globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.9.2017 v 14:22 | Nahoru | #1
Zdravím, také jsem se nakonec rozhodl pro Afru a koupil jsem ji v srpnu 2017. Mám na ní teprve cca 1000, ale překvapilo mě několik věcí.
1. Při jízdě pod plynem při točkách kolem 2500 motorka mírně cuká. Jako by nevěděla, jestli má jet, nebo brzdit motorem. Přešel jsem na ní z malého GS (jednobuchu) a ten to dělal normálně, ale od dvouválu bych to nečekal.
2. Občas mi při krátkém vrknutí plynem jakoby vynechá. Plynová rukojeť se protočí, ale motor se ozve jen cvaknutím, jako by vynechala stříkačka.
3. V noci v utažených zatáčkách není vidět na vnitřní krajnici, nevím, jestli to vyřeší přídavné mlhy.

Máte někdo podobné zkušenosti? Dík za postřehy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

21.10.2017 v 21:04 | Nahoru | #2
6yx>
1. zkus dát nulovou vůli na plynu. Mě to vyhovuje. (štelovat při plném rejdu, aby ti sama nepřidávala) Cukat by neměla
2.vynechá mi jen za studena
3. se světy stejná zkušenost. Vyřešil jsem to přídavnými mlhovkami od Touratechu a efekt je super. Buď objednáš mlhovky, nebo přídavné dálkové. Ty ale nesvítí do široka, ale do dálky. Světla jsou řešeny pěkně pod kapotáží přímo na rámu vedle vidlí a nejsou na padákách (to je v terénu na ho...). Čekal jsem na ně ale asi dva měsíce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

14.11.2017 v 22:24 | Nahoru | #3
6yx> Ahoj, mám podobnou zkušenost s tím krátkým vrknutím. Motor střelí do sání. Někdy dokonce zhasne. Ale prodejce za podpory importera tvrdí, že je to normální. A že si na to nikdo nestěžuje. Možná má Honda problém, který tají.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist