Stížnost se podat dá, ale horší je to s výsledkem. Uvedu osobní příklad, sice ne z oblasti motorek, ale ze stavebnictví. Vloni jsem podal stížnost na činnost a rozhodnutí stavebního úřadu. Podal jsem jí na nadřízený (krajský úřad). Po mnoha urgencích úředník napsal, že je všechno v pořádku (pří čemž v odpovědi řešil něco jiného, než předmět stížnosti). Na odpověď má 30 dnu a v případech vyžadujících přezkum 60 dní. Úředník stížnost "vyřídil"/nevyřídil po čtyřech měsících. Protože to co mi poslal, byl nesmysl, sepsal jsem další stížnost, tentokrát jeho nadřízenému. Přesně šedeátý den přišla odpověď, že to bylo vyřízeno v pořádku a dokonce byl v pořádku i termín. Protože to byl opět nesmysl, další stížnost směřovala na Ministertvo pro místní rozvoj. Tam nyní uzrává čtvrtý měsíc, aniž se něco děje. Počkám na sestavení nové vlády a pak pošlu stížnost přímo novému ministrovi, aby věděl, s jakým "materálem" pracuje. Už to budu dělat více méně pro zábavu. Stavba, o kterou se mělo jednat (datový vysílač), už mezi tím ztratila smysl, protože jsme to vyřešili jinak.. Úřednická verbež si prostě dělá co chce, nebo nic, a v případě problému se navzájem podrží, nebo postaví do pozice mrtvého brouka.
Naposledy editováno 27.04.2018 10:03:00