září 2016 - Bouračka, viník bohužel pojištěn u ČPP.
říjen 2016 - Přijel Halbich nafotit škodu a klasika, cca 30 poškozených dílů, všechny na výměnu, zůstatková hodnota minimální, nutné měření rámu, vidlic, brzdových kotoučů (tomu jsem se docela zasmál), zjevná snaha o totálku.
říjen 2016 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, odváží motorku na Šumavu.
listopad 2016 - Halbich v Kozách měří rám a vidle, vše perfektní. Servis vystavuje předběžnou kalkulaci na 93.000, ani ne polovinu ceny motorky, takže pojišťovna je nahraná a začínáme tušit problémy.
listopad 2016 - Pojišťovna souhlasí s opravou. Začínají se shánět díly všude možně, nakonec se se servisem domlouváme, že vyměníme jen to, co je zničené, jinak necháme originál díly, protože druhovýroba z Číny je tragedie a některé věci už nejdou sehnat vůbec.
květen 2017 - Přijíždí Honza z První Kozí, veze basu piv, přiváží motorku z Šumavy. Faktura za opravu je 28.000.
květen 2017 - Z faktury z Koz proplácí pojišťovna jen 23.500 s tím, že je nadhodnocená doba opravy a mají drahou práci. Poškozené neměněné díly a helmu vůbec neřešili a událost uzavřeli.
červen 2017 - Sepisuju plnou moc k zastupování právníkem a posíláme nesouhlas s krácením plnění a požadavek na uplatnění nároku na náklady na transport do/ze servisu, poškození nevyměněných dílů, poškození příslušenství a právní zastoupení.
červenec 2017 - Pojišťovna proplácí fakturu za odtah do a ze servisu 6.000 (k mému velkému překvapení, mám to do Koz 200 km) a poškozené příslušenství (20% původní ceny, jedná se o věci 5-8 let staré). Poškozené díly chtějí řešit soudním znalcem.
červenec 2017 - S právníkem upozorňujeme, že stále neouhlasíme s krácením servisu a že nesouhlasíme s tak velkou amortizací u 5 let staré helmy Arai, kterou je po pádu nutné vyměnit.
červenec 2017 - Pojišťovna píše, že helmu a servis zahrne do znaleckého posudku
listopad 2017 - Píšeme pojišťovně několikátou urgenci, co se děje s tím znalcem. Pojišťovna se omlouvá, že znalec s nima nekomunikuje a že hledají jiného.
prosinec 2017 - Píšeme pojišťovně, že znalec pořád nic, takže navrhujeme poslední možnost se domluvit. Ať doplatí servis (4.500), poškozené díly (34.000), dalších 30% z helmy (4.000) a právníka (8.000) a bude to vyřešený.
prosinec 2017 - Volá Halbich, že mají zdokumentovat stav po opravě (po více než roce od nehody!!) a volá i znalec, že přijede mezi svátky.
prosinec 2017 - Halbich fotí opravené i poškozené díly, znalec dělá to samé, oba se dost diví postupu pojišťovny. Znalec tvrdí, že má řešit jen motorku, o helmě mu nic neřekli. Faktura za servis se mu zdá v pořádku.
leden 2018 - Pojišťovna píše, že na základě znaleckého posudku posílá 4.500 doplatek za servis, 27.000 na opravu poškozených dílů a 5.300 za právníka, protože prý ukočili dohodu s Českou advokátní komorou.
Tím to považuju za dořešené, ačkoliv se vykašlali na helmu a právníka jsem musel doplatit ze svého, ale další měsíce hádání považuju za kontraproduktivní.
Naposledy editováno 18.01.2018 12:37:41
2 reakcí na tento příspěvek Bouračka a boj s ČPP
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava izolace cívky Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 12 | 15.3.2024 v 08:52 xb |
Enamel barvy na motor zkušenosti Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 19 | 26.1.2024 v 08:53 ktm525smerák |
Moto guzzi Special 2013 - převodovka Moto Guzzi V7 Special | Ferino99 | 12 | 7.5.2023 v 11:16 krokoš |
Moto Guzzi V7 Special r v 2016 rozm... Moto Guzzi V7 Special | jarda24 | 14 | 2.1.2023 v 13:27 chabm |
Olej s vysokým obsahem zddp [1, 2] Moto Guzzi V7 Special | Redguy | 38 | 16.9.2022 v 10:45 Midloch2 |