globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Svíčky - je to už chudé? (foto)
23.10.2017 v 07:45
Ahoj,

Příběh:
- svíčky jsem míval relativně tmavé až černé
- tekly karburátory --> rozborka a přetěsnění v servisu
- v rámci servisu vyměněn i vzduchový filtr
- teď to lehce střílí do výfuku (hlavně když v otáčkách zavřu plyn) a svíčky dramaticky změnily barvu

Dotaz:
- přikládám fotky obou svíček
- je to už chudé, nebo barva je ok?


1 reakcí na tento příspěvek Svíčky - je to už chudé? (foto)

25.10.2017 v 09:46 | Nahoru | #1
Jehlou ovlivníš složení směsi při částečném zatížení. Samozřejmě, pokud bude správná směs budou i přechody - ale přechod ovlivňuje hodně hladina v karburátoru.

(reakce na) Svíčky - je to už chudé? (foto)

25.10.2017 v 22:07 | Nahoru | #2
mito7> No, pokud je karburátor a všechny seřizovací prvky v cajku, včetně volnoběhu, jak tedy upravíš hladinu, když při rasantní akceleraci (rozjedu motorku třebas až na trojku, zavřu plyn a při zavřeném plynu zpomaluju a řadím dvě...pak jedna...plyn furt zavřený...a v příhodných otáčkách dám rychle plný plyn a motorka nebude akcelerovat - buď tam bude díra a nebo se zachlastá)?
Já v takových situacích posunu jehlu buď nahoru (díra) a nebo dolů (když se to uchlastává).
To výše napsané je jednoduchý "test", při němž musí motocykl okamžitě, bez váhání a plnou silou akcelerovat.
Není-li tomu tak, řeší se to právě tou jehlou, nijak jinak.
To jsou ty přechody...
Pokud to dělá brikule při tom přidávání a nebo při částečném plynu, kdy ale na něj jedu trvale , můžu si u japonských karbeců vybrat z desítek různých tvarů jehel...můžu si vybrat mezi tvary výřezů šoupátek atd...
Nicméně u sériových motorek nikdo neudělá až takový zásah do motoru, aby vyžadoval až takové štelování.
Tam se vystačí se změnou trysek, seřízením volnoběhu a změnou polohy jehly.
Takže to všeobecné omílání, že volnoběžná tryska ovlivňuje nízké otáčky, jehla střední a HT nejvyšší v praxi moc nesedí.
Ono se totiž všecko ovlivňuje navzájem.
Když směs HT obohatíš, obvykle se tomu musí přizpůsobit seřízení volnoběhu i poloha jehly - všecko se to dělá tak dlouho, až to sedí.
Kdo říká, že ne, tak to buď nepozná, nevšimne si toho, je mu to jedno a nebo to nikdy nedělal.
Staří závodníci si vždy na závodech psali, co kdy na kerém okruhu jak měli nastavené, jaké bylo počasí - aby se s tím příště nemuseli tak jebat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 FormanCZE 2 15.4.2024 v 14:00 Medved
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 martucha 11 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 berry78 71 5.12.2023 v 19:25 autocross
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 Balda125 7 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf


TOPlist