Téma: Přechod a a info...
30.10.2017 v 14:24
ahoj. Chci opustit svoji starou yamahu xj 600 rv.1985 a prejit na VFR 800 rv.1998. Zajimaji me 3 veci. jaky to ma motor to vfr, je tam ten v-tec s rovody retezem nebo ozubeny koly ? nebude to velky skok ? z xj600 ? jak se chova brždeni CBS oproti klasice ? dekuju za rady.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...

6.11.2017 v 13:31 | Nahoru | #31
mam k tomu jen zadni kufr kapa. on je jezky ale na kapotovany motorce mi nijak nesedí. ješte jsem si všim že na zadni kyvce je nanitovan štitek ELF tak to je asi doporučeni oleje. prijde mi to jako z vyroby. Myslel jsem že honda děla do repsolu...
jinak to piskani jsem myslel nejdřiv ze to je nejaka vada ale řekli mi ze je to vlastnost.
A prosim vas,da jsem nejak přepnout počitadlo z mile na KM ?

Přechod a a info...

6.11.2017 v 19:58 | Nahoru | #32
Napiš zdali jsi měřil nabíjení se světly nebo bez. Jestli bez zatížení tak nic moc a je to na výměnu regleru..Když se podíváš do historie Hondy tak ELF dlouho úspěšně spolupracovala s Hondou. Přepnout míle-km? co vím tak žádný manuál o tom nehovoří, tak neporadím. Jinak ať dělá radost

(reakce na) Přechod a a info...

6.11.2017 v 23:11 | Nahoru | #33

Mňojo píše: StB> vefro bejvalo klenotnice techniky ( možná , že ještě je ) od hondy , ale ten vejfuk teda nedotáhli , zakrývá letmáč a zvukový projev taky žádná hitparáda , měl jsem tam titanový GPR a tunely se musely jezdit na dvojku


No tak to máš tedy pravdu. Já to beru spíš z pohledu toho že mě po celodenní jízdě neduněla palice. Přednosti jako krásnej letmáček se mají ukázat a ne maskovat za kus zatočenýho plechu.

Přechod a a info...

7.11.2017 v 01:12 | Nahoru | #34
meřil jsem bez svetel. takže to vymenim. ono me na to upozornil i prodavajici a hned mi pridal nahradni. když to prestane dobijet uplně rosviti se kontrolka FI ? kdyz ne tak k čemu tam je ?

1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...

7.11.2017 v 07:05 | Nahoru | #35
Fi se nerosvítí, je tam na chybu vstřikování. Takže to že nedobíjíš nepoznáš, po nějaký době začnou lítat rafiky, začne to vynechávat, no a pak už nenastartuješ. Na tohle je dobrý mít vyhřívání heftů který při poklesu napětí vypne - to byl můj případ.

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 07:12 | Nahoru | #36

StB píše: Fi se nerosvítí, je tam na chybu vstřikování. Takže to že nedobíjíš nepoznáš, po nějaký době začnou lítat rafiky, začne to vynechávat, no a pak už nenastartuješ. Na tohle je dobrý mít vyhřívání heftů který při poklesu napětí vypne - to byl můj případ.



nejen na chybu vstrikovani, ta toho signalizuje hodne - viz manual.

4 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...

7.11.2017 v 08:08 | Nahoru | #37
Ja bych mel asi trochu OT dotaz, vzhledem k tomu,ze si tazatel uz vybral. Kdo muze napsat prakticke zkusenosti o VFR 750/800 a zaroven je pres 1,9m/90kg postavou? Jak se na tom cestuje delsi streky, co nosnost kdyz jsou k tomu i kufry a treba i spolujezdec a jak se to pak chova? Obecne se majitele v profilech shoduji, ze si docela dost "seda". Jasne, VFR 1200 a je po problemu, ale tech neni tolik a v cenove relaci jako 750/800

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 09:26 | Nahoru | #38
puffybodie> pokud jde o 750 tak ti si teď koupil a bavili jsme se z pohledu výška postavy mi_mart zeptej se ho.. .jinak z pohledu mého a cca 90t km na 800 je to plně naložený a se spolujezdcem stabilní i když těžká motorka...od rychlosti 150 se to už dost třepe a samotná jízda s topcase je takový vetrolam ale samozřejmě nemám srovnání s jinými značkami ....pak by vfr třeba nevyšla jako geniální stroj
Jo to zatížení je znát ale mě to vyřešili progresivní pružiny méně se to houpalo

Naposledy editováno 07.11.2017 09:27:29

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 11:32 | Nahoru | #39
puffybodie> Mám 191/95 a trojúhelník docela v poho i delší štreky, ale nohy mám delší, takže docela zalomené... Dokonce uvažuju o přepáčku, páč mně vyhovuje mít nohy víc vzadu, čili na špičkách lépe než na lachtana, kde dostávám křeče do kyčlí...
Jinak ve dvou + topcase je to trochu čaplé, ale celkem stabilní. Do větších náklonů sem se nedostal skrz pěstičky do zad, ale asi by to šlo...
Neboj se toho!!

Přechod a a info...

7.11.2017 v 11:59 | Nahoru | #40
pokud maš vyšši postavu, co ž je u mě naopak 163cm 65kg tak jsem videl VFR ze zvyšenýma řiditkama.

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 12:50 | Nahoru | #41
puffybodie> Ja merim 192/90 a po dvou sezonach na VFR800 Vtec uplne v pohode a zatim nejpohodlnejsi moto co jsem mel. Mam tedy zvysena riditka, ale i bez nich to je v pohode. Nicmene asi se ptas spise na starsi model VFR750/800 a tam je to s pohodlim me prislo jeste lepsi. Alespon co jsem mohl nekolikrat jet na VFR800 r.v.2000, tak mi prisla pozice uvolnenejsi (mene vahy na rukach) nez na Vteku. Delsi cesty jako 500-700km denne bez problemu.

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 21:03 | Nahoru | #42

motomiro píše: mam k tomu jen zadni kufr kapa. on je jezky ale na kapotovany motorce mi nijak nesedí. ješte jsem si všim že na zadni kyvce je nanitovan štitek ELF tak to je asi doporučeni oleje. prijde mi to jako z vyroby. Myslel jsem že honda děla do repsolu...
jinak to piskani jsem myslel nejdřiv ze to je nejaka vada ale řekli mi ze je to vlastnost.
A prosim vas,da jsem nejak přepnout počitadlo z mile na KM ?



ELF měl dost zkušenostíz F1, tak ho Honda oslovila, jestli by jim neudělali jednostrannou kyvku.

(reakce na) Přechod a a info...

7.11.2017 v 21:09 | Nahoru | #43

puffybodie píše: Ja bych mel asi trochu OT dotaz, vzhledem k tomu,ze si tazatel uz vybral. Kdo muze napsat prakticke zkusenosti o VFR 750/800 a zaroven je pres 1,9m/90kg postavou? Jak se na tom cestuje delsi streky, co nosnost kdyz jsou k tomu i kufry a treba i spolujezdec a jak se to pak chova? Obecne se majitele v profilech shoduji, ze si docela dost "seda". Jasne, VFR 1200 a je po problemu, ale tech neni tolik a v cenove relaci jako 750/800



Na 750 zadek se spolujezdcem docela sedne. Pokud bude spolujezdec sedět, jako na hajzlu, je trochu neohrabanější, ale když se trochu nakloní na jezdce, je to o moc lepší.

Přechod a a info...

8.11.2017 v 08:20 | Nahoru | #44
DIky vsem za odpovedi. Jak v podobnych postavach nemate problem cca 500km cestu, tak to je dostacujici info. Po sve predchozi hledam primarne starsi kapotovany cestak pripadne sportovne-cestovni a tam je VFR750/800 jeden z favoritu. Docela mne prekvapilo, jak maly vyber je u cistych cestaku z doby 90. let

Přechod a a info...

8.11.2017 v 12:27 | Nahoru | #45
moc vam všem dekuji za odezvu. jsem rad ze jsem šel pravě do VFR ikdyž ty tegulatory jsou patalie...ted uz jen čekat na jaro...

1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...

12.11.2017 v 19:59 | Nahoru | #46
snad poslední věc ? jako směs použít na výměnu chladící kapaliny ? stačí klasika G12 ?

(reakce na) Přechod a a info...

13.11.2017 v 11:49 | Nahoru | #47

motomiro píše: snad poslední věc ? jako směs použít na výměnu chladící kapaliny ? stačí klasika G12 ?


Ideálně Motul Motocool

Přechod a a info...

13.11.2017 v 12:42 | Nahoru | #48
Dávám Fridex G48 od Velvany.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda VFR 800- čas na okruhu v Brně Honda VFR 800 Radi_m 7 8.11.2017 v 19:31 Remi-la-bo
kontrolka FI Honda VFR 800 Fi Honda VFR 800 dacapo 5 16.10.2017 v 13:34 Gahan37
Laděný výfuk Honda VFR Vtec Honda VFR 800 ZdenekPR 7 13.10.2017 v 10:43 parezi
turistická řídítka honda vfr 800 [1, 2] Honda VFR 800 milhaus83 45 11.10.2017 v 11:47 Nemfis
Kolik máte už najeto na VFR 800 Fi ... Honda VFR 800 Matesimo 11 8.10.2017 v 07:19 puffybodie

TOPlist