bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Proč nedavat pionyra do servisu
2.12.2017 v 17:24
Chtěl bych se s vámi podělit o příhodu mého kamaráda. Začal o to tak že mi napsal sms jestli nevím jak spravit řazení,po krátkém vysvětlování mi odpověděl že to dá do servisu . Jelikož bydlí daleko. Po zhruba půlroce přijeli na chatu a ptám se jak dopadl pincek . No nadával že ho to vyšlo na 8000 a pionyr stejně nejede .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 00:29 | Nahoru | #1

vilemx píše: Přijde mi nefér porovnávat kvalitu (poruchovost) současné produkce s tou minulou a jako měřítko vzít stodvácu nebo Jawu. Když se vezme třeba ten jedničkový Golf a v motorkách například nějaké CB-čko, tak s tím nárokem na servis a údržbu si minulost nevede zrovna špatně.



Mel jsem dva jednickove golfy, z toho jedno gti. Mam bmw z devadesatejch ... A jezdim autem z 2009 a urcite bych nemenil za to stary - to stary auto zadnou kvalitu ani spolehlivost navic nemelo, nevyhod spoustu - kdybych na to mel, koupil bych si fungl novyho nastupce auta co mam ted...

(reakce na) Proč nedavat pionyra do servisu

13.12.2017 v 10:20 | Nahoru | #2

assassin píše: Mel jsem dva jednickove golfy, z toho jedno gti. Mam bmw z devadesatejch ... A jezdim autem z 2009 a urcite bych nemenil za to stary - to stary auto zadnou kvalitu ani spolehlivost navic nemelo, nevyhod spoustu - kdybych na to mel, koupil bych si fungl novyho nastupce auta co mam ted...


Měli jsme doma dvacet let jedničkového Golfa 1,5 D koupeného v roce 79 jako funglovku. Za tu dobu ho postihly jen tři závady, které už byly způsobeny únavou skoro 20 let starého auta - unavené plynové vzpěry zadního kufru, prasklý vlnovec originál výfuku a prasklá hadice k chladiči.
Když jsme se ségrou udělali řidičák a rodinné leštěnce hrozila újma, tak nám tatík na naučení přitáhnul nějakou nepojízdnou benzínovou 1,6 - takový ten klasický dovozový šrot, co se dával jako bonus zdarma pro vytížení vleku. Přestože byl v žalostném stav, i tak jeho servisní náročnost byla nižší, než kamarádovic Škodovky.

Jasně, nemá cenu řešit, jestli je dnes lepší jezdit s novým autem nebo si hrát na staromilce -komfort, rychlost, kilometrový nájezd, to všechno je o několik tříd jinde. Na druhou stranu najet tehdy 10 tisíc po republice je jako dnes 2 - 3 tolik, protože kromě D1 nebyly dálnice, obchvaty měst, atd. Jak asi bylo namáhané auto, když z Říčan do Rozvadova za čáru se jelo 4 -5 hodin podle kolon před celnicí, jedna vesnice za druhou, poskakování ve frontě, kdežto dnes se vymotám z města, zařadím nejvyšší kvalt a v Rozvadově jen uberu plyn.

Naposledy editováno 13.12.2017 10:59:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 2 27.4.2024 v 17:22 Frantas
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 9 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr Kyselizeli 38 6.4.2024 v 18:24 docent
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr Dominik07 7 1.4.2024 v 13:50 Dominik07
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist