globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Evidenční kontrola
20.2.2018 v 19:43
ahoj, dnes jsme byli s přítelkyní na evidenční konrole s motorkou a narazili jsme na úžasného technika. Kvůli tomu hledám kde je možné ve středočeském kraji v oklí Kladna udělat v klidu evidenčku.Problémy na které technik v STK Horoměřice poukazoval byly že na motorce nebylo zadní sedlo a zadní stupačky když je homologovaná jako dvoumístná. a nelíbily se mu gumy i když pro evidenční kontrolu by toto nemělo být důležité a my teď musíme na jinou STK protože v Horoměřicích kam jsme jezdili léta nás už nikdo nikdy neuvidí. Aktuálně jsem sundal stupačky z jiné motorky a vyměnil zadní krovku za sedlo ale gumy určitě teď měnit nebudu ale před sezónou určitě půjdou dolů protože předchozí majitel tam nechal sliky a na tom určitě přítelkyně jezdit nebude. STK na mtoto je dělaná v 10/17 tak vůbec nechápu proč ten technik prudil s nesmyslama.

Naposledy editováno 22.02.2018 13:24:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Evidenční kontrola

22.2.2018 v 12:27 | Nahoru | #1
Eso_Rimmer> Musíš se na to podívat nejen z pohledu praktika, který chodí na úřad kvůli autům a motorkám,ale i z pohledu "s"právního řádu znalého občana.

Samozřejmě, že je pro úředníky daleko jednodušší i rychlejší, když přijdeš na řadu, on zkoukne žádost včetně příloh, jestli je podle něj v pořádku a v případě nejasností tě raději vyhodí, než aby se tím hlouběji zbýval. Tím, že si žádost od něj, byť nasraný a s kecy, vezmeš a odejdeš, tak v právničině se tomu říká zpětvzetí žádosti - tedy jako bys ji nikdy vůbec nepodal. Kdyby ale měl u každého byť trochu problematického případu úředník sepisovat, jaké má žádost či přílohy nedostatky, odůvodňovat to a poučovat tě, co dál, strávil by tím klidně půl hodiny nebo hodinu a fronta by narůstala.

Proto se v praxi lidé od přepážky vyhazují per huba na hulváta , protože by jinak úřad zkolaboval nebo by tam muselo být dvojnásobek přepážek i úředníků. Tahle taktika úředníkům docela dobře vychází, protože Čecháček je v principu připosraný, 95 % lidí se bojí ozvat a domáhat se správného úředního postupu - protože ho sami neznají.

Uvědom si, že většina úředníků toho moc neví, funguje na principu naučeného kolovrátku nejběžnější agendy a hlavně s pokynem od vedoucího raději 10 lidí neoprávněně vyhodit (v benchmarkingu mají vydaných 10 lístečků), než se s jedním drbat a pomoc mu, protože za to jen jedna čárka a hodina v prd...li.

Jo a ještě poznámka na závěr, kdyby opravdu platilopro úplně všechny to, že s nevyhovující EK (vyjma barvy, tažného RZ a nevím, co jsi ještě zmiňoval) nelze přepsat vozidlo, okamžitě by třeba zkolaboval systém pojišťoven, aukcí, apod.

Naposledy editováno 22.02.2018 12:41:44

(reakce na) Evidenční kontrola

22.2.2018 v 12:44 | Nahoru | #2

vilemx píše: Eso_Rimmer> Musíš se na to podívat nejen z pohledu praktika, který chodí na úřad kvůli autům a motorkám,ale i z pohledu "s"právního řádu znalého občana.

Samozřejmě, že je pro úředníky daleko jednodušší i rychlejší, když přijdeš na řadu, on zkoukne žádost včetně příloh, jestli je podle něj v pořádku a v případě nejasností tě raději vyhodí, než aby se tím hlouběji zbýval. Tím, že si žádost od něj, byť nasraný a s kecy, vezmeš a odejdeš, tak v právničině se tomu říká zpětvzetí žádosti - tedy jako bys ji nikdy vůbec nepodal. Kdyby ale měl u každého byť trochu problematického případu úředník sepisovat, jaké má žádost či přílohy nedostatky, odůvodňovat to a poučovat tě, co dál, strávil by tím klidně půl hodiny nebo hodinu a fronta by narůstala.

Proto se v praxi lidé od přepážky vyhazují per huba na hulváta , protože by jinak úřad zkolaboval nebo by tam muselo být dvojnásobek přepážek i úředníků. Tahle taktika úředníkům docela dobře vychází, protože Čecháček je v principu připosraný, 95 % lidí se bojí ozvat a domáhat se správného úředního postupu - protože ho sami neznají.

Uvědom si, že většina úředníků toho moc neví, funguje na principu naučeného kolovrátku nejběžnější agendy a hlavně s pokynem od vedoucího raději 10 lidí neoprávněně vyhodit (v benchmarkingu mají vydaných 10 lístečků), než se s jedním drbat a pomoc mu, protože za to jen jedna čárka a hodina v prd...li.

Jo a ještě poznámka na závěr, kdyby opravdu platilopro úplně všechny to, že s nevyhovující EK (vyjma barvy, tažného RZ a nevím, co jsi ještě zmiňoval) nelze přepsat vozidlo, okamžitě by třeba zkolaboval systém pojišťoven, aukcí, apod.

ale tohle ja nerozporuju... ja jen cekam na to, kdo prvni prijde s tim, ze tu ukaze papir s odmitnutim zaevidovani vozidla do databaze z duvodu nevyhovujici EP. porad se motoame dokola. a pozor... nikde jsem nerekl, ze mam osobne vyzkousene, ze to takhle vzdy dopadne. jen jsem mluvil z vlastni letite zkusenosti a snazil jsem se alespon o minimalni informace od fundovanych lidi. myslim, ze je to lepsi, nez jen teoretizovat nad nasimi myslenkovymi, byt ne nelogickymi pochody. samotneho by me to velice zajimalo. ale zakony kvuli tomu studovat nebudu
Téma je zamknuto


TOPlist