1 reakcí na tento příspěvek Proč nedavat pionyra do servisu
nemako píše: i auta,který byly legendama a měli jsme je vystřižený z časopisů by dneska reálně nikdo provozovat denně moc nechtěl. škodovku už vůbec ne. mnoho takovejch aut jsem řídil a je to super. na chvíli
K tomu tě dovedou stejný důvody jako když jsem čízu na pozici všednědenního povozu prodal a koupil japonce...protože prostě funguje a je vev šech směrech výrazně lepší....
Ke š742 - měl jsem jí, sloužila mi hodně dlouho, ale musel jsem se starat, kdo se nestaral, ten se nesvezl.... Už Favorit je proti tomu takřka bezúdržbové auto... protože nemá žádná mazací místa na podvozku, nepotřebuje dotahovat svisláky, odvzdušňovat chlazení/topení, dotahovat svorky, seřizovat karburátor, čistit arozcvičovat pístky v brzdách.... je to prostě uživatelsky příjemnější a mechanicky řádově trvanlivější auto, ve všech směrech... jediná věc co lze považovat u š742 za lepší, je komfort odpružení, protože favorit víc drncá....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Trojka mlátí Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 2 | 27.4.2024 v 17:22 Frantas |
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr | AdaM123456 | 9 | 15.4.2024 v 11:47 pavelgl1 |
Lze přihlásit vyřazené tp [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr | Kyselizeli | 38 | 6.4.2024 v 18:24 docent |
Jawa 50 nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | Dominik07 | 7 | 1.4.2024 v 13:50 Dominik07 |
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 13 | 25.3.2024 v 11:50 papiboy |