globalmoto_kveten





Téma: Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu
 
22.2.2018 v 16:46
Sice se to týká aut, ale myslím, že pro spoustu motoristů to může být důležité.
Dneska by měl v Německu Nejvyšší správní soud rozhodovat v žalobě, která požaduje zákaz vjezdu dieselových aut do center velkých německých měst. Na to už dopředu reagují některé automobilky tiskovými prohlášeními, že dieselové motory přestanou do osobních aut úplně nabízet.

Jak si myslíte, že rozsudek dopadne?
Preferujete v osobním autě benzínový nebo dieselový motor?
Kdybyste se měli dnes rozhodovat pro nákup nového osobního vozu, vzali byste vůz s dieselovým motorem? (Tato otázka je vztažena zejména k autům, která najedou např. více než 40 000 Km ročně, případně k větším SUV).

V poslední době je kolem toho dost hysterie a v Evropě začíná podíl aut s dieselovými motory výrazně klesat. Jaký na to máte názor?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 13:08 | Nahoru | #1

prackarr píše: přesně. Nafta se tehdy kradla, ale do kamen a ne do aut. Pak do traktorů. Královo se, co se dalo. Já mám diesely ne proto, že bych někde kradl naftu, na to nemam ani čas ani žaludek , ale proto ze mam prostě dieselový motor radši.



...coz teda moc nechapu.... ten motor nema pro nadsence nic zajimaveho (myslim konkretne tvoje TDI) jediny co tam je je spotreba a blbuvzdornost/spolehlivost
jasne tyhle vlastnosti jsou dulezite a muzou byt duvodem proc jezdit ropakem - ale tezko se da z ridicskeho pohledu rict, ze je mozne kvuli tomuhle mit diesel radeji...

ja treba jeden cas jezdil soucasne oktavkou 1 TDi a 1,8t a krom te spotreby je to jinej vesmir.......

(reakce na) Jak myslíte, že to dopadne s diesely v Německu

23.2.2018 v 13:54 | Nahoru | #2
assassin> Souhlasim, tohle přirovnání je hodně trefný. 1,8 turbo je nebe oproti TDI. Oproti 5-6l ale jezdíš za 8-10l. Okolo baráku je to jedno, ale cokoliv nad 100km denně je už dražší špás. Zas na druhou stranu s tím dieselem se asi pro hodně lidí jezdí pohodlněji než s atmo benzínem. Lidi prostě sportovat nepotřebujou. Až budou rozšířený elektroauta, tak pro drtivou většinu řidičů nebude pohodlnějšího auta co se týče ovládání. Jak moc sešlápneš pedál, tolik máš kroutáku na kolech. Všichni krom petrolheadů budou spokojený...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist