dneska jsem pohořel na zkouškách na 125ccm při nouzovém brzděním, trénoval jsem, ale i tak jsem s tím měl problémy a věděl jsem že to bude těsné, ale doufal jsem. Přejel jsem čáru o cca 40 cm, což je málo ale zároveň i hodně . Tímto Vás žádám o jakékoliv rady na příští zkoušky, které už nechci pokazit takovou zbytečností. Brzdění na přesnost mezi dvě čáry, kde se podle pana komisaře brzdí jenom přední brzdou jsem sice zvládl, ale až na druhý pokus. Při prvním pokusu nouzového brzdění, kde se opět podle pana komisaře brzdí už i přední a zadní se za mnou zakouřilo a projel jsem čáru, při druhém pokusu jsem zastavil cca 40 cm za čárou jak jsem dříve zmiňoval. Věřil jsem že to zvládnu a budu Vás na cestách zdravit, ale ještě není ten čas. Proto Vás prosím ještě jednou, přečtěte si toto, pokud máte, určitě napište jak na to a pomozte mi k tomu být "motorkářem" a zlepšovat své dovednosti.
1 reakcí na tento příspěvek Nouzové brzdění
1. divej se pred sebe ne na predni vidli
2.Brzdeni by melo byt dynamicke tzn se zvysujicim se tlakem na predni kolo vic mackas. POkud nemas ABS.
3.Zadni brzdu zablokuje asi kazdej kdo to netrenuje ob tyden,
trenuj trenuj
Podle mě začneš brzdit pozdě - až když máš za čarou i tělo (než chytneš za páčku, je délka motorky pryč) a hlavně si myslím, že první zadupneš zadní moc silně - zadní kolo jde do smyku a nebrzdí - jediný efekt ta spousta dýmu jak jsi psal - a pak už se v důsledku toho nevěnuješ přední brzdě jak bys měl. Navíc bych řekl, že je možné, že se málo narovnáš a nenašponuješ ruce abys přední kolo správně zatížil a nemáš stisk motorky v kolenou.
Vyzkoušel jsem si každou z těch chyb a vždy to stálo za hovno.
Prostě trénuj jak psali kluci výše.
Ale nic to nemění na tom, že tohle tě mají naučit instruktoři autoškoly.
1 reakcí na tento příspěvek Nouzové brzdění
Každopádně jsem pro používání obou brzd. Na suchu to dáš i jen přední, ale na mokru nebo špíně už bych se bál.