globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

7.2.2018 v 19:10 | Nahoru | #1
NemaLbc> Zkušenost konkrétně s Afrikou nemám, ale na KTM 990/690 se mění mapa dost často - lidi tam strkají různé mapy pro jiné modely než mají, dávají tam jiné mapy pro výfuky, hrají si s tím sami apod. Takže já osobně se tohoto řešení nebojím, ale samozřejmě záleží na tom jaké máš možnosti na hondě - kačena má od výroby programovatelnou jednotku a je k tomu dostupný software na netu, honda netuším jak to má. Ale ten motor v ní není hnaný do nějakých extrémů, takže se neobávám, že by to nešlo doladit někým zkušeným.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

7.2.2018 v 23:23 | Nahoru | #2
_zdenda_> No mě nejde o naladění výkonu a přiznám se, že jsem v tomto směru lajk. Ale na druhou stranu si říkám, že každé čidlo je napojeno do ŘJ. Tedy ABS, Kontrola trakce, spojka, stojánek atd. protože jsem přeci jen pár prográmků napsal (tedy pro užití v PC) a vím, že někdy nastane kombinace situací, kterou autor nepředpokládal, program vyhodí chybu. Záleží, jak je to ošetřeno. Někdy zhroucením, ale jindy návratem k nějakému "standardnímu" stavu. Což může nastat u Africy. Možná, že skutečně při podřazování mnoho lidí nevrká. Nebo při velmi kluzkém povrchu a vymáčknuté spojce může zadní kolo při brzdění nepatrně proklouznout, což zaznamená ABS. Navíc to může být při limitní rychlosti. A Ř. jednotka se snaží nějak reagovat. Třeba přeruší nebo sníží na moment vstřikování. Chudá směs způsobí střelení do sání nebo i zhasnutí motoru. Ale pokud by někdo zrušil vazbu na nějaké čidla, třeba by to pomohlo. Osobně nevím, jak dopadne na motorce ve velikém náklonu na limitu adheze pneu prudké zabrzdění přední brzdou. Přeci i když ABS zaznamená prokluz, nedokáže zabránit podklouznutí a pádu? Auto nemusí držet balanc. A když jsem na nestandardní situace narazil, dostal jsem se v terénu do situace, kdy nevypnutá trakce a hrkání po kamenech způsobila opravdu "zvláštní" chod motoru. Když to sečtu, již mnohokrát mě elektronický pomocníci na motorce i v autech překvapily v negativním směru a donutily jim "vyhovět". Rozuměj starat se ne o nastalou situaci, ale ještě o ně, čímž mi poměrně zkomplikovaly život. A na situaci, kdy by mi pomohly si nějak nemohu rozpomenout. A pokud je důsledkem jejich zásahů i abnormální chování Africy, Tak je zbytečné to dál komentovat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist