Naposledy editováno 22.02.2018 13:24:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola
Samozřejmě, že je pro úředníky daleko jednodušší i rychlejší, když přijdeš na řadu, on zkoukne žádost včetně příloh, jestli je podle něj v pořádku a v případě nejasností tě raději vyhodí, než aby se tím hlouběji zbýval. Tím, že si žádost od něj, byť nasraný a s kecy, vezmeš a odejdeš, tak v právničině se tomu říká zpětvzetí žádosti - tedy jako bys ji nikdy vůbec nepodal. Kdyby ale měl u každého byť trochu problematického případu úředník sepisovat, jaké má žádost či přílohy nedostatky, odůvodňovat to a poučovat tě, co dál, strávil by tím klidně půl hodiny nebo hodinu a fronta by narůstala.
Proto se v praxi lidé od přepážky vyhazují per huba na hulváta , protože by jinak úřad zkolaboval nebo by tam muselo být dvojnásobek přepážek i úředníků. Tahle taktika úředníkům docela dobře vychází, protože Čecháček je v principu připosraný, 95 % lidí se bojí ozvat a domáhat se správného úředního postupu - protože ho sami neznají.
Uvědom si, že většina úředníků toho moc neví, funguje na principu naučeného kolovrátku nejběžnější agendy a hlavně s pokynem od vedoucího raději 10 lidí neoprávněně vyhodit (v benchmarkingu mají vydaných 10 lístečků), než se s jedním drbat a pomoc mu, protože za to jen jedna čárka a hodina v prd...li.
Jo a ještě poznámka na závěr, kdyby opravdu platilopro úplně všechny to, že s nevyhovující EK (vyjma barvy, tažného RZ a nevím, co jsi ještě zmiňoval) nelze přepsat vozidlo, okamžitě by třeba zkolaboval systém pojišťoven, aukcí, apod.
Naposledy editováno 22.02.2018 12:41:44
vilemx píše: Eso_Rimmer> Musíš se na to podívat nejen z pohledu praktika, který chodí na úřad kvůli autům a motorkám,ale i z pohledu "s"právního řádu znalého občana.
Samozřejmě, že je pro úředníky daleko jednodušší i rychlejší, když přijdeš na řadu, on zkoukne žádost včetně příloh, jestli je podle něj v pořádku a v případě nejasností tě raději vyhodí, než aby se tím hlouběji zbýval. Tím, že si žádost od něj, byť nasraný a s kecy, vezmeš a odejdeš, tak v právničině se tomu říká zpětvzetí žádosti - tedy jako bys ji nikdy vůbec nepodal. Kdyby ale měl u každého byť trochu problematického případu úředník sepisovat, jaké má žádost či přílohy nedostatky, odůvodňovat to a poučovat tě, co dál, strávil by tím klidně půl hodiny nebo hodinu a fronta by narůstala.
Proto se v praxi lidé od přepážky vyhazují per huba na hulváta , protože by jinak úřad zkolaboval nebo by tam muselo být dvojnásobek přepážek i úředníků. Tahle taktika úředníkům docela dobře vychází, protože Čecháček je v principu připosraný, 95 % lidí se bojí ozvat a domáhat se správného úředního postupu - protože ho sami neznají.
Uvědom si, že většina úředníků toho moc neví, funguje na principu naučeného kolovrátku nejběžnější agendy a hlavně s pokynem od vedoucího raději 10 lidí neoprávněně vyhodit (v benchmarkingu mají vydaných 10 lístečků), než se s jedním drbat a pomoc mu, protože za to jen jedna čárka a hodina v prd...li.
Jo a ještě poznámka na závěr, kdyby opravdu platilopro úplně všechny to, že s nevyhovující EK (vyjma barvy, tažného RZ a nevím, co jsi ještě zmiňoval) nelze přepsat vozidlo, okamžitě by třeba zkolaboval systém pojišťoven, aukcí, apod.