globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: AJP PR7 650 rally
16.6.2017 v 23:04
Vše o PR7 - Ahoj, už máme prodáno několik kusů a spousty vlastních zkušeností, recenzí od zákazníků ... rádi odpovíme na všechny dotazy, at už technické či z provozu po půl roce zkušeností.....

Naposledy editováno 16.06.2017 23:05:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 650 rally

19.2.2020 v 21:52 | Nahoru | #1
Ládínek.> no ventily majú oficiálne kontrolu po 5000km a niektorým ľuďom sa hlavne prvých 20 tisíc dosť hýbali, preto som bral na to veci. Ja som robil jeden ventil pred odchodom - bol na spodnej hranici tolerancie. Potom kontrola pri 20000km a 2 ventily boli na hornej hranici tolerancie, tak som ich nechal tak (horná hranica nie je nebezpečná prevádzke). Kontroloval som to potom až doma pri 40000km a jeden bol znova tesne pod dolnou hranicou, ten som spravil a 2 zostali na hornej, tie som nerobil.

Gumy sú silne individuálna záležitosť. Záleží koľko kilometrov sa za aký čas, akým jazdným štýlom a v akých podmienkach najazdí. Premenných je toľko, že to si musí každý nastaviť podľa seba. Ja mám PR7 hlavne ako schopný stroj mimo asfalt, takže dávať na to hocičo menej agresívne ako E09 je podľa mňa škoda. Na cestovanie sa mi dopredu najviac osvedčila Mitas E05 a dozadu teraz cestou späť Mitas E12. E05ka dá v pohode 20000km a stále je dobrá, lepšia ako TKC80. Vzadu to vydrží menej. Doma okolo komína (Rumunsko a pod.) jazdím vpredu C17 a vzadu C02 a pod.

(reakce na) AJP PR7 650 rally

19.2.2020 v 22:36 | Nahoru | #2
erbe> Rumunsko a Ukrajinu jezdím každý rok na ostrých drapákách co vydrží týden. Když vidím místní jak jezdí na sjetých gumách tak klobouk dolů. Tak mě zajímají tvoje zkušenosti. Co vzít na dlouhou cestu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlak v pneu v chladném počasí [1, 2] Honda CB 1000R, AJP PR7 Šógun_ 58 4.11.2022 v 17:21 Ariete


TOPlist