globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 13:08 | Nahoru | #391
Kočí72> Tam kam chodím já to třeba i s horším nesouměrem brzd ( 33% ) prošlo, ale s prošlou lékarničkou ne. Na druhou stranu ti tu nabídnou novou náplň lékárničky nebo celou lékárničku o zhruba 40% levnější než jinde, stejně jako žárovky. Pokud si to u nich koupíš pak projdeš.

(reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 18:32 | Nahoru | #392

B12 píše: martin88> Setkání s ministrem proběhlo. Závěr - v srpnu bude ministrem ustavena pracovní skupina složená ze zástupců nás motorkářů (3 lidi), zástupce STK (motorkář), zástupce policie, Besip a Dekra. Bude se řešit metodika STK a změny při schvalování. Zvažujeme možnost STK na 4 roky pro moto, ale uvidíme. Pokud se podaří zasednout ke stolu, tak to bude dobrý krok k nějakým změnám,


Tak takový úspěch jsem v žádném případě nečekal! ...ovšem co bude dál, ví jen Andrej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 19:25 | Nahoru | #393

Macomen0 píše: Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.


Že ti do toho vpadnu... nouzová, jo? Tak zkus vysvětlit elektronice v mém autě, že tu poloautomatickou ručku opravdu potřebuju zatáhnout za jízdy, protože to prostě technicky není možné. A vzhledem k tomu, že poloautomatiku už má mraky aut, tak tenhle argument u spousty vozů kulhá na obě nohy.

(reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 20:36 | Nahoru | #394

Vítězslav_Máří píše: Kočí72> Tam kam chodím já to třeba i s horším nesouměrem brzd ( 33% ) prošlo, ale s prošlou lékarničkou ne. Na druhou stranu ti tu nabídnou novou náplň lékárničky nebo celou lékárničku o zhruba 40% levnější než jinde, stejně jako žárovky. Pokud si to u nich koupíš pak projdeš.


Tos mi tak připomněl... Čtyři roky zpátky jsem vezl máti auto na STK. Nejdřív s autem do práce, hned odpoledne na kontrolu. Takže jsem ráno za tmy skočil do auta, dal zpátečku, trochu víc plynu, bum! WTF? To auto s koulí za mnou večer nestálo (bylo to ve slepý ulici kde nikdo kromě nás neparkoval). No nic, blbec brácha to tam večer postavil a já blbec si ráno neuvědomil, že za mnou něco stojí, takže jsem díru v nárazníku zalepil elektrikářskou páskou a jelo se

Na STK mě vyhodili kvůli nesouměru zadních brzd na ručce, na provozní to brzdilo normálně. Do závad typu B napsal volné přední čepy. Budiž, sice dle mě nikoho neohrožuji tím, že na ručku brzdí jedno kolo víc, ale aspoň to odhalilo zarezlý jeden pístek prasátka. Takže hurá do Kelly pro prase za 900, co jinde stojí polovinu, ale když to pospíchá, tak to pospíchá. Druhý den znova na STK, ten samej technik mi povídá "Vy jste nevyměnil ty čepy?". Říkám proč, vždyť jsou v Bčku? Načež mi odpověděl, že při opakované kontrole se všechny závady typu B automaticky přesouvají do typu C.

No kterej kokot tohle vymyslel, toho bych jebl pajcrem po palici. Takže pokud tam jedeš jednou, nevadí to, pokud dvakrát, už je to špatně? To je fakt logika dementa. No nic, takže znova Kelly, zase dvojnásobnou cenu za čepy a hádejte, co bylo těm, starým? No úplný hovno, naprosto bez vůle.

Takže potřetí na STK, "Vidím, že čepy jste vyměnil..." "Jo, vyměnil, těm starejm nebylo vůbec nic!" Následovalo jeho mlčení, jasný, co taky jinýho, kokot. Matku to teda stálo o litr navíc, protože technik je píčus blbej. A ještě opravu zadního nárazníku, protože jsem taky píčus, pro změnu slepej
Od té doby jsem na STK nebyl, radši to dám kamarádovi, kterej to tam odveze známému, ten si vezme minimálně 4 kila do kapsy i když je všechno v pořádku a mám jistotu, že to projde, toliko tedy k potřebnosti STK.

(reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 22:59 | Nahoru | #395
e

Naposledy editováno 16.07.2017 11:54:36

(reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 23:40 | Nahoru | #396
Krovak> Ahoj u te elektronicke je zpomaleni podle toho jak rychle jede vozidlo ne?
Netrvrdim to stopro ale odvozuju z chovani v brzde. Treba na B6 passatu musis zmacknout i trikrat a brzdna sila se zvetsuje postupne jen proto ze se toci kola. Asi aby to nebloklo kola ale je fakt ze spusob jakym by se to dalo pouzit jako nouzovka sem radsi nikdy nezkousel.

(reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 23:47 | Nahoru | #397

B12 píše: martin88> Setkání s ministrem proběhlo. Závěr - v srpnu bude ministrem ustavena pracovní skupina složená ze zástupců nás motorkářů (3 lidi), zástupce STK (motorkář), zástupce policie, Besip a Dekra. Bude se řešit metodika STK a změny při schvalování. Zvažujeme možnost STK na 4 roky pro moto, ale uvidíme. Pokud se podaří zasednout ke stolu, tak to bude dobrý krok k nějakým změnám,


Tak tohle je kus nezkutečně dobré prace, je to vetsi pokrok nez sem čekal. Jooo budou volby je třeba kout železo. Kluci je to šance teď nebo nikdy a to myslim vážně.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 07:19 | Nahoru | #398
To je mi tady poctenicko..... http://www.policie....x?q=Y2hudW09MQ%3d%3d . Takze za rok 2016 celkem 98.864 nehod, ktere vysetrovala PCR a z toho 427 nehod zpusobenych technickym stavem vozidla. To je 0,43%. Je to opravdu problem na ktery je potrebne se zamerovat hydrou co stoji kazdorocne neskutecne penize, kdyz 83,93% nehod je zpusobeno samotnym ridicem vozidla? Jeste dodam, ze nehod skutru/mopedu/motocyklu bylo celkem 1828.Kolik promile z nehod zpusobenych technickym stavem jejich vozidla uz se tam bohuzel neuvadi, ale vzhledem k tem dalsim pomerum techto statistik to bude bezvyznamne a na urovni statisticke chyby.

Jak tato cisla mohou ve slusne a fungujici spolecnosti podporovat kazdorocni stamilionove odirani lidi o penize je mi proste zahadou. I z ciste ekonomickeho pohledu vzhledem k tem pomerum jde o nebetycne a neospraveditelne plytvani penezi danovych poplatniku at jiz za samotny aparat, tak za samotne kontroly. A ano, naprosto stejne vysledky jsou i jinde na "vyspelem" zapade.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 08:57 | Nahoru | #399
puffybodie> pruser je, ze presne tim "0.43%" se da argumentovat coby nizkym procentem jako dusledkem provadenych STK.
Me by zajimalo, jestli existuje podrobna statistika tech technickych zavad, docela rad bych vedel jake technicke zavady byly zjisteny jako priciny nehody.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 09:15 | Nahoru | #400
PetrXX> Myslím, že jediná technická závada u nehod motorek je mozek. Ale vážně. Jediná technická závada mě napadá, sjetá guma na mokru a to kvalita STK nikdy neovlivní.

3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 09:29 | Nahoru | #401
Jen pro dotaz kolik platíte za STK u vás ve městech porad čtu jak vás odiraji o peníze tak chci vědět kolik.
Protože za jakoukoliv roční revizi dam víc než za STK za dva roky, ale proto nikdo nestavkuje. před ministerstvem a podle mě jsou naprosto zbytečné. Tak chci vědět jak se hýbou ceny. v čr.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 09:40 | Nahoru | #402
Macomen0> Za motorku je to cca 700Kc v pripade, kdyz to jde oficialne. Ale zamerujes na spatnou oblast. Pro normalniho cloveka je kazda koruna dobra a to i tech 700Kc co 2 roky (proc mopedy jsou co 4 roky? )

Nehlede na to, ze to je vec ke ktere mne nekdo nuti, ze MUSIM platit, i kdyz i dle oficialnich statistik mne to vlastne neohrozuje a nepotrebuji to. Jde ale tady o to kolik je na to nabaleno uredniku, protokolu, povoleni, schvaleni a dalsich nesmyslu, ktere jsou taky placene z nasich dani/penez a to uz pak neni tech 700Kc co 2 roky, ale mnohem vice, ktere ja tehle hydre musim zaplatit, misto toho abych opravdu realne zlepsoval bezpecnost svoji at uz na kole, motorce, aute, pesky nebo kdovi kde.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 09:44 | Nahoru | #403
Macomen0> Revize plynu - na konci léta přijde revizák, seřídí kotel případně ho i opraví když je třeba, revizi jako takovou udělá jen tak mimochodem. Neprudí, neposílá mě do pryč, rovnou vše co je špatně opraví nebo zařídí opravu. Servisák-revizák přijede tak jak se domluvíme, ke mě většinou v osm večer. Za slušné peníze. Dělám to proto, že tomu sám nerozumím a nechci vyletět do vzduchu.

TK, evidenčka - přijedu a 50:50 že tam bude prudič, téměř vždy to stojí hromadu času. Platím za něco co nechi, nepotřebuji. Technický stav vozidla si pohlídám sám a líp než nějaký takytechnik na STK. Před návštěvou STK s motorkou to pro mě znamená dost času na "opravu" - dát ji do stavu pro TK ve kterém je právě ten den kdy tam jedu, jinak je ve stavu určeném pro mé používání - jízdu převážně v terénu.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 10:18 | Nahoru | #404
Macomen0> Motorka cca 500, auto emise diesel 800, STK 1000, páč je to N1, M1 je za 900.
Na konci měsíce mi konči STK auto + mašina, o týden později Simson. Jelikož v tu dobu budu na dovolené, musím tam zajet do konce měsíce. Pokud tam pojedu sám, riskuju dementa, co mě bude vyhazovat i za neexistující píčoviny, a já projebu týden tím, že budu jezdit na opakované TK. V tomto případě mě to bude stát 2800,- Kč.

Varianta dvě, pošlu to přes "Máte domluveného konkrétního technika?" všechno projde v klidu a bude mě to stát kolem 4000,- Kč. Takže před dovolenou super kšeft, vyloženě se to hodí. Nehledě na to, že musím koupit na mašinu nové gumy, jelikož přední je na bokách na bodech, ačkoli střed je ještě dobrý a zadní je těsně nad body. Na vodě nejezdím, tudíž vzorek zas tak nepotřebuji. Jenže už vidím , jak se tam budu s někým dohadovat, takže gumy, které by to daly ještě do konce sezóny prostě vezmu, zahodím a vytopím dalších pět litrů před dovolenou. No a o Simsonu se nemá cenu bavit, jezdím na tom po vsi a 300m do práce rychlostí 40km/h a ta přední origo 27 let stará pneu taky umřela před STK. Když nad tím tak přemýšlím, tak mi gumy na motorkách zásadně zdechaj před končící STK Čiže dalších 500 za gumu.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 10:29 | Nahoru | #405
B12> Tak tohle vypadá opravdu nadějně,pokud se v srpnu zasedne a bude se jednat tak by z toho mohlo vzejít něco přínosného.Hlavně aby se to aplikovalo co nejdříve do provozu STK.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 12:07 | Nahoru | #406

Bludevil píše: Jen pár z příkladů z poslední doby z mého okolí, zvlášť pro Macomena:
1) Kolegyně jede na STK, v naivním přesvědčení že je ženská, nerozumí tomu a že na STK jí skutečně řeknou i to zda je auto v pořádku. Autem je Fiesta z roku 2009 v perfektním stavu, nájezd necelých 70tis km. Vrátí se vykulená s tím, že STK na 30 dnů, že domů jela pomalu a že prý má dle technika úplně zničené kosti stabilizátoru, že to je nebezpečné auto. No vzal jsem si od ní auto, vezl jsem ho ke svému mechanikovi a i když jsem v autě postupně zrychloval až k limitu toho, co auto v zatáčkách vydrželo, žádný projev něčeho špatného na podvozku nebyl. Mechanik měl už předem objednané kosti na auto dle VIN. No a za den mi volá, cože se starýma kostma bylo- vůbec nic! Ani vůle v čepu, natož aby byly jakkoliv poškozené, nedej bože prasklé. Ty kosti jsem viděl, skutečně, nic co by jim šlo vytknout. Smysl? Nelez na stk když jsi ženská a nikoho tam neznáš, jsi jen pokladnička aby tě zmrd vyhodil ať jdeš na opakovanou.
2) STK na které jela manželka s mým autem na denní dojíždění do práce. Malý peugeot 206 s LPG, r.v. 2007, náš od novoty. Takže kompletně víme co s autem je a co není. Jela tam lehce po dešti. Volá mi nasraná, že ji vyhodili, důvody: silný únik oleje a provozních kapalin z motoru ale hlavně, kolo rezervy nepřišroubované ke karoserii vozidla, což je nepřípustné. Auto má LPG nádrž toroid místo rezervy, takže pro stk jsem rezervu dal normálně do kufru. Technik zarytě tvrdil, že rezerva musí být přišroubována ke karoserii, že jí nelze připoutat ani na kotvící body v kufru kurtnama atd. Zdálo se mi to celé divné, provedl jsem telefonickou rešerši na x stk a co vyšlo? On nikdo vlastně neví jak to s upevněním rezervy u aut s lpg je. Doporučovali zejména to, vyříznout a navařit do kufru držák. Říkám jim: A to smím provést zásah do karoserie vozidla? Ne, to vlatně nesmíte! Tak jak to mám připevnit, když kurtny ne a držák taky nesmím dodělat? Nevíme...
Nakonec jsem sundal kobereček a protože peugeot má v kufru několik děr skrz (nevím na co, ale to je jedno), kde se jedna dala využít k tomu, aby se skrz ní protáhl dlouhý šroub a na něj se matkou ta rezerva na prase chytla. A dále jsem cca týden před opakovanou stk umyl spodek motoru čističem na motory (byl od oleje, ale od oleje nasbíraného ze silnic, ne svého...).
Na stk dojela, jako technika na opakovanou dostala hlavního technika dané stanice. Kouká na tu rezervu přišroubovanou v kufru a ptá se: "Proč jste to tam dávali na šroub a nedali to normálně na kurtny?"
"Protože nám to tak nakázal Váš technik!"
"To není možné!!"
pokračování, vleze pod auto: "A koukám motor jste přetěsnili a opravili."
manželka: "Ano, a víte jak?"
"nó?"
"Před týdnem jsme ho umyli!"

Takže tolik k těm spravedlivým technikům. Já už vůbec nemám náladu sám na stk jezdit se s těma polodementníma opicema v montérkách střetávat. Jejich znalosti zejména techniky motorek jsou limitně blízké nule, ale o to víc jsou chytřejší. Z výše zmíněných případů, 2 prohlídky z mého okolí kdy na stk jela ženská s autem prokazatelně v pořádku a dvakrát vyhozena. A stěžovat si můžu kde? Na nádraží

ty si alespon muzes stezovat doma, ale ja bych se musel tahnout az nekam do horoucich CD pekel.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 13:45 | Nahoru | #407

puffybodie píše: To je mi tady poctenicko..... http://www.policie....x?q=Y2hudW09MQ%3d%3d . Takze za rok 2016 celkem 98.864 nehod, ktere vysetrovala PCR a z toho 427 nehod zpusobenych technickym stavem vozidla. To je 0,43%. Je to opravdu problem na ktery je potrebne se zamerovat hydrou co stoji kazdorocne neskutecne penize, kdyz 83,93% nehod je zpusobeno samotnym ridicem vozidla? Jeste dodam, ze nehod skutru/mopedu/motocyklu bylo celkem 1828.Kolik promile z nehod zpusobenych technickym stavem jejich vozidla uz se tam bohuzel neuvadi, ale vzhledem k tem dalsim pomerum techto statistik to bude bezvyznamne a na urovni statisticke chyby.

Jak tato cisla mohou ve slusne a fungujici spolecnosti podporovat kazdorocni stamilionove odirani lidi o penize je mi proste zahadou. I z ciste ekonomickeho pohledu vzhledem k tem pomerum jde o nebetycne a neospraveditelne plytvani penezi danovych poplatniku at jiz za samotny aparat, tak za samotne kontroly. A ano, naprosto stejne vysledky jsou i jinde na "vyspelem" zapade.



To číslo je ve skutečnosti ještě menší,protože do technických závad se započítávají i nehody způsobené nákladem..Někde jsem viděl statistiku,kde tohle číslo tvořilo cca polovinu nehod započtených do téhle kategorie...Bylo to sice staršího data,ale myslím,že se to v čase až tak nemění...

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 14:06 | Nahoru | #408
Puffy najdi mi prosím kolik nehod požáru a výbuchu způsobil kotel elektrika atd. Ne lidska blbost.Je to to samé .Kotel plynový dakon znám lip než můj servis. Po tom co mi řekl 4500 za desku sem ji vzal pod lupou prosel studenaky a uz tri roky jede. Kotel automat sem si stavěl sám jen koupil komponenty. Nastavit jednotku chodím i sousedovi přesto musím mít na vše revize. Za nic. za tři komíny dva kotle vyklopíme 2100 ročně a ani sem tam neprdl polinko. Tak jestli někomu vadí 1500 za dva roky jako odirani mám na to fakt jiný názor.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 14:13 | Nahoru | #409

Macomen0 píše: Puffy najdi mi prosím kolik nehod požáru a výbuchu způsobil kotel elektrika atd. Ne lidska blbost.Je to to samé .Kotel plynový dakon znám lip než můj servis. Po tom co mi řekl 4500 za desku sem ji vzal pod lupou prosel studenaky a uz tri roky jede. Kotel automat sem si stavěl sám jen koupil komponenty. Nastavit jednotku chodím i sousedovi přesto musím mít na vše revize. Za nic. za tři komíny dva kotle vyklopíme 2100 ročně a ani sem tam neprdl polinko. Tak jestli někomu vadí 1500 za dva roky jako odirani mám na to fakt jiný názor.


Tobě vadí, že musíš platit revize za komíny, ačkoli je nevyužíváš. Ale platit za pochybnou prohlídku auta ti přijde normální? Nota bene, když všichni vědí, jak bývají tyto prohlídky zkorumpované? Já ti nevím... To by sem mohl přijít psát revizák komínů, obhajovat svoje a shazovat tvou STK a připadal by si v právu úplně stejně jako ty.

edit: Mimochodem, stojí mi tu před bytovkou Felicie sousedky, co má ještě rok technickou, ale museli si jít koupit jinou vraždu za 15 tisíc, protože jim to už nejelo. Tak mi řekni, jak taková troska co jede poslední tři roky každou chvíli na tři válce, je kompletně děravá bez prahů a lemů, může projít emisemi a STK? Celý ten systém je totálně k hovnu a dementy co na to serou stejně neodfiltruje.

Naposledy editováno 16.07.2017 14:17:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 15:31 | Nahoru | #410

B12 píše: martin88> Setkání s ministrem proběhlo. Závěr - v srpnu bude ministrem ustavena pracovní skupina složená ze zástupců nás motorkářů (3 lidi), zástupce STK (motorkář), zástupce policie, Besip a Dekra. Bude se řešit metodika STK a změny při schvalování. Zvažujeme možnost STK na 4 roky pro moto, ale uvidíme. Pokud se podaří zasednout ke stolu, tak to bude dobrý krok k nějakým změnám,

hm, takze hovno. Zavidim ti tvuj optimismus.

3 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 15:57 | Nahoru | #411
No to je zajímavé na tom našem národním hrdinství je ze ještě před dvěma lety nikdo ani nehlesl o STK no nefotilo se . Nikomu nevadilo kolik to stojí jak se to děje dokud mohl technik něco prehlidnout jo super kámoš. Ale jak to už nejde protože by riskoval práci tak je najednou drahý ,lempl, ničemu nerozumí, a v podstatě zbytečný tak si sáhněte do svědomí pánové kde jste všichni byli,ty změny už totiž mohly být dávno a nemuseli jste podplacet čili vytvaret tak sami korupční prostředí,kopnout si můžete ale prohlidnete si nejdřív sami jestli vaše noha není nějak pokroucena.
Aspoň trochu soudnosti ono totiž na fóru se to machruje schovaný za pc.

Rarity z STK

16.7.2017 v 15:59 | Nahoru | #412
A klidně se smějte B12 ale ten člověk udělal práce co jsem neviděl za několik let.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 16:25 | Nahoru | #413
Macomen0> Ja jsem proti STK a podobnym vecem od te doby co jezdim. Necekam az se zacne fotit. Co je zajimave je to zakorenene zlodejske mysleni - Jini kradou taky (revizaci), tak proc bych nemohl krast ja (STK) - Aneb kdo nekrade, okrada vlastni rodinu.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 16:29 | Nahoru | #414

Macomen0 píše: ... Nikomu nevadilo kolik to stojí jak se to děje dokud mohl technik něco prehlidnout jo super kámoš. Ale jak to už nejde protože by riskoval práci tak je najednou drahý ,lempl, ničemu nerozumí, a v podstatě zbytečný...


Tak si přečti co jsem psal výše. Jak může projít auto bez prahů a lemů? Jak může projít auto s vynechávajícím válcem? Jak může procházet auto už 4 roky s prasklým čelním sklem, jedno zrcátko rozbité sklo a druhé s uraženým kusem plastu? A úplně nejlepší jsou ty verky, kterými tam jezdí někteří technici. Jemu to drží pohromadě izolačka a tebe bude jebat že snad s sebou nevozíš náhradní xenonovou výbojku, ne? Fakt nadlidi jak policajti. Ti taky nemusej mít dálniční, STK, dodržovat rychlost a všechno v cajku.

1 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 16:54 | Nahoru | #415
No netuším asi super STK ale na druhou stranu kde jsou teda ti lidi s tím smyslem mít přece vše ok? Kdyz jezdí takové vraky po cestách tak buď uplaceji tzn. dělají to vědomě a jezdí vědomě vrakem asi teda pomalu a opatrně jak už psal assasin. A nebo ten technik je opravdu debil a neviděl to, dost nepravděpodobný scénář ale může být. Pak ano za všechno můžou technici ale když to denně vidím a sami to píšete nedokážu si představit ty auta až teda nebudete muset na STK teda někde tam k vám. Ze by někdo jezdil dobrovolně do autorizaku jsme už řešili to je pí. ...vina.
Když shrnu ty vaše připomínky já bych to bral tak-prohlídku ano ale nic neodebirat sepsat závady a ahoj. Odstranění nechat na majiteli ale pokud se něco vysere nemůže tvrdit že doma nemá brzdu nebo trasadla a ze to nevěděl. Aha vám vadí těch par stovek tak to nic je lepší zemřít a nevědět.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 16:59 | Nahoru | #416

Macomen0 píše: No to je zajímavé na tom našem národním hrdinství je ze ještě před dvěma lety nikdo ani nehlesl o STK no nefotilo se . Nikomu nevadilo kolik to stojí jak se to děje dokud mohl technik něco prehlidnout jo super kámoš. Ale jak to už nejde protože by riskoval práci tak je najednou drahý ,lempl, ničemu nerozumí, a v podstatě zbytečný tak si sáhněte do svědomí pánové kde jste všichni byli,ty změny už totiž mohly být dávno a nemuseli jste podplacet čili vytvaret tak sami korupční prostředí,kopnout si můžete ale prohlidnete si nejdřív sami jestli vaše noha není nějak pokroucena.
Aspoň trochu soudnosti ono totiž na fóru se to machruje schovaný za pc.


Měl bych dost zásadní výhrady k tomu co píšeš. Nepiš prosím slova jako "nikdo" a "nikomu" ve výše citovaných souvislostech, ano? Nadával jsem na to vždycky a sralo mě to taky vždycky. A viděl jsem neuvěřitelné věci, které pře STK prošly, a nějaký dement to ještě posvětil i kulatým razítkem (to nepíšu teď zrovna o motorkách, ale o náklaďákách v ADR), naposledy tento týden v pondělí, a doufám, že toho technika za to někdo minimálně vyrazí z práce, pokud to nebude na podmínku, patřičné kroky se k tomu už dávají do pohybu. Tohle paušalizování je jednak k hovnu, a ještě k tomu to není pravda. Já chápu, že si tady hájíš svou profesi, ale prvním krokem k nějakému řešení je si přiznat, že ne vždycky je všechno ideální a OK. Takže ty smajlíky a komentáře o pokroucených nohách si zkus aplikovat i na vlastní branži, světu to může jen prospět.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 17:10 | Nahoru | #417
Medved> A co si představuješ? Že s ním sednu do superba a pojedu na ministerstvo napsat novelu zákona? Za pokus to myslím stojí. Uvidíme. Lepší než nadávat u piva.

(reakce na) Rarity z STK

16.7.2017 v 17:16 | Nahoru | #418
Macomen0> To jsou lidi, co nemaj prachy. Ten se sklem má hypotéku, že se může posrat, aby to utáhl a sklo je pro něj nedůležitý. Typ člověka, kterej jezdí ve vraku, chodí v rozervaných hadrech a bude ti klidně bydlet v kůlně, místo baráku, když na to dojde. Jako ho chceš předělat? STKáčkem? Jiným zákonem? Fakt asi těžko.

Druhý příklad, Felicie - majitelka je socka, jejíž synáček umí akorát chlastat, hulit, ale ručičky dozadu. Ona sama přijede z práce a čumí doma na bednu. Prostě jednoduchý lidi s IQ tykve, co jim stačí že maj kde spát, co žrát, chlastat a hulit a víc je nezajímá. Jak je chceš předělat? STKáčkem? Jiným zákonem? Fakt asi těžko.

Třetí kategorie jsem já. Sere mě, když na autě něco nefunguje. Sere mě, když je to rezavý, omlácený. Sere mě, když je v něm bordel. Nebudu jezdit na nějakejch zasranejch sjetech šlupkách, co jsou tvrdý jak puky. Sere mě, že se mi na fichtlu z DDR rozsvítí brzdové světlo až dvě vteřiny po začátku brždění. Sere mě, že mi na tom každý dva dny praská vzadu obrysovka, protože soudruzi asi udělali někde chybu. Jenže když to předělám vzadu na LED, aby to konečně fungovalo, světelný tok je zcela srovnatelný s origo žárovkou a brzdové se rozsvěcí okamžitě, pojebou mě na technický, protože to se nesmí a není to homocokoli origo dopíčisváma.

Naštěstí na vaše STK seru, předělaný na LED to mám a světe div se, už to funguje přes tři roky naprosto bezchybně a nemusím každý týden kupovat dvě žárovky á 50Kč/ks.

Zemřít a nevědět?
Jestliže mám v hajzlu tlumiče vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu spodní čepy vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu čepy řízení vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v hajzlu horní uložení vím o tom, nepotřebuju STK.
Jestliže mám v uložení stabilizátoru, nebo cokoli jiného vím o tom, nepotřebuju STK.

Jediný, co mi může STK ukázat jsou neseřízená světla a rozdíl brzdného účinku na nápravách.

Ale chápu, že si to bráníš. Žena si taky brání svou firmičku přisátou na dotacích, ačkoli je to naprosto zbytečná a parazitující organizace.

Rarity z STK

16.7.2017 v 17:17 | Nahoru | #419
Ale to že není něco ideál tvrdím od začátku jen jestli jsi to četl jsi první který to řeší a bude to mít následky. Kdyby to totiž dělalo více lidí pak by stanice byly opravdu o zjištění stavu vozidla a to si musí technik obhájit. Já vím o čem mluvíš v sousedstvi máme tři stanice na pul kilometrů čtverečních a to co se tam deje si normálně vykládají i vrabci na střeše. Ale nikdo si nestěžuje vis proč ?protože všechno projde my už jsme měli kontroly na udání protože jsme po někom chtěli něco opravit. To je Česká nátura.

2 reakcí na tento příspěvek Rarity z STK

16.7.2017 v 17:32 | Nahoru | #420
Zaráží mě to ze většina ví jasně že technici dělají něco špatně ale řešit to šel zatím jen jeden jediny. A světe div se má to následky.
Mě když frajeři usadili blbe okna a ano i jiné profese dělají svoji práci špatně mel mě majitel firmy okamžitě v kanclu jel se se mnou podívat a okna šli ven a usazovali to už jiní.
Porad tvrdím ze na stezovani po hospodách jsme mistri ale kolik z vás sepsalo stížnost na toho určitého technika místo toho psát na fórum.
Nikdo není stoprocentní ani já ne taky se seknu ale pokud se to stane je na řadě omluva třeba majiteli vozidla. A většinou má službu pak zdarma.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist