bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: STK
 
7.3.2018 v 14:26
Čus, chci se zeptat, jak je to teď s STK... Je mi jasný, že všude to je trošku jiný, ale kamarád byl dnes na STK a nedali mu to, protože jednak měl motorku otevřenou na 88 kw, ale papírově byla 25, takže tam musí dát škrtící sadu, a jednak i když má original Leo Vince s ,,ečkem", tak ho musí vyměnit za puvodní originalni... Tak se ptám, jestli je to normální, nebo jen tady u nás řeší zbytečnosti. Zítra chci jet taky se svým GSem r.v. 92 a mám tam taky laďák bez homologace, tak jestli mám rovnou předělat na originál. (někde jsem totiž četla, že ty starší motorky tu homologaci nepotřebují)

1 reakcí na tento příspěvek STK

7.3.2018 v 18:05 | Nahoru | #1
Pokud se nepletu tak uskrcena moto ma bud jinou RJ nebo nejakou restrikci a plombu. Takze poznat na STK se to da i bez brzdy, ale jinym zpusobem nez tu zaznel.
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?

E: Klidne do PM

Naposledy editováno 07.03.2018 18:05:52

V_i_c_i píše: Pokud se nepletu tak uskrcena moto ma bud jinou RJ nebo nejakou restrikci a plombu. Takze poznat na STK se to da i bez brzdy, ale jinym zpusobem nez tu zaznel.
Apropo neznate nekdo nejakou STK v okoli Benesova kde maji normalni pristup nebo alespon je vysoka sance ze tam chytim normalniho technika?

E: Klidne do PM


Divišov, byl jsem vloni dvakrát (kvůli demontáži ABS), pokaždé jiný technik, jediný co mi (oba) vytýkali, že příště mám nechat topcase doma jinak pohoda, ale motorku mám docela v origo. stavu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist