globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: měřiče tlaku v pneu
 
12.3.2018 v 20:17
Co říkáte na měřiče tlaku v pneumatikách? Podle mě dobrá kontrola tlaku před každou vyjížďkou í během ní.

měřiče tlaku v pneu

16.3.2018 v 20:37 | Nahoru | #91
Během jízdy se tlak stále mění co mám vysledováno při přejezdech po asfaltu s chlupatejma gumama ,předek tak 3 desetiny a zadek i 4. Docela rychle to skáče nahoru a dolu, dvakrát dám napít a je hned + 1 desetina potom stačí uklidnit hormon a sleze to zpět a nemusím v cíli cesty počítat kolik špuntů jsem poztrácel.

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

16.3.2018 v 23:17 | Nahoru | #92

Eso_Rimmer píše: ....ty poznas treba dve, tri desetiny? i na hrubych gumach? ...kolik z vas, kteri to tak hanite, jste jezdili na masine, ktera to mela (kvalitni monitoring)? nejdrive to poradne vyzkousejte, pak hante. neznam jedinyho cloveka, ktery to ma a dal by to radeji pryc


Na své foukám homo špunty E-09, TKC80 atd. na 2.0 předek i zadek. Poznám, když to klesne pod 1.5. To mi stačí, protože problém nastává až při poklesu pod 1.0. Kupovat něco od Číňana za pár stovek nemám důvěru v přesnost a utrácet tisíce se mi nechce, protože se mi to finančně nevyplatí - nějak mě neuráží jednou za měsíc změřit tlak a případně dofouknout..

měřiče tlaku v pneu

17.3.2018 v 02:47 | Nahoru | #93
vilemx- a nas urazi, zmerit si jednou za cas tlak? mas pocit, ze ho nemerime a jen koukame na kontrolku? bud nectete pozorne, nebo to nechcete pochopit... po nekolikate tu opakuju, ze neni vubec od veci, kdyz prijde defekt a cloveku se objevi hlaska. naprosto nechapu, proc to neustale stacite nekam jinam

měřiče tlaku v pneu

17.3.2018 v 08:40 | Nahoru | #94
Velký defekt to zahlásí tak 3 sekundy předem ale odlepený flastr nebo jen trn se už dá vysledovat dlouho dopředu, jinak je to kravina pro hračičky.

2 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

17.3.2018 v 09:56 | Nahoru | #95
Když to vezmu statistiky, tak mi vychází zhruba 1 píchlé kolo za 5 let. Těch 5 let je životnost baterie. Takze ten hlídač tlaku bude rád, když se vůbec nějakého nahlého úniku vzduchu dožije..
Je to naprosto stejný pomocník, jako čidlo oleje nebo kapaliny. Také bych teoreticky nemusel sáhnout na měrku nebo se podívat na expanzku, přesto čas od času oboje fyzicky zkontroluji a výsledek se občas liší.

Obávám se, že opět vyhraje nějaký dobroser, který bude chtít uchránit maminku s kočárkem od srážky s neovladatelnou motorkou díky podhuštěnému kolu a od roku 2021 to bude povinnost i pro motorky nad 50 ccm.

měřiče tlaku v pneu

17.3.2018 v 09:59 | Nahoru | #96
Myslím, že nadávat si kvůli hračičce, která je navíc i užitečná, je úplně zbytečný. Kdo chce, tak má, kdo nechce, měří šlaufkem po staru, línější vůbec.
Mám TMPS na Stelviu, funguje dobře a nejen, že vidím aktuální tlak a teplotu pneu, ale po výjezdu z garáže podle zvýšení tlaku o 0,2-0,4 poznám, že gumy jsou zahřátý na provozní teplotu.
Že čidla nezabrání proražení, ok. Když najedeš na šutr, to pozná každej a pud sebezáchovy by měl zavelet zkontrolovat si, jestli je moto ok i bez senzoru tlaku. Ale kdyby mi to pomohlo i byť o jednu sekundu dřív reagovat, budu za TMPS rád.
Tím to nevnucuju, jen konstatuju. Já třeba zas nepreferuju třásně a kombošky. Ale majitelům nespílám do Old Shatterhandů nebo sadomaso-boyů. Každej ať si používá, co mu je milo.

1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

19.3.2018 v 13:12 | Nahoru | #97
Mám TPMS a parádna vec. Nemusím pre jazdou kontrolovať ručne. Hneď po pár metroch viem aký tam mám tlak. Mal som pomalý defekt, cítil som že motorka je nejaká ťažkopádna, nemusel som ani zastaviť, naklikal som údaje o tlaku a otočka do garáže, presadol do auta tradá do práce, bez zdržiavania, obzerania a merania tlaku ručne.
V aute mám len ten jednoduchý čo porovnáva rýchlosť otáčania kolies a nestačí to.

Naposledy editováno 19.03.2018 13:12:29

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

19.3.2018 v 13:28 | Nahoru | #98
vilemx> srovnavat snimac tlaku pneu se snimacem tlaku oleje, to chce velkou odvahu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

19.3.2018 v 14:05 | Nahoru | #99
Fullgas1> bez zdržování? No jako vracet se zpět do garáže a přesedat do auta mě jako zdržování teda přijde tos do toho auta mohl rovnou, kdybses předtím na ty kola podíval "analogicky".
Mě by sralo už jen to, že musím 2x odemykat garáž a znova se převlíkat...

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

19.3.2018 v 15:59 | Nahoru | #100
Harry007> podhustenú pneu o pol atm neuvidíš ani keby si lahneš k tej pneu. A bez zdržovania som myslel že hneď som vďaka TPMS vedel že mám defekt a nemusel som hľadať príčinu prečo je mašina ťažšie ovládateľná. A sralo aj mňa že som sa musel prezliekať a to všetko okolo, ale čo narobíš. Mám na garáži bránu na DO, nemusím nič odomykať, zamykať. Odporúčam. Luxus veľký

měřiče tlaku v pneu

19.3.2018 v 18:28 | Nahoru | #101
Svůj názor jsem už řekl. Ale jsem rozhozený, takováhle ptakovina, a stále řešíme.
Paráda tady je svět stále vporadku, žit svůj život, o to asi jde.
Diskuse o oleji, podobně nevyhratelna?!
Proti tomuhle peří!
H.

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 06:53 | Nahoru | #102

Harry007 píše: Fullgas1> bez zdržování? No jako vracet se zpět do garáže a přesedat do auta mě jako zdržování teda přijde tos do toho auta mohl rovnou, kdybses předtím na ty kola podíval "analogicky".
Mě by sralo už jen to, že musím 2x odemykat garáž a znova se převlíkat...


Asi te nenapadlo, ze ten defekt mohl mit az po tom co vyjel? Takze kontrola pred jizdou by byla nanic?

3 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 07:19 | Nahoru | #103
pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 07:30 | Nahoru | #104

Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa

s karbecem nesouhlasím. Stříkačka je stříkačka, to je prostě jasný...

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 07:45 | Nahoru | #105

Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa


Vzdycky kdyz neco takovyho napisu nebo vyslovim, tak zapracujou Murphyho zakony a stane se mi to. Tak ti preju, abys to nemel jako ja. Mimochodem karbece jsou uplne napicu, zlaty vstrikovani.

měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 08:57 | Nahoru | #106
Harry007- ze jsi tlamu nehodil, bud jedine rad. a k tve poznamce o strikacce vs. karbec... cistil jsem stovky zasranych karbecu, kde to nejelo a za ta sama leta vymenil a nebo cistil ultrazvukem cca deset vstrikovacu. tvym zpusobem uvazovanim bychom se mohli vratit pomalu do stoleti pary kazdymu co vyhovuje, ale nektere poznamky, zvlaste od tech, kteri s tim nemaji zkusenosti, jsou opravdu usmevne

1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 09:42 | Nahoru | #107
já jen napsal svůj názor a ještě to teda pro některý znova zopakuju.... dejte si tam pro mě za mě třeba i brzdovej padák, já mám rád jednoduchost a kus železa. Techniky mám dost v práci, ale chápu, že některé slečinky se bez všemožnejch udělátek a zlepšováků prostě neobejdou...
Autor se ptal, co na to říkáme, tak jsem napsal, že mi to přijde zbytečný...

měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 09:48 | Nahoru | #108
Harry007- a nemyslis, ze jsou i lidi, kteri by si to normalne neporidili, ale s koupi novy masiny proste nebyla jina moznost? to slecinkovani neni vzdy na miste.

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 09:51 | Nahoru | #109
Harry007> ostatni taky maji pravo na nazor, tak to zkus akceptovat ze s tebou nesouhlasi. Jo a tu slecinku si vetkni nekam.

1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 11:13 | Nahoru | #110
no...a to už vypadalo, že až EU odpraví spalovací motory, tak se nebudeme mít o čem hádat(oleje, svíčky..)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 11:25 | Nahoru | #111

fockewulf píše: no...a to už vypadalo, že až EU odpraví spalovací motory, tak se nebudeme mít o čem hádat(oleje, svíčky..)


Ale prd, velebnosti, začne flamewar jestli LiFePo nebo LiPo či NiMH, vodou nebo vzduchem chlazený elektromotor, motor v náboji kol nebo v rámu, střídavý nebo stejnosměrný, kolik Voltů je bezpečných pro jízdu v dešti nebo, nedej Bože, při brodění, konektivita přes BT nebo WiFi, jestli CAN-BUS a OBDII nebo Anroid, do toho se pustí jablíčkáři s iOS....
To teprve bude masakr, zlatý kardan nebo řetěz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 11:48 | Nahoru | #112

Harry007 píše: pro mě za mě si ty motorky vytuňte, jak třeba se-se... ještě se mi nestalo, že bych hodil tlamu kvůli prázdné nebo ucházející gumě, zlatej karbec a papírová mapa



používání navigace omezuju, ale jednou jsem se v Německu s papírovou mapou tak zamotal, že jsem navigaci rád vytáhl s tankvaku, abych zjistil, kde jsem

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 13:01 | Nahoru | #113

vilemx píše: Ale prd, velebnosti, začne flamewar jestli LiFePo nebo LiPo či NiMH, vodou nebo vzduchem chlazený elektromotor, motor v náboji kol nebo v rámu, střídavý nebo stejnosměrný, kolik Voltů je bezpečných pro jízdu v dešti nebo, nedej Bože, při brodění, konektivita přes BT nebo WiFi, jestli CAN-BUS a OBDII nebo Anroid, do toho se pustí jablíčkáři s iOS....
To teprve bude masakr, zlatý kardan nebo řetěz


Takže říkáš, že to vlastně bude ještě horší, jo? Tak to abychom začali zbrojit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 13:10 | Nahoru | #114
GL1> Mne sa teda viac osvedčuje mapa na mobile, síce je tam menší výrez, na druhej strane je menšia (teda je to výhoda i nevýhoda), no hlavne sa dá meniť mierka. Ak chceš papier, s ktorým budeš mať prehľad, tak nebudeš mať detaily a naopak.

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 15:55 | Nahoru | #115
Metric> ok, příspěvek jsem směřoval k tomu, že se vracím o desetiletí zpátky a snažím se sobě dokázat, že to zvládnu / "klasicky"( pro mě ) / a moderní techniku využívám jen v nouzi

(reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 16:31 | Nahoru | #116

vilemx píše: Když to vezmu statistiky, tak mi vychází zhruba 1 píchlé kolo za 5 let. Těch 5 let je životnost baterie....


Musím tě zklamat, ale na autě mi vydržely origo ventilky 10-12 let, pak už začaly hlásit slabou baterii dva ze čtyř kusů, jeden umřel po deseti letech.

1 reakcí na tento příspěvek měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 16:52 | Nahoru | #117
Zacinal jsem jezdit na zacatku devedesatych let kdy nebyly navigace, zimni gumy, vstrikovani, abs a vsechny moderni vymozenosti. A vubec se mi po tom nestyska, za kazdou smysluplnou novinku jsem docela rad. Ovsem mezi smysluplne novinky nejak nepocitam treba system start/stop, nevypinatelny protiprokluz, piskani kvu!i nezapnutym pasum a podobne. Jestli se nekomu styska po starych casech, tak at si koupi starou stodvacitku, nazuje vzorek OR6, zahodi mobil a odjezdi s tim celou zimu.myslim ze 99℅ lidi nejaka touha po starych casech rychle prejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 20:19 | Nahoru | #118

jasp píše: Zacinal jsem jezdit na zacatku devedesatych let kdy nebyly navigace, zimni gumy, vstrikovani, abs a vsechny moderni vymozenosti. A vubec se mi po tom nestyska, za kazdou smysluplnou novinku jsem docela rad. Ovsem mezi smysluplne novinky nejak nepocitam treba system start/stop, nevypinatelny protiprokluz, piskani kvu!i nezapnutym pasum a podobne. Jestli se nekomu styska po starych casech, tak at si koupi starou stodvacitku, nazuje vzorek OR6, zahodi mobil a odjezdi s tim celou zimu.myslim ze 99℅ lidi nejaka touha po starych casech rychle prejde.



Náhodou , pro mě právě stodvacítka byla nejlepší drakouš na zimu . - Zadní náhon a průjezdy zatáček za pomoci ruční brzdy - to nemělo chybu a s dnešníma šunkama už takový pošušňáníčko nezažiješ .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 21:41 | Nahoru | #119
Malp> Zabava byla tak s zigulem nebo s polakem 125p, to byly klasicky dobre ovladatelny zadokolky. Skodovky s tezkym motorem az daleko za napravou nebyly moc dobre ovladatelny a byly dost nevypocitatelny. Stacilo se dostat kousek vic do boku a uz s tim neslo nic udelat, hroznej klump.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) měřiče tlaku v pneu

20.3.2018 v 21:58 | Nahoru | #120

jasp píše: Malp> Zabava byla tak s zigulem nebo s polakem 125p, to byly klasicky dobre ovladatelny zadokolky. Skodovky s tezkym motorem az daleko za napravou nebyly moc dobre ovladatelny a byly dost nevypocitatelny. Stacilo se dostat kousek vic do boku a uz s tim neslo nic udelat, hroznej klump.



Tak moje zkušenosti jsou přesně opačný . Navíc lehký zadek žigula aj fiata byl právě na zimu na škodu a problém s nima byl se někdy i jen rozjet ( pokud nebyly tuningovaný ocelovým plátem v kufru , popř. pytlem písku ).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist