bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Posouzení hluku technikem STK
29.3.2018 v 17:26
Můžu poprosit někoho znalého o objasnění pojmu "subjektivní posouzení hlučnosti "?
Dneska jsem nedokončil STK z důvodu nenastartování (baterka) při potřebě technika posoudit hlučnost laděných výfuku s homologací a DB-killerem...
Technik celkem solidní a protokol stornoval tak na něj ani popel ale jak mám rozumět tomu subektivnímu posouzeni ? To je zase nějaké mozkové myšlení a prostor pro "malou domů "?

Je opravdu problém absolvovat STK s laděným vyfukem na motorce z r. 99?


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

30.3.2018 v 00:20 | Nahoru | #1

Woozie02 píše: Vtip to ani náhodou nie je, kontrola bŕzd mi príde celkom v poriadku. Popravde nechápem ako je možné v ČR robiť šaškárne s kružnicou v zrkadle, ale brzdy technika absolútne nezaujímajú.
Mimochodom, pre motorky dávaju do valcov nejaké špeciálne redukcie, práve preto aby sa im ten 300 kg chopper neroztancoval po celej hale.



twl to myslíš vážně ? válce na brzdy sou na stk na nápravu, na porovnaní souměrnosti a učinosti, aby netahali do stran, na motorce to jaksi nejde. Nebo ty máš dvě kola vpředu či vzadu ?

btw :
Válcová zkušebna pro kontrolu brzd. Má dvě stejné sady válců, aby na ní mohly být zkoušeny brzdy na obou kolech na jedné nápravě. Při zkoušce pohánějí vždy jedno brzděné kolo. Hnací válce jsou poháněny elekromotorem přes převodovku a řetěz. Třetí váleček je dotykový. Automaticky spíná zkušební stojan a blokovací ochranu. Na každém kole se měří brzdná síla (obvodová síla). Příslušný přístroj může být analogový nebo digitální. Naměřené hodnoty lze zaprotokolovat i pomocí připojené tiskárny.

Naposledy editováno 30.03.2018 00:23:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK

30.3.2018 v 09:18 | Nahoru | #2

ctx420 píše: [b]

twl to myslíš vážně ? válce na brzdy sou na stk na nápravu, na porovnaní souměrnosti a učinosti, aby netahali do stran, na motorce to jaksi nejde. Nebo ty máš dvě kola vpředu či vzadu ?



Možno sa budeš diviť, ale na valcoch sa nerobí iba porovnanie súmernosti a účinku na náprave, ale sa dá zmerať aj veľkosť brzdného účinku a jeho rovnomernosť na jednom kole. Takže sa dá zistiť aj krivý alebo nerovnomerne opotrebený kotúč. A ešte viac sa budeš diviť keď ti na brzdovú páčku zavesí silomer. Niečo podobné ako na aute na pedál. Stačí prehodiť koncovku a zmeria aj silu na páčke na riadítkach.

(reakce na) Posouzení hluku technikem STK

30.3.2018 v 09:50 | Nahoru | #3

ctx420 píše:

twl to myslíš vážně ? válce na brzdy sou na stk na nápravu, na porovnaní souměrnosti a učinosti, aby netahali do stran, na motorce to jaksi nejde. Nebo ty máš dvě kola vpředu či vzadu ?

btw :
Válcová zkušebna pro kontrolu brzd. [b]Má dvě stejné sady válců, aby na ní mohly být zkoušeny brzdy na obou kolech na jedné nápravě.
Při zkoušce pohánějí vždy jedno brzděné kolo. Hnací válce jsou poháněny elekromotorem přes převodovku a řetěz. Třetí váleček je dotykový. Automaticky spíná zkušební stojan a blokovací ochranu. Na každém kole se měří brzdná síla (obvodová síla). Příslušný přístroj může být analogový nebo digitální. Naměřené hodnoty lze zaprotokolovat i pomocí

připojené tiskárny.



Tak mi vysvetli, ako to , že v Snine majú origo skúšobňu s valcami na motorku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist