globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
9.6.2017 v 02:29
Tak nevim, chci zachranovat ci nikoli , nicmene zvazuji moznost zacit na stara kolena nostit chanic patere ci airbag.

A ted ktery, je toho na trhu mraky.

1. asi bych rad kdyby mne to pri jizde moc 'nesralo¨' - takze pohodli, ventilace, vaha, omezenni pohybu
2. rad bych aby provoz nestal mega majlant a i kdyz neco najeto mam, porad jsem stejne pitomec co se pousti na mista kde nema co delat - bylo by fajn az nekde blbe zakopnu a vystreli mi to do ksichtu mne opetovne nabiti nestalo majlant
3. nemusi to stat raketu
4. melo by to fungovat, povazuji to za funkcni doplnek o ktery moc nestojim, ne o designovou vopicarnu - na pokec na pumpe si umim najit jina temata

Tak a ted ukazte kdo tu umi krom kafrani i neco k veci

Nebranim se ani bunde s integrovanym airbagem ale ve vecnem tematu kuze-textil je pro mne vitezem kuze.... i kdyz nikoli kombo, ale bunda sepla s kalhotami

Naposledy editováno 09.06.2017 02:38:38

1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.

Skvělá odpověď, děkuji! 10.6.2017 v 12:40 | Nahoru | #1
Mam vestu Held, pro které to vyrábí Helite. Moje důvody výběru:
- Held byla krapet levnější než Helite, tak jsem zvolil ji.
- Páteřák jsem nechtěl kvůli nepohodlí a pocení. Pod vestu příjemně fouká, takže i při 30 stupních se jede dobře. Páteřák je ve vestě integrovaný.
- Airbagovou bundu jsem nechtěl kvůli sezónnosti. Pod vestu dám normální bundu nebo meshovou bundu nebo jen tričko na krátké projížďky ve vedrech.
- Elektronicky aktivované vesty jsem vyloučil kvůli ceně a spolehlivosti (aktivace když to není třeba - tam ale budou určitě velké pokroky).
- Barvu jsem zvolil fluo. Colness faktor je s vestou stejně v prdeli, tak ať jsem alespoň dobře viděn. Nejčastější příčina nezaviněných nehod motorkářů je, že jsou přehlédnuti.
- Rychlost jsem neřešil, přes 130 skoro nejezdím.
- Absolvoval jsem mini "pád", kdy mi při zastavování motorka již téměř při nulové rychosti podklouzla na bahýnku u silnice. Já jsem zůstal jaksi stát a motorka mi ležela mezi nohama. K aktivaci vesty nedošlo, stejně jako při sesedání na benzinkách.
- Starost mi dělá jednu a to je "skok". Představuji si, že kdyby mi někdo poslal do cesty auto, tak se pokusím jej přeskočit, aby to schytaly jen nohy a ne trup a hlava. Nevím, jestli je to reálné. S připoutáním k motorce to určitě bude o něco méně reálnější.

Mr.Dreamer píše:
>>>Stejně tak to rozhodně není náhrada páteřáku, ten se v první řadě snaží zabránit poškození míchy a pohltit (rozložit) silné nárazy, které by mohli páteř poškodit, nemusí se nijak spouštět a bude to vždy pevnější, než stlačený vzduch.<<<

Held/Helite má velmi tuhý páteřák přímo ve vestě. Na trubce je video, jak chlápka ve vestě kdosi mlátí ostrou sekerou do zad.

(reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.

10.6.2017 v 15:51 | Nahoru | #2

Michago píše: Mam vestu Held, pro které to vyrábí Helite. Moje důvody výběru:
- Held byla krapet levnější než Helite, tak jsem zvolil ji.
- Páteřák jsem nechtěl kvůli nepohodlí a pocení. Pod vestu příjemně fouká, takže i při 30 stupních se jede dobře. Páteřák je ve vestě integrovaný.
- Airbagovou bundu jsem nechtěl kvůli sezónnosti. Pod vestu dám normální bundu nebo meshovou bundu nebo jen tričko na krátké projížďky ve vedrech.
- Elektronicky aktivované vesty jsem vyloučil kvůli ceně a spolehlivosti (aktivace když to není třeba - tam ale budou určitě velké pokroky).
- Barvu jsem zvolil fluo. Colness faktor je s vestou stejně v prdeli, tak ať jsem alespoň dobře viděn. Nejčastější příčina nezaviněných nehod motorkářů je, že jsou přehlédnuti.
- Rychlost jsem neřešil, přes 130 skoro nejezdím.
- Absolvoval jsem mini "pád", kdy mi při zastavování motorka již téměř při nulové rychosti podklouzla na bahýnku u silnice. Já jsem zůstal jaksi stát a motorka mi ležela mezi nohama. K aktivaci vesty nedošlo, stejně jako při sesedání na benzinkách.
- Starost mi dělá jednu a to je "skok". Představuji si, že kdyby mi někdo poslal do cesty auto, tak se pokusím jej přeskočit, aby to schytaly jen nohy a ne trup a hlava. Nevím, jestli je to reálné. S připoutáním k motorce to určitě bude o něco méně reálnější.

Mr.Dreamer píše:
>>>Stejně tak to rozhodně není náhrada páteřáku, ten se v první řadě snaží zabránit poškození míchy a pohltit (rozložit) silné nárazy, které by mohli páteř poškodit, nemusí se nijak spouštět a bude to vždy pevnější, než stlačený vzduch.<<<

Held/Helite má velmi tuhý páteřák přímo ve vestě. Na trubce je video, jak chlápka ve vestě kdosi mlátí ostrou sekerou do zad.



JJ, v tom se shodneme, když k té vestě páteřák dají, tak to samozřejmě páteřák ne jen nahradí, ale prostě to páteřák je, na okruhu jsem viděl skoro vždy vestu bez páteřáku, prostě máš normální páteřák přímo na těle, na tom pevně kombinézu a na to už volnější vestu. Na silnici asi chceš trochu více pohodlí, tak tam ta tvá varianta dává smysl .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist