1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Julip píše: K původnímu dotazu. Rychlost padání do zatáčky je odvislá od přebytku výkonu+adhezi gum. Rychle dolů,rychle nahoru. Samozřejmě, přiměřeně krátký rozvor.
Reguluješ plynem, na brzdy v oblouku zapomeň.
...S tím do mám v profilu, když prudce padnu, tak nenarovnám. Pohnu řídítky, celý se to vzepře, zadní kolo odlehčí, klouzne a letím.
Najdi si co je to kammova kruznice , kdyz nemas motorku v plnem naklonu, tak tam mas volnou prilnavost, kterou v najezdu muzes pouzit na brzdeni a pak smerem k vyjezdu ji pouzivas k akceleraci. Kdo to nedela, proste nevyuziva dostupny potencial pneumatik.
Naposledy editováno 27.04.2018 00:30:45
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |