globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 11:00 | Nahoru | #1

Stev píše: na tlačení do řídítek stačí gravitace.

Můžeš si taky něco vyzkoušet, za jízdy zkus dát impuls řídítkám přes kontra řízení (tlačení do řídítek), a pak si srovnej jakej to mělo efekt v porovnání s přesunem hlavy.


Nejlepší zkouška toho že se motorka řídí řidítky (ať už vědomě nebo ne) je pustit řidítka a zkusit zatočit bez držení....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

4.5.2018 v 11:54 | Nahoru | #2

stráťa píše: Nejlepší zkouška toho že se motorka řídí řidítky (ať už vědomě nebo ne) je pustit řidítka a zkusit zatočit bez držení....


to je samozrejme kardinalni picovina a uz jednou jsme se o tom hadali je to stejny jako kdyz pustis knipl (u mechanicky ovladanyho letadla) a on se hejbe podle toho kam to zrovna zacne padat, protoze na kormidlo s nim spojene pusobi sila vznikla tim pohybem nikoliv sila zapricinujici ten pohyb ..

klasicka a večná debata "na zivot a na smrt", zasadni faktor je vaha a setrvacnost te motorky, to co je realny s kolem nebo stopetadvacou, uz nebude tak nerealny s litrovym sportem nebo choperem.. k tomu rychlosti a dalsi vlivy, nejlip to popsal na minule strance sam Whiefull - ono se to teziste prenesenim vahy vychyli samozrejme taky ale je to pomaly, narocny,..
otocenim riditky a vyuzitim setrvacne hmoty celeho stroje je to samozrejme podstatne komfortnejsi a rychlejsi, protoze ta motorka vazi hodne a pohyuje se rychle, ale stejne je to hazeni fazoli na stenu a budete se tu hadat jeste deset stranek.. a pritom stacilo na ZŠ pri fyzice misto strelby flusackou davat chvilkama pozor

Naposledy editováno 04.05.2018 11:56:13
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 11 27.4.2024 v 15:13 ja1
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist