2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK
Jak tato cisla mohou ve slusne a fungujici spolecnosti podporovat kazdorocni stamilionove odirani lidi o penize je mi proste zahadou. I z ciste ekonomickeho pohledu vzhledem k tem pomerum jde o nebetycne a neospraveditelne plytvani penezi danovych poplatniku at jiz za samotny aparat, tak za samotne kontroly. A ano, naprosto stejne vysledky jsou i jinde na "vyspelem" zapade.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Me by zajimalo, jestli existuje podrobna statistika tech technickych zavad, docela rad bych vedel jake technicke zavady byly zjisteny jako priciny nehody.
puffybodie píše: To je mi tady poctenicko..... http://www.policie....x?q=Y2hudW09MQ%3d%3d . Takze za rok 2016 celkem 98.864 nehod, ktere vysetrovala PCR a z toho 427 nehod zpusobenych technickym stavem vozidla. To je 0,43%. Je to opravdu problem na ktery je potrebne se zamerovat hydrou co stoji kazdorocne neskutecne penize, kdyz 83,93% nehod je zpusobeno samotnym ridicem vozidla? Jeste dodam, ze nehod skutru/mopedu/motocyklu bylo celkem 1828.Kolik promile z nehod zpusobenych technickym stavem jejich vozidla uz se tam bohuzel neuvadi, ale vzhledem k tem dalsim pomerum techto statistik to bude bezvyznamne a na urovni statisticke chyby.
Jak tato cisla mohou ve slusne a fungujici spolecnosti podporovat kazdorocni stamilionove odirani lidi o penize je mi proste zahadou. I z ciste ekonomickeho pohledu vzhledem k tem pomerum jde o nebetycne a neospraveditelne plytvani penezi danovych poplatniku at jiz za samotny aparat, tak za samotne kontroly. A ano, naprosto stejne vysledky jsou i jinde na "vyspelem" zapade.
To číslo je ve skutečnosti ještě menší,protože do technických závad se započítávají i nehody způsobené nákladem..Někde jsem viděl statistiku,kde tohle číslo tvořilo cca polovinu nehod započtených do téhle kategorie...Bylo to sice staršího data,ale myslím,že se to v čase až tak nemění...