globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nenastartoval jsem !!!!!!!!
 
24.2.2008 v 16:09
Tak koukám ven, pěkné počasí, vytáhnu čerstvě nabitý 2 roky používaný gelový akumulátor a s láskou ho jemně vložím na jeho přesně určené místo v mé milované Hondičce. Zapnu klíček, čerpadlo natlačí palivo tam kam má (je to stříkačka) a s očekáváním krásného a toužebně očekáváného ladného zvuku čtyřválce zmáčku startét. Startér točí, motor párkrát škytne a nic. Říkám si, no tak dám mu šanci po tak dlouhé době a operaci opakuji až do vyždímání baterie. A ta potvora ne a ne naskočit i když snaha tam byla A v tu ránu bylo po krásném dnu a super náladě i má nadrženost si zajezdit mě přešla jak jsem byl nasraný ( se ani nedivím, že některé baby na to přejde chuť, když je ten jejich cyp nasere lol ) . Tak a co teď, že by špatný benzín, byl tam od konce září???? Vypustím starý a naleju čerstvý 100 oktanovýa uvidím. Svíčky jsou tam 2 roky staré a je na nich nalítáno kole 9 tis km. Už se vám to stalo taky


1 reakcí na tento příspěvek Nenastartoval jsem !!!!!!!!

25.2.2008 v 12:25 | Nahoru | #1
1-nemáš gelovku
2-je to benzínem, schválně jezdi na starej a pak naber
čerstvej a poznáš sakra rozdíl!
3-možná ti to nasálo kapku vody která se vysrážela v nádrži
4- 100 oktanů je k hownu, 95 líp hoří
5- CBR že není vysokootáčkový motor?

Naposledy editováno 25.02.2008 12:26:52

(reakce na) Nenastartoval jsem !!!!!!!!

26.2.2008 v 08:29 | Nahoru | #2

Jurawood>1-nemáš gelovku
2-je to benzínem, schválně jezdi na starej a pak naber
čerstvej a poznáš sakra rozdíl!
3-možná ti to nasálo kapku vody která se vysrážela v nádrži
4- 100 oktanů je k hownu, 95 líp hoří
5- CBR že není vysokootáčkový motor?


1)Nový benzín jsem nalil
2)Gelovku mám
3)CBF 1000 nemá vysootáčkový motor. Max výkon při 8000 ot/min, max krouťák při 6500ot/min. U mě vysokootáčkový motor je takový, který točí kolem 10 000ot/min a více,krouťák začíná být kolem 9000 ot/min a více...to je u mě vysokootáčkový motor...
6) vyšší oktanové číslo benzínu je lepší pro motory s vysokým stupňem komprese
Ale k věci...stejně jsem nenahodil, jenom to párkrát škytne a nic víc.... Kuwa, že by opravdu byly svíčky už špatné??? Vždyť mají nalítáno jenom kolem 9000km a mají žívotnost 24000km dle manuálu. První kontrola svíček má být po 12000 km.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist