globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o rady a pomoc s výběrem
25.4.2018 v 18:26
Ahoj všem,

prosím Vás, potřeboval bych verifikovat myšlenky popř. pomoci s výběrem motorky.
Takže, jsem z Kladna a dojíždím do Prahy za prací...samozřejmě na druhou stranu Prahy, než je Kladno nebo do centra. Tak se mi vnukla do hlavy myšlenka, pořídit motorku, která by byla dostatečně silná, aby na dálnici jela alespoň těch 130-150 a v koloně se prosmýkla mezi auty jako ještěrka + by mi snad odpadl problém s parkováním.
Takže asi můžu do začátku dát 10k za řidičák, 15k za výbavu a třeba 50,60k za motorku. Zároveň bych chtěl dodat, že to není jen účelový nákup dopravního prostředku, ale taky se mi tyhle stroje líbí
Co si o tom myslíte?

Jestliže se vám myšlenkový pochod nezdá jako úplná blbost, tak bych ocenil názor ohledně výběru vhodné moto. Z přečtených topiců jsem se snažil dát dohromady pro odpověď důležité info:

o mě:
1,nemam v hlavě vylízáno, nehazarduju se životem, ani nezkouším "kolik dá"
2, zkušenosti s moto, jako každý z raného mládí babka, simpson, jawa 250 , jinak nic
3, 29 let, 183cm,80kg

o moto:
Určitě ojetá, nájezd je asi jedno?, nemusí to být výstavní kousek, ale spolehlivá bez dalších neočekávaných investic, obsah je asi jedno - nic extra výkonného do začátku, ale zas abych za rok nekupoval silnější, tak řekněme 300-650 cm3?
Líbí se mi:
Suzuki SV (jak má ty 2 řady ledek vzadu )
Bandit
Ninja
ER-6
...ale to není asi podstatné, časem se mi určitě zalíbí všechno Nechám si poradit.

Děkuji za vaše názor a omlouvám se pokud jsem vás zdržoval.

Aleš



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

30.4.2018 v 09:48 | Nahoru | #1

elite1989 píše: (nezdá se mi tvrzení: CBR 600 F je někde na půli cesty mezi Ninjou a FZ6), Ninja apod., třeba honda cbf600s nebo FZ6 mi přijdou přesně jako takové nudné garsonky (třeba až je uvidím live, tak to přehodnotím-určitě na ně taky kouknu, když to tu doporučuje tolik lidi)-tak jsem to zpětně dopsal do 4. pozice.



LOL, WTF? :D Neber to osobně, mně se taky nezdá spousta věcí, ale jedna věc je zkušenost, druhá dedukovat "co se mi nezdá", když o tom nic nevim...
Ok, subjektivně, CBR 600 F je MNOHEM snesitelnější, příjemnější na běžný ježdění, než Ninja, CBR RR, apod., moje zkušenost, a objektivně by se to dalo podpořit i nějakou tou rešerší ála jak vysokou jsou říditka, do jaký pozice tě ta moto tlačí, kolik váží, jak se s ní manipuluje na místě/v malý rychosti, apod. Další fakt: CBF 600 S a FZ6 jsou neporovnatelný. CBF je takovej hodnej brumla, kterej ano, taky se umí rozjet, ale na FZ6 fakt nemá. Víš o tom, že FZ6 má lehce přiškrcenej motor z R6, viď? Takže asi tak... Nudná garsonka fakt ne. To ti může přijít možná tehdy, když jsi na ní v životě nejel...

Za mě: CBF 600, Baňdák, GSX 650F jsou nesmrtelný a nudný železa, který moc nejedou a za rok/dva tě budou nudit, pokud je někam předtim nezahodíš.
Sport: dle každodenní použitelnosti: FZ6 - CBR 600F (nebo klidně Thundercat) - R6/Ninja, apod.
Apropos, o jaký Ninje se vlastně bavíme? 600 nebo nějaká malá, co to vlastně dnes dělaj, 300? 350?
Skútr: nechceš: ok, jasný

Bejt tebou, jdu do lehčího dvouválu, ale s kapotama. Což ti nechává SV650S nebo ER-6F, nevim, co se ještě dělalo s kapotama kolem 600 ccm a dnes je v podobnym budgetu.

(reakce na) Prosím o rady a pomoc s výběrem

30.4.2018 v 16:57 | Nahoru | #2

OlafCZ píše: LOL, WTF? :D Neber to osobně, mně se taky nezdá spousta věcí, ale jedna věc je zkušenost, druhá dedukovat "co se mi nezdá", když o tom nic nevim...
Ok, subjektivně, CBR 600 F je MNOHEM snesitelnější, příjemnější na běžný ježdění, než Ninja, CBR RR, apod., moje zkušenost, a objektivně by se to dalo podpořit i nějakou tou rešerší ála jak vysokou jsou říditka, do jaký pozice tě ta moto tlačí, kolik váží, jak se s ní manipuluje na místě/v malý rychosti, apod. Další fakt: CBF 600 S a FZ6 jsou neporovnatelný. CBF je takovej hodnej brumla, kterej ano, taky se umí rozjet, ale na FZ6 fakt nemá. Víš o tom, že FZ6 má lehce přiškrcenej motor z R6, viď? Takže asi tak... Nudná garsonka fakt ne. To ti může přijít možná tehdy, když jsi na ní v životě nejel...

Za mě: CBF 600, Baňdák, GSX 650F jsou nesmrtelný a nudný železa, který moc nejedou a za rok/dva tě budou nudit, pokud je někam předtim nezahodíš.
Sport: dle každodenní použitelnosti: FZ6 - CBR 600F (nebo klidně Thundercat) - R6/Ninja, apod.
Apropos, o jaký Ninje se vlastně bavíme? 600 nebo nějaká malá, co to vlastně dnes dělaj, 300? 350?
Skútr: nechceš: ok, jasný

Bejt tebou, jdu do lehčího dvouválu, ale s kapotama. Což ti nechává SV650S nebo ER-6F, nevim, co se ještě dělalo s kapotama kolem 600 ccm a dnes je v podobnym budgetu.



Tak to pozor, soudím motorky podle toho, jak vypadají na obrázku a podle toho co se o nich píše, takže to osobně neberu...zvlášť když se tady zatím neshodli názorem ani 2 motorkáři

A tady píšou že CBF600F je supersport, dávají ti z pravdu,že je to příjemnější než CBR RR, ale pořád, co já s tim, nekoupim super si supersport na dojíždění do práce...byť bych teda rád, aby stroj který si koupím vypadal sportovně a né cestovalsky.
CBF 600 S a FZ6 mi pohledem přijdou cestovatelský, dělá to ta polokapota, která se mi nelíbí.
Ninju jsem do výběru nikdy nezařadil, jenom jsem v 1. příspěvku napsal, že si mi líbí a vzhledem k účelu se asi musíme bavit o 300 nebo 400ccm, možná 600, ale asi netřeba se dál o nich bavit.

Takže vlastně, když vezmu z modelů , které si napsal je k účelu vhodné a zároveň, které se mi líbí pouze GSX 650F...a ta je nedostupná
Ta tvoje poslední věta se mi líbí, čím dál víc jsem převědčenej, že půjdu do celokapoty SV nebo 6F a přidám k tomu, co uvidim GSX, nebo když uvidím nějáký pěkný čtyřhrnek, proč ne, ale spíš dle konk. kusu na který někde narazím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist