globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?
Zdravím všechny. Myslíte, že stojí za to dát do předních vidlic tlumičák od Oehlins ? Je fakt lepší? A jakej tlumičovej olej 10W je červenej? Díky za rady

Naposledy editováno 08.01.2018 17:33:47

2 reakcí na tento příspěvek Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?

3.1.2018 v 19:40 | Nahoru | #1
kerut: pises ze u "padani do diry" to nebude problem, jako u navratu kola po prejeti "hrbolu" - jakej v tom vidis rozdil? me to prijde tak nejak dost stejny.
- a pises ze predpetim resis jen vysku predku - neni to tak, resis i kolik zdvihu mas k dispozici prave pro prejeti "diry" - kdyz budes mit k dispozici malo zdvihu, uz u male diry ztrati kolo kontakt s vozovkou ... muze se tak stat i po prejezdu nerovnosti a navratu kola za ni.... tzn nejde jen o vysku predku. to ze se se na charakteristice pruziny predpetim nedostanes do jineho bodu je snad jasne a o tom tu doufam neni potreba diskutovat...

nastaveni spravne hodnoty toho "rezervniho" zdvihu pro prejeti "diry" je podle me zasadni vec, lisi se to pro ruzny druh terenu (pro offroad i bezne hodnoty kolem 40procent celkoveho zdvihu) pro ruzny styl jizdy a slouzi k tomu prave nastaveni predpeti... tzn tvrzeni "nastavuje se tim jen vyska predku" mi prijde hodne zavadejici, zjednodusujici a pokud to clovek vnima takhle, nema smysl badat nad ruznymi oleji, ruznym nastavenim hi-speed okruhu atd...

(reakce na) Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?

3.1.2018 v 19:47 | Nahoru | #2
assassin> no kdyz padas do diry tak v zapeti stejne najedes na druhou stranu ty diry, zatim co kdyz prejizdis hrb poletis pres nej dal.. ale jasne ja to myslel dira jako vymol, a ty dira jako sestupna hrana vozovky, rozdil tam v tomhle ohledu neni, kolo ma proste zajet do vidlice nebo vyjet z vidlice ve vsech pripadech stejne, tak rychle aby tam nebylo pozde, ale tak pomalu, aby na konci cesty nevyvolalo dalsi "prekmit"

ohledne zdvihu viz vejs.. linearni pero, pracujici nekde mezi 15-20 a 80-85% svych technickych moznosti (slaboproudari by rekli uprostred linearni oblasti a nikoliv rail-to-rail)

E: uff ty ses rozepsal.. tak popoustet v brejlich nemuzes do nekonecna (a u nekterejch konstrukci ani moc do konecna, muze tam bejt osazeni, drazka s krouzkem..) ber to tak ze to pero bezi na spodni hrane mezi 20-60% drahy, a na horni hrane max predpeti 40-80% drahy.. (obrazne napsano).. tuhost pera napocitana dle hmotnosti a decelerace, a vazkost oleje podle vyrobce a presnosti vnitrku, idealne ridsi = citelnejsi...

Naposledy editováno 03.01.2018 19:51:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumičový olej Ohlins? A jakej olej je červenej?

3.1.2018 v 19:48 | Nahoru | #3
assassin>

K tomu jde dodat snad jedině to, že se zatím bavíme jen o nerovnostech povrchu, kdežto i zatížení v důsledku sil působících při jízdě ovlivňuje podvozek taky. Což je u okruhů a kvalitní nezničené silnice důležitější aspekt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 33 16.3.2024 v 17:31 Obo67
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist