globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 16:54 | Nahoru | #1
No netuším asi super STK ale na druhou stranu kde jsou teda ti lidi s tím smyslem mít přece vše ok? Kdyz jezdí takové vraky po cestách tak buď uplaceji tzn. dělají to vědomě a jezdí vědomě vrakem asi teda pomalu a opatrně jak už psal assasin. A nebo ten technik je opravdu debil a neviděl to, dost nepravděpodobný scénář ale může být. Pak ano za všechno můžou technici ale když to denně vidím a sami to píšete nedokážu si představit ty auta až teda nebudete muset na STK teda někde tam k vám. Ze by někdo jezdil dobrovolně do autorizaku jsme už řešili to je pí. ...vina.
Když shrnu ty vaše připomínky já bych to bral tak-prohlídku ano ale nic neodebirat sepsat závady a ahoj. Odstranění nechat na majiteli ale pokud se něco vysere nemůže tvrdit že doma nemá brzdu nebo trasadla a ze to nevěděl. Aha vám vadí těch par stovek tak to nic je lepší zemřít a nevědět.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 17:16 | Nahoru | #2
Macomen0> To jsou lidi, co nemaj prachy. Ten se sklem má hypotéku, že se může posrat, aby to utáhl a sklo je pro něj nedůležitý. Typ člověka, kterej jezdí ve vraku, chodí v rozervaných hadrech a bude ti klidně bydlet v kůlně, místo baráku, když na to dojde. Jako ho chceš předělat? STKáčkem? Jiným zákonem? Fakt asi těžko.

Druhý příklad, Felicie - majitelka je socka, jejíž synáček umí akorát chlastat, hulit, ale ručičky dozadu. Ona sama přijede z práce a čumí doma na bednu. Prostě jednoduchý lidi s IQ tykve, co jim stačí že maj kde spát, co žrát, chlastat a hulit a víc je nezajímá. Jak je chceš předělat? STKáčkem? Jiným zákonem? Fakt asi těžko.

Třetí kategorie jsem já. Sere mě, když na autě něco nefunguje. Sere mě, když je to rezavý, omlácený. Sere mě, když je v něm bordel. Nebudu jezdit na nějakejch zasranejch sjetech šlupkách, co jsou tvrdý jak puky. Sere mě, že se mi na fichtlu z DDR rozsvítí brzdové světlo až dvě vteřiny po začátku brždění. Sere mě, že mi na tom každý dva dny praská vzadu obrysovka, protože soudruzi asi udělali někde chybu. Jenže když to předělám vzadu na LED, aby to konečně fungovalo, světelný tok je zcela srovnatelný s origo žárovkou a brzdové se rozsvěcí okamžitě, pojebou mě na technický, protože to se nesmí a není to homocokoli origo dopíčisváma.

Naštěstí na vaše STK seru, předělaný na LED to mám a světe div se, už to funguje přes tři roky naprosto bezchybně a nemusím každý týden kupovat dvě žárovky á 50Kč/ks.

Zemřít a nevědět?
Jestliže mám v hajzlu tlumiče vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu spodní čepy vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu čepy řízení vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu horní uložení vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v uložení stabilizátoru, nebo cokoli jiného vím o tom, nepotřebuju STK.

Jediný, co mi může STK ukázat jsou neseřízená světla a rozdíl brzdného účinku na nápravách.

Ale chápu, že si to bráníš. Žena si taky brání svou firmičku přisátou na dotacích, ačkoli je to naprosto zbytečná a parazitující organizace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist