bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dellorto VHST 28 - seřízení
Zdravím, mám takový problém s nastavením karburátoru DellOrto VHST 28 CS na mé Husqvarně 125 SM. Tak do cca 1/2 plynu je motorka strašně bohatá. Jehlu mám danou uplně dole (nejvyšší zářez) ale stejně se to při rychlém přidání plynu uleje (nebo se to spíš dusí tím, že je to moc chudé??) a jede to až ve vyšších otáčkách. Měl jsem podezření, že tam mám nějakou jinou jehlu, protože mi přijde že při tom průměru nemůže uzavřít přívod paliva (patrné z fotek) a směs je spíše moc bohatá, ale dle manuálu by tam měla být D48, kterou tam mám. Každopádně je jehla nějaká načatá, viz fotky. Dokážete mi poradit co s tím? Jestli zkusit objednat větší průměr jehly ? Dle výrobce ale mají některé karburátory VHTS 28 jehlu D41. Nebo může být tím problémem jen deformace jehly?

Motorka má najeto pár km po GO motoru. Olej 1:30 Motul 800

Video - tohle to dělá když rychle dám plný plyn.



Díky moc za rady.

Dellorto VHST 28 - seřízení

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2018 v 18:04 | Nahoru | #1
Zdar, mně tohle dělala chudá směs volnoběžného okruhu. Stačilo naladit bohatost směsi volnoběhu a bylo po problému. Ale můžeš mít problém taky s něcím jiným, ta dorejpaná jehla taky není asi uplně ideální, ale tohle by ovlivňovat neměla.

Dellorto VHST 28 - seřízení

2.4.2018 v 19:07 | Nahoru | #2
Díky za tip, je fakt že se šroubkem bohatosti volnoběhu jsem laborovat nezkoušel, mám možnost vyčistit karburátor ultrazvukem, tak ho nechám vyčistit, objednám správnou jehlu a uvidím co to udělá. Ještě jednou dík.

Dellorto VHST 28 - seřízení

2.4.2018 v 22:16 | Nahoru | #3
Dej to nejdřív do originál nastavení dle návodu, a tím myslím i ten zmiňovaný volnoběžný okruh. Tohle pak bude výchozí stav pro doladění.
Kdy které prvky karburátoru ovlivňují směs je na obrázku

Dellorto VHST 28 - seřízení

3.4.2018 v 06:52 | Nahoru | #4
Ahoj, mohl by jsi mně změřit, pokud tam je, snímač polohy šoupátka. Jeho odpor v krajních polohách. Předpokládám, že je stejný jako u mého Mita 525. Mám problémy, protože mně neodpovídá údajům ze servisního manuálu. Měří se dle manuálu odpor mezi krajníma vývodama v obou koncových polohách. Pokud se ti to povede změřit, tak mi to sem postni pro kontrolu. Díky. Petr.

Dellorto VHST 28 - seřízení

3.4.2018 v 19:40 | Nahoru | #5
Díky za rady, rady . Mito7: Taky jsem to měřil a hodnoty neodpovídaly manuálu. Až to složím tak mužů zkusit proměřit a dám vědět.

Dellorto VHST 28 - seřízení

4.4.2018 v 06:37 | Nahoru | #6
Jednodušší je to změřit rozebraný. Ještě bych potřeboval, pokud máš na hlavě kombinované čidlo teploty motoru, které má dva termistory, tak změřit odpor toho pro řídící jednotku. Je to ten co je vyvedený na kabelech do konektoru. Ten mi též neodpovídá manuálu. Díky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kde sehnat tlačítko tachometru a ma... Husqvarna WRE 125 huhlla 1 7.1.2024 v 06:58 krokoš
Otevřená Husqvarna wre 125 Husqvarna WRE 125 Rider372 1 26.12.2023 v 22:07 Kohlstein
Názor na Husqvarna sm 125 2t Husqvarna SM 125 David_20 9 26.9.2023 v 01:55 hondaman1
Husqvarna SMS 125 rychlost Husqvarna SM 125 Mateooo 11 27.5.2023 v 19:04 Mateooo
Píst Husqvarna SM 125 Mateooo 14 1.5.2023 v 22:13 karavanista


TOPlist