mam cerstvy ridicak na moto, bere me retro styl / cafac, chci neco na projizdky kolem komina, jen tak si zajezdit a procistit hlavu, nehonim zadny vykony, nechci urcite zavodit a hlavne se nechci nekde rozbit (mimochodem je mi 40...). Vybiram prvni moto, samozrejme jsem procetl co se kde dalo, vim ze obvykla rada je koupit neco ojeteho maleho a po roce ci dvou a vyjezdeni se posunout dale. To me ale nelaka, nechci resit stare moto, nemam nato cas, zadna rozumna stara ojetina za male penize me nebere a muzu si dovolit splnit sen (mam nasetrino:)) koupit i neco novejsiho, no a nechce se mi kupovat neco co se mi nelibi, ci dat za neco mensiho rozumne stareho 150 litru a pak to prodavat... Zvazoval jsem spoustu motorek, nebudu zatezovat jak jsem k tomu dospel, ale mam jasneho favorita a to Hodnu CB1100 RS.
Procetl jsem spoustu fór a nazoru zdali je ci neni tato motka vhodna pro zacatecnika (doted jsem jezdil jen v autoskole na Kawe ERN6). Nazory se ruzni, tak jsem se chtel poradit i tady, zejmena ocenim nazor zkusenejsich vlastniku co ji maji ci na cb1100 jezdi.
Pokud verim cislum tak ma "jen" 66kw, tj. ne o moc vice nez ta Kawa, samozrejme ale vetsi kroutak, nicemene dle ruznych recenzi a tak je to hodne motorka na kochacku. Jediny problem vidim ze je tezka 250 kg, nicmene Kawa v autoskole s instruktorem za zady vazila stejne neli vice:). Byl jsem se na ni posadit, bohuzel predvadecku nemeli, nicmene urcite si ji jeste i nekde zkusim projet...
Prosim pripdne tedy o nazor ci radu, diky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
Já vlastně nemám co poučovat, protože taky začínám na vyšším objemu, konkrétně sedmpade, prostě z toho důvodu, že jsem věděl, že jakmile jednu moto pořídím, už u ní "budu muset" zůstat - investice do baráku jsou přednější. Takže můžu říct - GSX (taky naháč, a vzhledem k věku možná už i retro ) není špatná motorka do začátku, jen je trochu těžkopádná, hlavně v nižších rychlostech, občas by se mi mrštnější motorka hodila, no, a už jsem s ní taky dvakrát ležel, jako začátečník prostě nemám reflexy, a ještě dost "utlumenej" pud sebezáchovy, abych nešel v krizi zběsile na brzdy, ale zkusil věc vyřešit jinak, třeba do té zatáčky motorku víc naklopit. Ono to přijde, ale je možný, že ta cesta prostě bude delší, než kdybych šel formou postupného navyšování výkonu.
Přečti si tohle: http://www.motorkari.cz/tema/?t=40918
A v neposlední řadě pak rozhodně doporučím, až budeš mít moto doma, absolvovat nějakou motoškolu, Učme se přežít, Silnicnimotoskola, Lisýho, Sršně, klidně i několikrát, dá to fakt hodně.
Naposledy editováno 23.10.2017 08:17:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika
Prosim, neni to vubec zadna urazka nebo neco takoveho. Ja sice nelezel a ani to neplanuji, ale to neznamena, ze se to nemuze stat. Jde o to tady poradit tomu co se pta, jestli je takova letadlova lod dobra jako prvni motorka do zacatku. Na to je odpoved pomerne jednoducha, jasne ze neni a vedi to prakticky vsichni. Ze ji mozna nejak opatrne zvladnes a po 3 letech dostanes aspon zakladne do ruky znamena jen to, ze si ji neuzijes, nevyuzijes a zbytecne se budes trapit. Ma prvni "jen" s 50 konmi jsem prvni rok mel oci az navrch hlavy, druhy rok uz jsem ji zacal fakt uzivat a vyuzivat a treti rok zacal zjistovat, ze uz je to malo a tak je pryc a hleda se uz neco "plnotucneho"
Jde tady o tu odvahu vetsiny zacatecniku (obzvlaste tech v pozdejsim veku) jit s pravdou a kuzi na trh a rict jak to proste je. Kdyby to bylo jen o hlave, nic na jezdeni na motorce nebylo, kazdy by to zvladl s prstem v nose, tak asi cela populace motorkaru jezdi Moto GP a ti s auty Formuli 1. Sami se ptejte, proc to tak neni a dostane se tam opravdu jen par vybranych a ne, jen o sponzorech to opravdu neni.
Mne osobne by urcite vystacila i ta prvni, ale jedna z krasnych veci na motorkareni je i to vyzkouset ruzne objemy a typy motorek a nekam postupovat. Vyvoj navic usnadnuje ten samotny prechod. Proc myslite, ze i stihaci piloti jdou od vetronu nebo malych vrtulovych letadel postupne nahoru na cvicne proudove letadla a az pak na plnohodnotne stihacky? Na motorce jste taky v podstate piloti a to navic na pekne ucpanem nebi v tom provozu na cestach s plno "statickyma" prekazkama okolo. Proc najedou maji lidi dojem, ze si do toho muzou sednout na top stihacku a vletet do toho bez pripravy?
Naposledy editováno 23.10.2017 08:28:43
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pokec majitelů Honda CB 1100 EX/RS [1 ... 4, 5] Honda CB 1100, Honda CB 1100 RS | Addas | 123 | 6.3.2024 v 14:01 ZeSlovenska |
Udrzovani baterky CTEK MXS 50 Honda CB 1100 RS | Dafkoo | 15 | 16.1.2024 v 18:31 mRKEF |
Honda CB1000R Honda CB 1000F, Honda CB 1000R, Honda CB 1100 RS | Beride | 4 | 6.7.2023 v 20:10 MungoJerry |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |