globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Africa twin adventure sport
Ahoj ma smysl porizovat si Advanture sport? Koukam ze je zhruba o 100t drazsi...
Maji ty tlumice a dalsi doplnky vubec takovou hodnotu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

1.4.2018 v 10:19 | Nahoru | #1
vilemx> tak nemůžeš čekat že kvůli jednomu joudoj co vletí do písku budou všechny motorky dělaný na takové pády. Jak říkám, už terénim na alpu hodně dlouho a nikdy jsem nic rovnat nemusel. Asi to chce umět trochu jezdit a padat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport

1.4.2018 v 20:55 | Nahoru | #2

Tech píše: tak nemůžeš čekat že kvůli jednomu joudoj co vletí do písku budou všechny motorky dělaný na takové pády. Jak říkám, už terénim na alpu hodně dlouho a nikdy jsem nic rovnat nemusel. Asi to chce umět trochu jezdit a padat.


Nevím, kolikrát jsi byl jezdit v dunách a jaké máš osobní zkušenosti. Myslím tím opravdu v dunách a ne na pistě, co vede kolem. Zápich do písku je tam holt běžnou situací. Třeba každý rok kolem Nového roku asi 14 dní běží v telce nějaké nezáživné sestřihy těch tvých joudoj, tak na to někdy koukni, jak to občas také přehodí přes řídítka
Ano, očekávám od výrobců něco nového. Namísto, aby za dvacet let přišli s novým řešením podvozku nebo celkové koncepce velkých endur (čest výjimkám u KTM), tak se rozhodli jít cestou uhlazeného vzhledu, konektivity, LED a TFT technologií. Takže současná velká endura za 30 let vývoje mají sice o cca 50 koní víc, USD vidle s možností el. řízení, plovoucí kotouče s ABS a další "moderní" prvky, ale koncepčně nic převratného. Třeba s tím přijde nová KTM, Tenére nebo jiná motorka. "Problém" totiž je v tom, že když se představí nějaký koncept "lehké" 2V motorky, tak je to vždy rallye stavba s úzkou vysokou maskou, kdy jde hlavně o ochranu budíků, navigace, roadbooku a stojícího jezdce, nikoliv o širokou masku pro ochranu sedícího jezdce před nepohodou.

Konkrétně CRF AS bych si představoval tak, že by plasty vyrobili z něčeho odolnějšího a pružnějšího, než klasické honďácké ABS. Obrovský a těžký LED světlomet nahradili dvěma menšími klidně žárovkovými světly, která by byla překryta maskou. Vyprdli by se na všechny ty krytky (mezeru mezi plastem a chladičem spolehlivě utěsní kus nanýtované gumy za jeden cent), zesílili by lešení pro uchycení i něčeho těžšího, než tydlifonu v X-držáku, nabídli by off-road dongle/tlačítko klidně s výstražným majáčkem "illegal", v TP by uvedli alternativu menší šířky i rychlostního indexu gum bez radiální konstrukce, aby tam člověk mohl s čistým svědomím dát něco použitelného, atd. Jenže tohle je prostě utopie. Na druhou stranu, opravdu by o takovou motorku nebyl zájem i u stávajících kupců, kteří si AT kupují kvůli image Dakarského vítěze? Myslím si, že trochu hrubší spartánské provedení by bylo naopak pro tento typ kupců velkým magnetem, zvlášť, kdyby pro prvních 1.000 kusů Honda dávala jako dárek bahno nebo písek ve spreji.

Naposledy editováno 01.04.2018 21:16:28
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports tomas_brno 20 30.1.2024 v 19:36 tomas_brno
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent
Náhrada za originál baterii HY110 -... [1, 2] Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Ledys 38 9.12.2023 v 20:08 Davidrak
Originální quickshifter pro ATAS Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports rst1467 20 10.4.2023 v 16:02 Sema


TOPlist