globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nouzové brzdění
10.8.2017 v 16:25
Zdravím motorkáři,
dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

15.8.2017 v 11:46 | Nahoru | #1

VladaM píše: A nebo pokud nejsou úplně ubrané otáčky, nebo dokonce i při volnoběžných otáčkách, tak může motor naopak tlačit moto dopředu - prostě pohání zadní kolo proti působení zadní brzdy..



Jak může motor při volnoběhu nebo zaklapnutém plynu tlačit moto dopředu/pohánět kolo proti působení jízdy? V tom případě přeci neexistuje žádná síla, která by se na kola od motoru přenášela.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nouzové brzdění

15.8.2017 v 11:49 | Nahoru | #2
Caparso87> myslel to tak, že motor dobíhá z nějakých otáček, který padají určitou rychlostí....a když bude zpomalení brzdami vyšší, než stihne zpomalovat motor, bude tu motorku tlačit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist