bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motor KO Kawasaki KLE 500
12.4.2018 v 21:25
Zdarec, dnes jsem se byl projet (naštěstí kousek od baráku) klasika jsem zahřál motor prvních pár km v klidu a pak jsem to zlehka vytočil na cca 6-7 tisíc a najednou motorka přestala táhnout jako když dochází benál ale u toho takovej divnej zvuk a moto sama zastavovala, no rychle jsem sjel ze silnice, vypnul jsem to a začlo mi docházet že je něco těžce v hajzlu . Cesta k domu zhruba 3 km do kopce tak jsem si řekl že to nastartuju a dojedu , skoro bez plynu jsem nakonec dojel ale když jsem trochu přidal plyn tak zase to stejný... Přikládám video jakej to byl zvuk na volnoběh. Poradí někdo co můžu čekat že to bude ? Vím že je to takový věštění ale tak zkusím se zeptat zkušenějších


1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 12.4.2018 v 21:44 | Nahoru | #1
Koukni, jestli se ti neuvolnily svody.

Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 07:26 | Nahoru | #2
Povoleny svody by v tomhle pripade neznamenaly,tak vysokou ztratu vykonu.
Vypust oleja jak tam bude spousta kovovejch supinek,tak je to na 99% klika..

Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 08:50 | Nahoru | #3
To může být cokoliv od nejhoršího což je klika, ale třeba jen skočený rozvody o jeden zoubek. Měl jsem motorku která skočená taky vrčela ale nebylo možný na tom jet. Rozdělej minimálně víko ventilů, zkontroluj vůle ventilů a časování rozvodu jestli sedí.

Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 16:54 | Nahoru | #4
Fungovat to bude. A motor je vymenitelna soucastka tak nevim jak to je na stk. Me ted treba cislo motoru vubec nekontrolovaly.

Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 19:00 | Nahoru | #5
Teď hodně předbíhám ale kdybych našel jinej motor KLE nebo třeba ER5 fungovalo by to se stávající kabeláží / elektrikou ? Co na STK ? .....................

Nevím jak ER5 ale GPZ ma stoprocentně jiný časování zapalování takže bys musel shodit rotor a přehodit.Je na to spešl stahovák.Kdybys potřeboval tak ho mám a nejsem od tebe ani daleko.

Naposledy editováno 13.04.2018 19:03:38

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 13.4.2018 v 23:30 | Nahoru | #6
vyhod svíčky , na straně zapalovaní odšroubuj ten velkej plastovej šroub co je uprostřed magneta nasad račnu a pomalu otačej klikou až se ti píst dostane tak 1cm za horní uvrat , do otvoru po svíčce strč šroubovak a zatlač na píst , pokud se ti to zadřelo na ojnici uslyšíš cvaknutí , opakuj u druheho a maš vítěze

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 14.4.2018 v 06:00 | Nahoru | #7
zdenysrx6>

ako sa tak divam, predbehol si ma.

Netreba vesat hlavu, moze to byt hovadina, moze to byt aj kluka.

Pozri, moj navrh je nasledovny- kup druhy motor, sediet tam bude hocaky z ER5, EN500, GPZ (u GPZ treba prehodit par drobnosti, KLEcka pojde jak diabol) a praskni ho do ramu. Zacina sezona, voz sa.
Svoj originalny motor zacni rozkuchavat, ved na nieco urcite narazis. Mozno uz pri prehadzovani motora a nieco prides.

Na originalu pozri rozvody, napinak, klzaky. Mozno skocil rozvod, retaz je vytahana, napinak nenapinakuje. Mozno mas iba rozhasene ventily, ale o tom tak trochu pochybujem (ale mozne je vsetko, lebo zivot je cudo).
mozno je to predrate nieco, nedaj Boh kluka, ale bojim sa, ze to asi tak bude.
No! moto bude jazdit, origo motor akosi piskladaj do pojazdneho stavu a na dalsiu sezonu ho tam zas praskni a ten druhy si ale nechaj! ;)

Vela zdaru, sam som zvedavy, kam sa to rozvinie.

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 16.4.2018 v 21:49 | Nahoru | #8
hele já bych to taky viděl spíž na rozvody, já dělal motor loni v létě a klika byla jak nová jenom lágry na ojnici měli malinko vůli a to se ten předemnou s olejem moc nemazal a taky se mi povedlo prorazit víko a jel jsem dokud mi nevytek všechen olej a rozsvítili se kontrolky, ten motor toho vydrží fakt hodně. A na podzim mi to po pádu skočilo o 3 zuby a potkalo se to, dal jsem jenom 4 sací ventili za 1200, těsnění a jelo se dál. Sundej víko a koukni jak máš rysky, v manuálu to najdeš. Jinak dělal jsem pístní sadu, řetízky, ventily a ty lagry a vyšlo mě to na nějakých 12 i s výbrusem. Jo a kdybys fakt chtěl jinej motor tak je tady v bazaru GPZ za 7, ale podle mě ti když si seženeš jenom vačky tak budeš unešen.

1 reakcí na tento příspěvek Motor KO Kawasaki KLE 500

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2018 v 19:00 | Nahoru | #9
a máš řadičku připojenou přímo na hřídel , nebo tam máš táhlo? pokud tam maš tahlo tak ten kus , co je napojenej na hřídel řezení otoč o 180 stupnu tak aby tahlo bylo bud dole , bylo-li nahoře , nebo nahoře , bylo-li dole

edit : ted sem se kouknul do servisního manualu , takže tam máš táhlo které je nad hřídelí řazení,otoč ho tak aby bylo pod hřídelí , změní se ti tak pořadí rychlostí - 1 dolu , zbytek nahoru

edit : tak koukam že ER5 má řadičku přímo na hřídeli , co takhle použít starý přepáčko z KLE?

Naposledy editováno 27.04.2018 19:21:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist