1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
jinak to piskani jsem myslel nejdřiv ze to je nejaka vada ale řekli mi ze je to vlastnost.
A prosim vas,da jsem nejak přepnout počitadlo z mile na KM ?
Mňojo píše: StB> vefro bejvalo klenotnice techniky ( možná , že ještě je ) od hondy , ale ten vejfuk teda nedotáhli , zakrývá letmáč a zvukový projev taky žádná hitparáda , měl jsem tam titanový GPR a tunely se musely jezdit na dvojku
No tak to máš tedy pravdu. Já to beru spíš z pohledu toho že mě po celodenní jízdě neduněla palice. Přednosti jako krásnej letmáček se mají ukázat a ne maskovat za kus zatočenýho plechu.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
StB píše: Fi se nerosvítí, je tam na chybu vstřikování. Takže to že nedobíjíš nepoznáš, po nějaký době začnou lítat rafiky, začne to vynechávat, no a pak už nenastartuješ. Na tohle je dobrý mít vyhřívání heftů který při poklesu napětí vypne - to byl můj případ.
nejen na chybu vstrikovani, ta toho signalizuje hodne - viz manual.
4 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
Jo to zatížení je znát ale mě to vyřešili progresivní pružiny méně se to houpalo
Naposledy editováno 07.11.2017 09:27:29
Jinak ve dvou + topcase je to trochu čaplé, ale celkem stabilní. Do větších náklonů sem se nedostal skrz pěstičky do zad, ale asi by to šlo...
Neboj se toho!!
motomiro píše: mam k tomu jen zadni kufr kapa. on je jezky ale na kapotovany motorce mi nijak nesedí. ješte jsem si všim že na zadni kyvce je nanitovan štitek ELF tak to je asi doporučeni oleje. prijde mi to jako z vyroby. Myslel jsem že honda děla do repsolu...
jinak to piskani jsem myslel nejdřiv ze to je nejaka vada ale řekli mi ze je to vlastnost.
A prosim vas,da jsem nejak přepnout počitadlo z mile na KM ?
ELF měl dost zkušenostíz F1, tak ho Honda oslovila, jestli by jim neudělali jednostrannou kyvku.
puffybodie píše: Ja bych mel asi trochu OT dotaz, vzhledem k tomu,ze si tazatel uz vybral. Kdo muze napsat prakticke zkusenosti o VFR 750/800 a zaroven je pres 1,9m/90kg postavou? Jak se na tom cestuje delsi streky, co nosnost kdyz jsou k tomu i kufry a treba i spolujezdec a jak se to pak chova? Obecne se majitele v profilech shoduji, ze si docela dost "seda". Jasne, VFR 1200 a je po problemu, ale tech neni tolik a v cenove relaci jako 750/800
Na 750 zadek se spolujezdcem docela sedne. Pokud bude spolujezdec sedět, jako na hajzlu, je trochu neohrabanější, ale když se trochu nakloní na jezdce, je to o moc lepší.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod a a info...
motomiro píše: snad poslední věc ? jako směs použít na výměnu chladící kapaliny ? stačí klasika G12 ?
Ideálně Motul Motocool
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 33 | 16.3.2024 v 17:31 Obo67 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |