen tak to shazovat kila dolu neplánujeme hold už nejezdíme v bandě kluků kdy jsme chtěli výkon , rychlost , a různé prkotiny jako "kolínka" atd. většina nás má už rodiny a hlavně chodíme do rachoty od nevidím do nevidím , tudíž si vyjedu jen občas když je pěkně , víkend a hlavně čas , takže se ptám jakého "traktora" bych si měl pořídit i třeba na delší trasy ? Na něčem už sem se zkoušel projíždět a hodně uvažuji mezi těmahle stroji : Kawasaki VN 2000 , Yamaha XV 1900 Midnight Star , Suzuki Intruder C1800 , Honda VTX 1800 ... více či méně bych chtěl aby to byl klasický dvouválec (žádný monstrozní šestivál typu goldwing nebo triumph) a co největší pohodlí pro řidiče i spolujezdce , ano díval sem se i na cestovní motorky , ale ty mne tak neberou jak ten chopper kerej má styl (když už poslouchám tu tvrdší muziku \m/) a hlavně odmala o něm sním cenu bych si představoval do 300 000,- kdybch se vlezl byl bych rád . Tak předem děkuji za vaše moudré a zkušené rady , váš Rudla .

1 reakcí na tento příspěvek Výběr Choppra

8.5.2018 v 09:18 | Nahoru | #1
Jenže těžko zakladateli poradit. Já jezdím VTX 1800 N. Líbí se mi vzhledově, protože jich tu moc není a ten zadní kulatej blatník je prostě něco jinýho. Už v základu ta mašina jede velmi slušně - ale doladil jsem si jí a je to zas někde jinde. Sedlo Mustang s opěrkou řidiče - většinou to mám jako jednosic, ale přidat sedlo spolujezdce je záležitost 30 vteřin - zaklapnout a dotáhnout jeden šroubek. Laufy Cobra - dost rachot, možná tim i někoho seru... Vpředu i vzadu jiný tlumiče a pružiny - podvozek se dostal na úplně jinou ligu + ještě další ptákoviny - celkově to vyšlo skoro jak půl další mašiny, a to jsem to tahal napřímo ze Států a většinu dělal sám. Takže můžu chválit tu svou volbu a doporučit VTX 1800, a někdo to bude mít zas úplně jinak - málokdo z nás jezdil víc těhlech strojů, aby měl přímé srovnání.

Mé dojmy a postřehy: Kawa VN 2000 - přijde mi na podvozku nízká a měkká - s batůžkem kámoš byl hned na limitu v náklonu a přejet nějakej retardér byl problém, aby nechyt spodkem - určitě byl limitovanej daleko víc než já, ta mašina toho tolik nedovolila. Yamaha 1900 - není na svůj objem moc výkonná. Introš 1800 - stylově hodně sportovní, pro jednoho supr letadlo co letí jak střela, s nízkozdvihovým motorem, co víc točí, ale nevím, jak z ní udělat cestovatelskej stroj pro dva - stylově mi to prostě k týhle mašině nesedí. Jinak asi těžko co vytknout. Haryci - to je kapitola sama pro sebe. V základu ty starší výroby nejsou až tak výkonný, ale dá se tam asi s úpravama čarovat nejvíc. Ještě můžeš kouknout na Viktorky a nově na jejich následníka - Indian - i když ten bude už nejspíš těžce mimo finanční limit.

Výkonově jedou všechny tyhle mašiny hodně slušně - maj kolem 90-110 koníků, ale velkej záběr od nízkejch otáček, takže zrychlení 0-80 je hodně brutální - na úrovni daleko výkonnějšího sportu - takže bez opěrky spolujezdce může skončit nepřipravenej baťůžek na zadku na silnici... S mojí poladěnou mašinou se dokážu i slušně proplést zatáčkama - není to rozhodně jen na jízdu rovně. Brzdí to přiměřeně - když pořád bereš v potaz, že i sólo máš hodně přes 4 metráky a s baťůžkem nejmíň půl tuny. V tomhle případě není zadní brzda jen do počtu na ozdobu!!!

Tyhle mašiny jsou prostě takovej kus železa, určitě maj svý limity, ale zase může být pro někoho větší zábava je krotit - pro mě to tedy je výzva zvládat tuhle ne tak poddajnou masu. Lehčí, výkonnější, ovladatelnější mašina - jo, určitě dobrý, ale pak už se člověk pro tu samou zábavu posune do rychlostí, kdy už je to pro mě v dnešním provozu až moc o kejhák. Papíry neřešim - přijít o ně kvůli 150 nebo 250 km/h už vyjde asi nastejno... A to kiloapůl tam je i na týhle mašině raz-dva.

(reakce na) Výběr Choppra

8.5.2018 v 13:26 | Nahoru | #2
charlie.vtx1800>
Jenom asi myslel Intrudera 1800C...Ne toho sportovce, ale toho cruisera s hlubokejma blatníkama a pohodlnýma sedlama pro dva...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
padací rám Yamaha Midnightstar 1900 Yamaha XV 1900 Midnight Star FrantišekSmolíček 3 7.5.2024 v 19:08 Milstar
Startování Kawasaki VN 2000 Pítrs76 1 15.4.2024 v 06:31 Johny_Servis
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 radekigi 1 6.4.2024 v 09:05 kokoška.
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 ferabill 18 5.4.2024 v 16:22 Obdélník
Kryt pedálu brzdy Yamaha Midnightst... Yamaha XV 1900 Midnight Star EVADYS.K1400 0 24.3.2024 v 10:21 EVADYS.K1400


TOPlist